بی بی کد اتاق

.:BehzAd:.

Active Member
سلام حامد جان خوبی دستت درد نکنه خوب شده.


از نوری که از بیرون اومده و داخل رو روشن کرده خوشم اومد.


راستی این آواتارت بد جور آدمو نشونه میره موقعه تایپ دستام میلرزید که نکنه چیزی بنویسم خوشش نیاد بعد من نشونه بره و یه گوله خالی کنه ...:lol::lol:
 

Hamed

Active Member
سلام حامد جان خوبی دستت درد نکنه خوب شده.


از نوری که از بیرون اومده و داخل رو روشن کرده خوشم اومد.


راستی این آواتارت بد جور آدمو نشونه میره موقعه تایپ دستام میلرزید که نکنه چیزی بنویسم خوشش نیاد بعد من نشونه بره و یه گوله خالی کنه ...:lol::lol:


در به در مرامتم لوتی...:)

کل کار نزدیک 3 روز کامل وقت برد...تو لطف داری...ولی پوست کنده شد...ولی از کارم راضیم...
راجبعه عکس یکی از دوستان پیشنهاد داد گفت کار جدیدی ما هم اطاعت امر کردیم...ما کی باشیم شمارو با گلوله بزنیم...

علی علی
 

3D Art

Member
عحب کاریه !!!!!
آدم احساس سرما رو تو خودش احساس میکنه واقعا آفرین بر استاد بزرگ
همه چیز عالی آخه من چی بگم دیگه ترکوندی .. . ... .. . فقط بکم با فرش مشکل دارم
پیشنهاد برای تاپ گالری
 
حامد جان سلام
صحنه خلاقانه ای ساختی
حس میکنم یکم فضا کنتراست نور و رنگش کمه
مثلا اگه یک نور شدید از پنجره میمومد تو مثلا نور غروب وی ری سان
و عرضم به خدمتت که پارکت کف جلا داشت و برجسته بود که نور بیشتر منعکس می شد اونم بد نبود
وخیلی جالب موفق باشی
 

Hamed

Active Member
عحب کاریه !!!!!
آدم احساس سرما رو تو خودش احساس میکنه واقعا آفرین بر استاد بزرگ
همه چیز عالی آخه من چی بگم دیگه ترکوندی .. . ... .. . فقط بکم با فرش مشکل دارم
پیشنهاد برای تاپ گالری

سلام
استاد منت گذاشتی...تو بگی حله برا منم حله...:rose::rose::rose:

علی علی
 

*farshid*

کاربر VIP
منم خوشم اومد ... :rose:
متریال کف بسیار عالی
نور طبیعی خیلی خوب
نور مصنوعی نداره
اون گلدونه رئال نیست
تابلو عالی
کادربندی نه چندان خوب (من ترجیح میدم به جای دیدن این همه کف و سقف خود فضا رو بیشتر ببینم ... شاید اگه یه مقداری تناسبات رزولیشن رو تغییر بدی بهتر بشده)

ولی در کل شما به درجه استادی رسیدی :wink: (اسمایل بروسلی)
یه پیشنهاد هم برای عکس آواتار ... پنجه بوکس :)
 

Hamed

Active Member
منم خوشم اومد ... :rose:
متریال کف بسیار عالی
نور طبیعی خیلی خوب
نور مصنوعی نداره
اون گلدونه رئال نیست
تابلو عالی
کادربندی نه چندان خوب (من ترجیح میدم به جای دیدن این همه کف و سقف خود فضا رو بیشتر ببینم ... شاید اگه یه مقداری تناسبات رزولیشن رو تغییر بدی بهتر بشده)

ولی در کل شما به درجه استادی رسیدی :wink: (اسمایل بروسلی)
یه پیشنهاد هم برای عکس آواتار ... پنجه بوکس :)

حال کردم باحال بود..
ما هر پیشنهادی رو قبول نمکنیم...:green::green::green:اسلحه که بهتر فداتشم من 0010... وژن جدید 007 ...:lol::lol::lol:
 
سلامحامد جان:rose:

از اینکه میبینم استادم سواد رو جور دیگه معنا میکنه من که جا نمیخورم:green:
آره به همون بی سوادی و زیبایی گذشته هست. حیف که بی سوادی رو نمیشه آموزش داد.
ادامه بده ببینم باسواد بشی چه تغییراتی در علوم اتفاق میفته.>|<

علی علی :rose:
 

abbasi_0912

Active Member
سلام حامد جان

همه رو بچه ها گفتن منم چند تا چیز اضافه میکنم
محاسن:
- نور خوبی که از پنجره وارد اتاق میشه، کلا از این قسمتش خیلی خوشم اومد
- کف اتاق
- تابلو ها
معایب:
- زاویه دوربین، با فرشید موافقم بهتر بود دوربین فضای کلی تری از اتاق رو نشون میداد یا حداقل همین کار باشه اما دیوار سمت راست توی رندر نیفته
- متریال چوب تیرهای سقف؛ رنگ مناسبی نداره به طوری که باعث شده جزئیات لبه های تیر از بین بره (سطح عمودی و افقی تیر از هم قابل تشخیص نیست، خصوصا توی تیر دوم)
با خود تیر موافقم اما نه اینقدر کم قطر، بهتره بود یکم هم از لبه دیوار فاصله میگرفته البته اگر مسئله سازی ای پیش نیاد

- میز (خود میز مشکلی نداره اما هر وقت آبجکت اماده استفاده میکنیم باید به فضایی که قراره داخل اون باشه نیز توجه کنیم، یا اون رو ویرایش کنیم) علت شما فقط کافیه همین میز رو چند بار روی این سطح بکشی باید فاتحه پارکت رو بخونی این میز با اون پایه استیل لاک و پارکت رو به راحتی خراش میده که اگر چند بار هم بهش اب برسه ........
برای این جور مواقع باید یک کفی پلاستیکی، کف پایه های استیل قرار بگیره تا این اتفاقات کمتر بیفته
مثلا صندلی ها زیر پایه هاشون کفی فلزی دارند، اما بهتره متریال اون رو عوض کنی و همون پلاستیک سیاهی که همیشه برای پایه های میز و صندلی اشیا و قرار میدن بزاری
اگر همین کف سرامیک بود که مشکلی نداشت

خلاصه اینکه رندر مشکلی نداره و عالی شده؛ فقط توی کارهای بعدی به مسائل ریز هم توجه کن

موفق باشی استاد :rose:
 
آخرین ویرایش:

Hamed

Active Member
سلام حامد جان

همه رو بچه ها گفتن منم چند تا چیز اضافه میکنم
محاسن:
- نور خوبی که از پنجره وارد اتاق میشه، کلا از این قسمتش خیلی خوشم اومد
- کف اتاق
- تابلو ها
معایب:
- زاویه دوربین، با فرشید موافقم بهتر بود دوربین فضای کلی تری از اتاق رو نشون میداد یا حداقل همین کار باشه اما دیوار سمت راست توی رندر نیفته
- متریال چوب تیرهای سقف؛ رنگ مناسبی نداره به طوری که باعث شده جزئیات لبه های تیر از بین بره (سطح عمودی و افقی تیر از هم قابل تشخیص نیست، خصوصا توی تیر دوم)
با خود تیر موافقم اما نه اینقدر کم قطر، بهتره بود یکم هم از لبه دیوار فاصله میگرفته البته اگر مسئله سازی ای پیش نیاد

- میز (خود میز مشکلی نداره اما هر وقت آبجکت اماده استفاده میکنیم باید به فضایی که قراره داخل اون باشه نیز توجه کنیم، یا اون رو ویرایش کنیم) علت شما فقط کافیه همین میز رو چند بار روی این سطح بکشی باید فاتحه پارکت رو بخونی این میز با اون پایه استیل لاک و پارکت رو به راحتی خراش میده که اگر چند بار هم بهش اب برسه ........
برای این جور مواقع باید یک کفی پلاستیکی، کف پایه های استیل قرار بگیره تا این اتفاقات کمتر بیفته
مثلا صندلی ها زیر پایه هاشون کفی فلزی دارند، اما بهتره متریال اون رو عوض کنی و همون پلاستیک سیاهی که همیشه برای پایه های میز و صندلی اشیا و قرار میدن بزاری
اگر همین کف سرامیک بود که مشکلی نداشت

خلاصه اینکه رندر مشکلی نداره و عالی شده؛ فقط توی کارهای بعدی به مسائل ریز هم توجه کن

موفق باشی استاد :rose:


سلام
چاکریم قربان
ممنون که وقت گذاشتی...در مورد محاسن که همجور که گفتی خیلی زیادن...:green::green::green::wink:
در مورد زاویه دوربین من خواستم از توی راهرو اتاق رو داشته باشیم...ولی من هنوز با توضیحاتت موافق نیستم نفهمیدم سلیقست یا ایراد فنی؟؟؟ بعد فضا و فرم و تناسب هر دو تو زاویه دوربین بد نیستا!!!نمیدونم شاید من اشتباه میکنم...:shock:با متریال تیر باحات موافقم چون متریال بهتری نداشتم...:green:من منظور اینجای نقد تو نگرفتم(سطح عمودی و افقی تیر از هم قابل تشخیص نیست؟؟؟):shock:در مورد اجرای سازه که من که زیاد کار کردم اونم از این نزدیک تر با قطر 10 سانت اینجا هم فاصله 35 از دیوار هم تیرها 15 سانت...
فدای تو بشم من اون میزی که شما میبینی اصلا اون نبود و 100% ویرایش شدست...این مسائله ای که تو استادم داری عنوان میکنی مسائله توی کار اجراست...در مورد پارکت غلافرو جوری میدم برات چفت کنن واز جنس انقدر مطمئنم که تظمین میدم با شیلنگ اب بریزخراب شد مال من(از آشپزخونه بشتر..):lol::lol::lol:دمه شما گرم من از 80 الا81 دارم دکوراسیون داخلی کار میکنم اونم اجرا...عاشقتم...منت گذاشتی سرما...:rose::rose::rose:
دوست دار کارای تو

