اجاره ماشین برای اقامت چند روزه

rentinal

New Member
همانطور که در بالا به آن اشاره شد، بسیاری از افرادی که به ایران سفر می کنند، قصد اقامت چند روزه دارند. این افراد برای انجام کار های خود در شهر به اتومبیل نیاز دارند و مجبور هستند وقت و هزینه زیادی را در طول اقامت خود برای رفت و آمد صرف نمایند.

پیشنهاد ما به این افراد اجاره خودرو است. با اجاره خودرو هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی می شود. بسته به نیاز، اجاره خودرو توسط این قبیل افراد می تواند با راننده یا بدون راننده باشد. مسافران می توانند از بدو ورود به ایران اتومبیل مورد نظر خود را از شرکت اجاره خودرو رنتینال اجاره نمایند. فقط کافیست قبل از سفر با کارشناسان ما در مجموعه اجاره خودرو رنتینال در ارتباط باشند. تا آنها را در اجاره اتومبیل مناسب یاری نماییم.

به این صورت می توانند به محض پیاده شدن از هواپیما خودرو اجاره ای خود را در فرودگاه تحویل بگیرند و در طول مدت اقامت خود در ایران از آن استفاده کنند.
همانطور که گفته شد اجاره خودرو می تواند با راننده یا بدون راننده باشد. در صورتی که از اتومبیل های بدون راننده استفاده کنند، کارمندان ما موظف هستند اتومبیل را در محل مورد نظر مسافر به وی تحویل بدهند و در صورتی که از اجاره اتومبیل با راننده استفاده می کنند، راننده موظف است در زمان تعیین شده در محل مورد نظر حاضر شود.

شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از این دو روش را برای اجاره خودرو انتخاب نمایید. بسیاری از افراد که به ایران سفر می کنند مدارک کافی برای اجاره اتومبیل بدون راننده را ندارند، این قبیل افراد می توانند از اتومبیل با راننده استفاده کنند و در طول اقامت از سفر خود لذت ببرند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا