سلام دوستان
هدفم از کد زیر این هست که به ازای هر آرایه یک کلید(BUTTON) ساخته بشه
این کار به درستی انجام میشه اما به شرطی که در foreach چیز دیگه ای نباشه
مثلا اگر var PD باشه طبق کد،قاطی میکنه،خطایی نمیگیره اما یه دفعه بدون کلید میسازه یه دفعه با دوتا یه بار با سه تا و...
به نظرتون اشکال کجاست؟
هدفم از کد زیر این هست که به ازای هر آرایه یک کلید(BUTTON) ساخته بشه
این کار به درستی انجام میشه اما به شرطی که در foreach چیز دیگه ای نباشه
مثلا اگر var PD باشه طبق کد،قاطی میکنه،خطایی نمیگیره اما یه دفعه بدون کلید میسازه یه دفعه با دوتا یه بار با سه تا و...
به نظرتون اشکال کجاست؟
کد:
protected override void Initialize()
{
#region
_f1 = new Form1();
_thread = new Thread(() => _f1.ShowDialog());
_thread.SetApartmentState(ApartmentState.STA);
_thread.Start();
_f1.Text = SymbolName;
#endregion
var symbolNames = this.SymbolsText.Split(new[]
{
','
}).Select(s => s.Trim()).Where(s => string.IsNullOrWhiteSpace(s) == false).ToArray();
foreach (var SN in symbolNames)
{
var PD = MarketData.GetBars(TimeFrame, SN);
System.Windows.Forms.Button BTN1 = new System.Windows.Forms.Button
{
Text = SN,
Enabled = SN != SymbolName
};
_f1.flowLayoutPanel1.Controls.Add(BTN1);
BTN1.Click += BTN1_Click;
if (BTN1.Enabled == false)
BTN1.BackColor = System.Drawing.Color.LightGreen;
}