علی یارت
 

Hamed

Active Member
بسیار عالی . خیلی حال کردم استاد بزرگ ویری .فقط حس میکنم بیرون یه مقدار اور برایت شده البته فقط یه مقدار:green: (نکشی مارو!)

استاد خودتی اولا...:rose::rose::rose:دوما برو مواظبه خودت باش پرت به پره انگشتام بگیره کشتمت...:)

علی علی
 

abbasi_0912

Active Member
سلام
ما بیشتر
ما که گفتیم رندر خوب فقط اجرا؟
نگاه کن حامد جان خودت استادی، اگر همین کف لاکش از بین بره ممکنه موریانه، آب و ... توی چوب نفوذ کنه که توی چند روز و هفته و ماه شاید نشون نده اما توی اینده حتما به مشکل میخوره
اصل قضیه استفاده از پارکت چوبی توی ساختمان این هست که سال به سال باید حداقل یک دست لاک و ساب بخوره اما توی ایران فکر میکنی کی این قضیه رو جدی میگره
در هر صورت اگر رعایت این نکات بشه که حرفی نیست فقط جهت یاد اوری بود چون اون پایه های فلزی اگر روی پارکت کشیده بشن لاک اون رو از بین میبرن که بهتره زیر این جور میزها یا کفی پلاستیکی باشه

در مورد تیر ها فکر میکردم فقط 5 سانت از دیوار فاصله داره، خصوصا اون قطعات متصل کننده تیر های اصلی
به نظرم بهتر بود از تیرهای با قطر مستطیل استفاده کنی یکم ارتفاع بیشتری داشته باشه با تناسبات 1 به 2 یا غیره
در مورد تکسچر اگر اون چیزی نیست که دوست داری بهتره یه سرچ کنی توی هارد اون بافتی که دوست داری رو پیدا کنی و کپی ازش بگیری بعد توی فتوشاپ اون بلایی که میخواهی رو سرش بیاری
سطح افقی: کف و بالا تیر - سطح عمودی: کناره های تیر

نگاه کن حامد جان در مورد دوربین از لحاظ کمپوزیسیون تصویر گفتم
چند وقتی که مسابقه معماری تعطیل شده من زدم تو نخ کتاب خواندن، یک کتابی در مورد عکاسی دارم میخونم تا اینجا فقط فهمیدم همون آماتوری که فکر میکردم هم نیستم، مثلا من همیشه توی رندر هام سعی میکردم دوربین رو طوری تنظیم کنم که تمام جزئیاتی که مدل کردم توی کار دیده بشه اما این کتاب در این مورد یک مثال خوبی زده
شما فرض کن یک نفر میخواد یک عکس دسته جمعی بندازه به زور سعی میکنه تمام افراد رو توی کادرش جا کنه
این استاد گرامی توی کتابش از افراد امثال من عکاس اماتور یاد میکنه که به جای تمرکز روی سوژه اصلی، میدان دید، نقطه دید و ... فقط میخواد همه چیز رو توی عکس جا کنه

ما که انیمیشن کار نمیکنیم که به خواهیم از لحاظ فیلم (حرکت دوربین فیلمبرداری) برسی کنیم، ما چند تا رندر میگیریم که عکس هستند، "خاصیت عکس 2 بعدی بودن اون هست که طول و عرض مشخصی داره که باید با نور (سایه روشن و ...) عمق رو به عکس اضافه کنیم تا بیننده مثل طبیعت فضای 3 بعدی دو حس کنه" و .......

باز هم ممکنه من اشتباه کنم، با این تفاسیر هر چی رندر گرفتم تا الان رو باید یک بار از اول بازرسی کنم و احتمالا همش رو بریزم توی سطح اشغال

خلاصه اینکه استاد ما هستی، چند باری خواستم مزاحمت بشم در مورد دکوراسیون داخلی اما ....

ببخشید که زیاده گویی کردیم

موفق باشی :rose:
 

E-power

کاربر متخصص
سلام حامد جان کارت خیلی قشنگه :rose:
.
فقط یه چیزی به ذهنم رسید با اجازت بگم :green:
.
یه خرده نورپردازی فلت شده , یه جورایی مشخص نیست نور از کجا اومده . سایه های خیلی کمی هم دیده میشه.
.
.

همین.....:green:
.
موفق باشی:)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا