ali-jamshidi
New Member
دوستان سلام، امروز در این موضوع میخوام اخباری در مورد سیستم صف انتظار تماس در اپراتور گویا و نحوه کاربرد آن را در دستگاه سانترال به شما بدم، تلفن سانترال یک سیستم تلفنی است که به تنهایی کاربردی در استفاده از خطوط شهری ندارد، برای استفاده از تلفن بیسیم سانترال هم باید در نظر داشته باشید که در هرمه لحاظ استفاده از مرکز تلفن سانترال امری ضروری است، چندی پیش مقاله ای نوشتم در مورد سیستم اپراتور گویا و صف انتظار که بد نیست شما هم بدانید
سیستم اپراتور گویا به صورت مجزا توسط کارت دیزا به صورت اینترنال در یک دستگاه نصب میشود اما باید بدانید این یک سیستم اپراتور گویا هست
کمپانی پاناسونیک به صورت کاملا محدود از سیستم های اپراتور گویا صرف نظر کرد و سیستمی را طراحی کرد با نام صندوق صوتی پاناسونیک یا سیستم پردازشگر صدا، آری اسن سیستم یک منشی تمام اتوماتیک است که با استفاده از تجربیات زیاد برای رفاه حال مشتریان پاناسونیک تهیه و طراحی شده است که نه تنها یک ماشین پاسخگویی خودکار تماس ها است بلکه میتواند با گرفتن داخلی دیجیتال از سانترال پاناسونیک پر ظرفیت با ایجاد کانال های 2 تماس همزمان الی 24 تماس همزمان خطوط شهری شما را در سانترال مدیریت کند و با پخش پیام خوش آمد گویی به صورت همزمان از تماس گیرندگان شما پذیرایی کند و پاسخگوی آنها باشند، البته این سیستم اپراتور خودکار بریای مجموعه های بزرگ لازم و حیاتی است، یعنی اگر ورودی خطوط شهری به قسمت خدمات پس از فروش باشد و تعداد تماس ها بالاتر از 4 تماس اپراتور با استفاده از تلفن سانترال پاناسونیک میتواند به یکی از آن تماس های به صورت همزمان پاسخ دهد
پس اگر بخواهید برای 3 نفر دیگر پیغام لطفا منتظر بمانید پخش شود و به وی اعلام کند که چندمین نفر در صف انتظار تماس هستید باید از صندوق صوتی پاناسونیک استفاده کنید
علاوه بر استفاده از سیستم اپراتوری میتوانید با امکانات صندوق صوتی و ضبط پیغام در صورت پاسخگو نبودن کاربران نیز استفاده کنید
در صورت هرگونه سوال برای راهنمایی استفاده از سانترال، سیستم اپراتور گویا و دیگر تلفن های سانترال میتوانید به صورت رایگان از طریق لینک منبع و اطلاعات تماس با ما پاسخ های مربوط به نیازتان را دریافت نمایید
منبع: سانترال
سیستم اپراتور گویا به صورت مجزا توسط کارت دیزا به صورت اینترنال در یک دستگاه نصب میشود اما باید بدانید این یک سیستم اپراتور گویا هست
کمپانی پاناسونیک به صورت کاملا محدود از سیستم های اپراتور گویا صرف نظر کرد و سیستمی را طراحی کرد با نام صندوق صوتی پاناسونیک یا سیستم پردازشگر صدا، آری اسن سیستم یک منشی تمام اتوماتیک است که با استفاده از تجربیات زیاد برای رفاه حال مشتریان پاناسونیک تهیه و طراحی شده است که نه تنها یک ماشین پاسخگویی خودکار تماس ها است بلکه میتواند با گرفتن داخلی دیجیتال از سانترال پاناسونیک پر ظرفیت با ایجاد کانال های 2 تماس همزمان الی 24 تماس همزمان خطوط شهری شما را در سانترال مدیریت کند و با پخش پیام خوش آمد گویی به صورت همزمان از تماس گیرندگان شما پذیرایی کند و پاسخگوی آنها باشند، البته این سیستم اپراتور خودکار بریای مجموعه های بزرگ لازم و حیاتی است، یعنی اگر ورودی خطوط شهری به قسمت خدمات پس از فروش باشد و تعداد تماس ها بالاتر از 4 تماس اپراتور با استفاده از تلفن سانترال پاناسونیک میتواند به یکی از آن تماس های به صورت همزمان پاسخ دهد
پس اگر بخواهید برای 3 نفر دیگر پیغام لطفا منتظر بمانید پخش شود و به وی اعلام کند که چندمین نفر در صف انتظار تماس هستید باید از صندوق صوتی پاناسونیک استفاده کنید
علاوه بر استفاده از سیستم اپراتوری میتوانید با امکانات صندوق صوتی و ضبط پیغام در صورت پاسخگو نبودن کاربران نیز استفاده کنید
در صورت هرگونه سوال برای راهنمایی استفاده از سانترال، سیستم اپراتور گویا و دیگر تلفن های سانترال میتوانید به صورت رایگان از طریق لینک منبع و اطلاعات تماس با ما پاسخ های مربوط به نیازتان را دریافت نمایید
منبع: سانترال