احتمال ارائه تسهيلات براي عرضه سيم كارت به همراه گوشي توسط itmc

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
مدير عامل كارخانجات مخابراتي ايران گفت: در صورت نهايي شدن مذاكرات با اپراتورهاي تلفن همراه، تسهيلاتي براي عرضه سيم كارت به همراه گوشي در نظر گرفته خواهد شد.

سيد محمد ابراهيم مطلع در گفت وگو با فارس در رابطه با عرضه سيم كارت تلفن همراه با گوشي، اظهار داشت: ارائه سيم كارت به همراه گوشي از سوي اپراتورهاي تلفن همراه يكي از روش هاي مرسوم در دنيا است كه شركت كارخانجات مخابراتي ايران نيز مذاكراتي با اپراتورهاي تلفن همراه در ايران دراين رابطه انجام داده است.
مدير عامل شركت كارخانجات مخابراتي ايران همچنين در خصوص تمايل اپراتورهاي تلفن همراه به اجراي اين طرح، گفت: اپراتورها از اين پيشنهاد استقبال كرده اند و در حال حاضر مشغول انجام كارهاي كارشناسي روي روش هاي تحويل گوشي به مشتركان و دستورالعمل هاي لازم هستند اما تاكنون نتايج اين مذاكرات از سوي اپراتورها نهايي نشده و به زمان بيشتري نياز دارد.
وي در پاسخ به اين سوال كه عرضه سيم كارت تلفن همراه به همراه گوشي چه مزايايي نسبت به خريد جداگانه اين محصول براي مشترك دارد؟ گفت: آنچه مسلم است در اين صورت تسهيلات بيشتري براي مشتركين در نظر گرفته خواهد شد، مانند پرداخت غير نقدي هزينه گوشي و يا كسر هزينه گوشي به تدريج و از روي قبض تلفن همراه كه از جمله روش هاي معمول در دنيا است.
وي تصريح كرد: البته ارائه اين تسهيلات منوط به نهايي شدن مذاكرات با اپراتورهاي تلفن همراه است.
مدير عامل شركت كارخانجات مخابراتي ايران، خاطرنشان كرد: روش معمول اين كار در دنيا به اين صورت است كه اپراتورها گوشي تلفن همراه را از سازندگان تحويل مي گيرند و پس از هماهنگ كردن با سيم كارت خود به مشترك عرضه مي كنند و معمولا تسهيلاتي را نيز براي مشتركين در نظر مي گيرند.
مطلع همچنين با اشاره به لزوم تنوع مدل‌هاي گوشي به منظور عرضه سيم كارت تلفن همراه با گوشي، گفت: اين شركت در حال حاضر 3 مدل گوشي تلفن همراه براي عرضه آماده دارد و طراحي مدل هاي جديد نيز براي سال جاري در دستور كار شركت قراردارد.






منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا