اخبار فیلم و سینمای جهان

animations

Active Member
توی این تاپیک خبر می ریزیم (با توجه به قوانینی که animeditor گفت) هر کی تخطی کنه یه لنگه کفش نثارش می شه. :D

..........



aliens-3.jpg

برادران اسكات، «بيگانگان» را بازسازي مي‌كنند


نسخه بازسازي شده فيلم علمي تخيلي «بيگانگان» به تهيه‌كنندگي «ريدلي و توني اسكات» بزودي جلوي دوربين خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از سايت سينمايي مووي وب، نسخه بازسازي شده فيلم علمي تخيلي «بيگانگان» محصول 1979 و به كارگرداني «ريدلي اسكات»، به‌زودي به تهيه‌كنندگي مشترك براردان اسكات و «مايكل كاستيگان» جلوي دوربين‌ مي‌رود.

گزارش‌ها حاكي از آن است كه كارگرداني اين فيلم نيز به احتمال زياد به عهده «كارل رينش» خواهد بود.

اين فيلم داستان گروهي محقق و متخصص است كه به سياره‌اي سفر مي‌كنند ولي در آنجا با موجوداتي عجيب و غريب و بيگانه روبرو مي‌شوند.


منبع: پیلبان
 

animations

Active Member
«جورج لوكاس» براي «آفرينش و ابتكار در سينما» جايزه‌ گرفت

george-lucas.jpg

به خاطر«آفرينش و ابتكار» در سينما، جايزه‌ي جشنواره‌ي فيلم «ژن سيسكل» به«جورج لوكاس»، خالق سري آثار مطرح «جنگ ستارگان» اهدا شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «لوكاس» نويسنده، كارگردان و تهيه‌كننده آمريكايي كه نخستين موفقيت‌اش در عالم سينما را با «امريكن گرافيتي» به‌دست آورده است، 6 فيلم از سري آثار جنگ ستارگان و

«اينديانا جونز» را به توليد رسانده است.

او علاوه بر ساخت فيلم بنيانگذار يك كمپاني جلوه‌هاي ويژه خاص و پيشرفته با عنوان شركت فيلمسازي «نور و جادو» بوده است.

جورج لوكاس در چندين دهه گذشته، در زمره پيشاهنگان فرهنگ آمريكايى بوده و همواره در خلق سينمايي پيشرفته كه به انتظارات زيبايى شناسى مخاطبان عام سينما جامه عمل مى پوشانده، پيشتازبوده است.

لوكاس تاكنون 44 مرتبه نامزد دريافت جايزه اسكار و 16 بار برنده اين جايزه شده است.

مراسم اعطاي جايزه جشنواره‌ي فيلم «ژن سيسكل» شنبه شب گذشته در شهر «شيكاگو» برگزار شده است.


منبع: پیلبان
 

animations

Active Member
تام هنکس به غرب وحشی می رود

«تام هنكس» با يك فيلم وسترن جديد دوباره به غرب وحشي برمي‌گردد. «باني ليك» كار جديد اين بازيگر يك درام وسترن است كه براي نمايش در تابستان سال آينده آماده مي‌شود.

A0670361.jpg

كارگرداني اين فيلم را «بري لوينسن» به عهده دارد كه قبل از اين با كار پرفروش «غرب وحشي وحشي»، ژانر وسترن را تجربه كرده است.

«باني ليك» با نگاهي به قصه كتاب «لاري مك مورتي» ساخته شده، كتابي كه منتقدان ادبي آن را تحسين كرده و از آن به عنوان نمونه‌اي درخشان از يك اثر ادبي اسم برده‌اند. لوينسن تلاش كرده در فيلم خود اين زبان ادبي يگانه را حفظ كرده و از آن به عنوان يك نيروي كمكي خوب، براي تعريف قصه‌اش استفاده كند.

هنكس در قصه فيلم در نقش «ست سلي» ظاهر مي‌شود. او يك گاوچران زحمتكش است كه مي‌خواهد شرايط خوب و مناسبي براي زندگي خانواده‌اش فراهم كند.

خط اصلي قصه فيلم سفر او و خانواده‌اش را از منطقه باني ليك در ايالت ميسوري تا چراگاه‌هاي فيل كيارتي در ايالت وابومينگ دنبال مي‌كند. اين سفر كه با سختي و مرارت‌ زيادي همراه است با كمك دليجان و قايق‌هاي اليافي صورت مي‌گيرد.

قصه فيلم از نگاه دختر پانزده ساله خانواده به نام‌ شاي تعريف مي‌شود. او تعريف مي‌كند كه چگونه با خرس‌هاي گريزلي، آب و هواي توفاني و سرخپوست‌ها برخورد مي‌‌كنند و در طول را، با يك كشيش و يك سرخپوست مهربان دوست مي‌شوند.

«جولين مور» هم يكي از نقش‌هاي مهم فيلم را بازي كرده است.

تام هنكس تابستان امسال قسمت دوم «رمز داوينچي» به نام «فرشتگان و شياطين» را روي پرده سينماها داشته است. اين فيلم تاكنون در سطح جهاني حدود 300 ميليون دلار فروش كرده است.

فيلم كه براساس قصه كتاب پرخواننده «دن براون» ساخته شده، نام «ران هاوارد» را به عنوان كارگردان برخود دارد.

هنكس تا قبل از پايان سال جاري ميلادي قسمت سوم انيميشن كامپيوتري «قصه اسباب‌بازي» را روانه پرده سينماها مي‌‌كند.

در اين فيلم او به جاي كاراكتر «اندي» صحبت كرده كه يك عروسك گاوچران است و با عروسك ديگري به نام «باز» كه يك آدم فضايي است، رقابت دارد.

دو قسمت قبلي اين انيميشن با استقبال زياد تماشاگران روبرو شده‌اند و براي قسمت سوم آن هم پيش‌بيني چنين استقبالي مي‌شود. به ويژه اين كه قرار است نسخه‌هاي سه بعدي آن هم به روي پرده سينماها برود.


منبع: خبرگزاري فارس
ایرانیان انیمیشن
 

جدیدترین ارسال ها

بالا