بی بی کد اتاق خواب

sasan irani

Well-Known Member
3dmax2009
vray1.5
tim:10
این اتاق خواب کلا کاراش با رندرش10ساعت طول کشیده ارچ مدلاش که مشخص هستن
.بقیش کار خودم بو.ده.میتونستم از اینم خیلی بهتر باشم ولی چون من تا به حال با ویندوز7کار نکرده بودنم تکسچرها رو نمیشناخت مثلا درخت و ...........که نمیدونم دلیلش چی بود
پست پرو هم نشده که طی امروز فردا بازم تغییراتنی داده خواهد شد که بهتر بشه
df.jpgامیدوارم بازم خلاف مقررات نباشه
 

پیوست ها

  • 222.jpg
    222.jpg
    663.8 کیلوبایت · بازدیدها: 68
  • 33.jpg
    33.jpg
    532 کیلوبایت · بازدیدها: 58

kami_re62

Member
سلام ساسان جان ، خسته نباشی برادر

چندتا اشکال تو کارت دیدم خواستم بگم ،
یکی اینکه اشل خوب رعایت نشده ، اندازه کفش خیلی بزرگه ، سایز چینی روی میز هم همینطور ! اشکال بعدی اینه که پرسپکتیو عکس پشت پنجره با زاویه دوربین همخوانی نداره ی عکس مناسبتر انتخاب کنی بهتره !
به فرشت ریشه بدی خوب میشه یکم دیسپلیس هم بدی بدک نمیشه !
پارکت کفت ی تیکست؟!اگه ی تیکه نیست درست مدلش کن !
رو تختی هم که ماشالله از فرم رو تختی در اومده دیوار شده:green:
اونم درستش کنی کارت عالی میشه

بازم خسته نباشی:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خیلی کار خوبی شده.
علت پیدا نشدن تکسچر توی ویتدوز 7 شاید به خاطر این باشه که فولدری که توش هست به زبان انگلیش نباشه.ارور میده.
اولین چیزی که نظرمو جلب کرد رنگ های شاد و گرم کار هست که به کار صمیمیت داده.موفق بودی.البته تکسچرها اصلا خوب نیست.اشل هاشم مشکل داره. مطمئنم اگه تکسچرهات مشکلش حل بشه خیلی بهتر در میاری.چرا ؟ چون چشمت رنگ ها رو خوب میشناسه.
کامی گفت مشکل بک گراند رو. ببین باید نقطه گریزها بهم بخوره. یعنی پرسپکتیو کار با عکس باید یکی باشه.
زاویه ها رو خوب در آوردی.البته برای اینکه بهتر بشه کارت مثلا دوربین وی ری ساختی لنز رو دست نزن.عدد پیش فرض خودش چشم انسان هست.اگه میخوای کل فضا رو ببینی فضا رو از پشت طوری بزرگ کن که دوربینت جای مناسب قرار بگیره و اضافه ها رو برش بده.
این ترفندی هست که مخصوصا توی رندر خارجی کاربرد زیادی داره.من وقتی که نما میخوام رندر بگیرم اگه دوربین رو جای واقعی بزارم نتیجه کار جالب در نمیاد.اما مثلا 20 متر عقب تر میرم اما لنز رو زوم میکنم.این طوری که دیگه مشکل camera corection کمتر به چشم میاد.هر چی لنز زوم تر بشه به ایزومتریک نزدیک تر میشه.
کارت در کل خیلی کار گرم و دوست داشتنی هست. این رو میشه از نور پردازی و زاویه و رنگ ها تشخیص داد.
گیر کارت میدونی کجاست؟
عدم شناخت و عدم رعایت اصول پرسپکتیو بک گراند و با موضوع
مشکل بعدی استفاده از تکسچرهای غیر حرفه ای.برای کف به نظرم از آرشیو cg source آستفاده بکن یا پلاگین Floor gnerator که فوق العادس.
یه خورده آبجکت هات low poly هست.یه خورده با مش اسموس نرم تر بکن.مثلا پتو انگار کاملا لو پلی هست.
موفق باشی.
 

madmaster_3d

Well-Known Member
ساسان جان من باید این سوال رو ازت بپرسم چون دفعه قبلی من طرف تو رو گرفتم

یک کاری گزاشته بودی اینجا که گفته بودی خودت مدل کردی. ولی همون کار رو یکی از بچه ها عکسش رو گزاشت. که من گفتم به شما فرصت داده بشه و بن نشی. حالا سوالم این هستش که اون قضیش چی بود؟!

کارت هم قشنگه . منم با این کفش زنانه که برای غول ساخته شده مشکل دارم. بقیه کار قشنگه.
 

karimi1993

New Member
سلام .خسته نباشید کارتون جالب و زیبا شده . ابعاد اجسام تو کار خیلی مهم هستن که طبیعی تر جلوه بدن دقت کنید لطفا.
 

sasan irani

Well-Known Member
محمد عزیز من در پایین اون عکس این این جمله رو نوشتم ایرادائ این کارو بگیرید ننوشته بودم مال خودمه
من خواستم بدونم واقعا نقد ها بر چه اساسه
من در 1کی از کارایی که گذاشته بودم شدت نور رو بر اساس همون عکس گذاشته بودم که همه گفتن شدت نور زیاده اما اون عکس رو گذاشتن حتی 1نفرم ایرادی از اون شدت نور نگرفت
فقط خواستم همین.

°°°° ویرایش شده توسط ماندانا °°°°
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

madmaster_3d

Well-Known Member
محمد عزیز من در پایین اون عکس این این جمله رو نوشتم ایرادائ این کارو بگیرید ننوشته بودم مال خودمه
من خواستم بدونم واقعا نقد ها بر چه اساسه
من در 1کی از کارایی که گذاشته بودم شدت نور رو بر اساس همون عکس گذاشته بودم که همه گفتن شدت نور زیاده اما اون عکس رو گذاشتن حتی 1نفرم ایرادی از اون شدت نور نگرفت
فقط خواستم همین.
°°°° ویرایش شده توسط ماندانا °°°°

مرد حسابی شما اون کار رو گزاشته بودی چند نفر اومدن گفتن بن بشی. من گفتم بزارید بنده خدا بیاد از خودش دفاع کنه.
دوما من رشتم معماری نیست و روی کار شما هم نظری ندادم.. و بجه های همین سایت یک موقع کار میزنن عین همون که شما خارجیش رو گزاشته بودی.حالا بچه ها از کجا باید بفهمیم که کار خودت هستش یا کسی دیگه؟!
ادبیاتت رو تصحیح کن لطفا. به جای تشکر اومدی گاو چرون هم کردی ملت رو. بابا ایول به تو. اصلیت بچه کجایی؟!
 
آخرین ویرایش:

Mandana

Active Member
دوست عزیز لطفن در طرز صحبت خودتون دقت کنید.
کار خوبی شده.با عارف موافقم...ضمن اینکه هنوز پست پرو نشده من فک کردم ادیت شده.خوبه موفق بباشین:rose:
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
کار خوبی شده آفرین.
اما پرسپکتیو و اکسپوژر فضای بیرون نا هماهنگی داره، این مشکل رو توی بیشتر کارهای interior بچه ها میشه دید. به نظر میاد ساختمون کج شده و داره میفته. باز توی رندر دوم مشکل پرسپکتیو تقریبا حل شده.
پتو هم خیلی کلفته، عین کیک شده* توی رندر دوم دمپایی خیلی کوچیک شده.
کار خوبی شده،آفرین.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا