بی بی کد اتاق (تمرین پست پروداکشن)

hesam_sn

کاربر VIP
سلام. حالتون خوبه؟
آخرین کارم که برای تمرین پست پروداکشن انجام دادم. از vray element استفاده کردم و nik color efex
میخواستم اتاق شلوغ تر باشه ولی چون نمیخواستم از آبجکت آماده استفاده کنم در همین حد موند .
با zdepth و فوتوشاپ فوکوس رو ایجاد کردم. چیز جالبناکیه:green:
رندر اصلی رو هم گذاشتم برای مقایسه
برای color mapping حالت های مختلف رو تست کردم و آخر از reinhard استفاده کردم.
به نظرم آب و متریالش خوب شده فقط آب یه مقدار باید به ظرف نزدیکتر میشد
حدود 5 ساعت هم زمان رندر بود

dof_by_hesamsaken-d46e9th.jpg

 

پیوست ها

  • rgb dof2.jpg
    rgb dof2.jpg
    471.8 کیلوبایت · بازدیدها: 51
  • rgb.jpg
    rgb.jpg
    625.7 کیلوبایت · بازدیدها: 31
آخرین ویرایش:

Hamed

Active Member
سلام
خوبی...کار خوبی واقعا خسته نباشی گفتم حیف نقد نشه...
1 - انتخاب کانسبت خیلی جالب بود باریک
2 - متریالات خامن مخصوصا آبی که از شیشه پایین میآد و اون تلفن و متریالا خوده بطری
3 -فکوست خوب شده ولی یکم کمتر بود عالی میشد چون الان کمی زیاده
5 - پارکت کف خیلی زرده چرا؟؟؟
6-اینی که خودت مدلینگو انجام دادی یه کار واقعا با ارزشه...باریک...:rose::rose::rose:
7 - متریال روی صندلی خیلی بامپ داره...نظر خودت چیه؟؟؟
8 - راجبعه پست این نکته رو یادت نره که نباید زیاده روی کرد کار باید طوری باشه که وقتی نگاش میکنن هم گیرا باشه هم ساده نه هم چیز پر رنگ و خیلی تیز،حالا کاری به تکنیک های به کار رفته ندارم...
9 - در کل کار بارزشیه...خسته نباشی

علی علی
 
آخرین ویرایش:

saeedmagic

Member
سلام کاره خوبی شده و تمام نکات رو تقریبا حامد گفت دستش درد نکنه
من فکر می کنم saturation کار زیاده اونم به دلیل استفاده از فیلتر rainhard هستش من فکر کنم exponential بهتر جواب بده! ولی میگی تست کردی حتما این بهتر بوده دیگه
در کل کاره خیلی خوبیه تبریک می گم بهت
element zdeph رو بزار منم یه تست پست پروداکشن انجام بدم.

 

hesam_sn

کاربر VIP
سلام
خوبی...کار خوبی واقعا خسته نباشی گفتم حیف نقد نشه...
1 - انتخاب کانسبت خیلی جالب بود باریک
2 - متریالات خامن مخصوصا آبی که از شیشه پایین میآد و اون تلفن و متریالا خوده بطری
3 -فکوست خوب شده ولی یکم کمتر بود عالی میشد چون الان کمی زیاده
5 - پارکت کف خیلی زرده چرا؟؟؟
6-اینی که خودت مدلینگو انجام دادی یه کار واقعا با ارزشه...باریک...:rose::rose::rose:
7 - متریال روی صندلی خیلی بامپ داره...نظر خودت چیه؟؟؟
8 - راجبعه پست این نکته رو یادت نره که نباید زیاده روی کرد کار باید طوری باشه که وقتی نگاش میکنن هم گیرا باشه هم ساده نه هم چیز پر رنگ و خیلی تیز،حالا کاری به تکنیک های به کار رفته ندارم...
9 - در کل کار بارزشیه...خسته نباشی

علی علی
سلام. از اینکه وقت گذاشتی و نظر دادی ممنون
1. مرسی
2. متریال تلفن چیز خاصی نداره . با آنرپ مپ رو ساختم و یکم رفلکت بهش دادم. بطری هم اگر شفاف تر بود بهتر میشد. آب رو نمیدونم باید چیکار میکردم. همین هم به نظرم شبیه آب هست
3. امتحان میکنم
4. ننوشتی :دی
5. مپش یکم زرد بود و فکر میکنم بخاطر نور خورشید و reinhard زرد تر شده
6. مرسی
7. فکر میکنم اندازش خوبه ولی یکم مپ بامپ باید ریزتر میشد
8. من که رنگا رو ملایم تر کردم
9. شما هم خسته نباشی
 

hesam_sn

کاربر VIP
سلام کاره خوبی شده و تمام نکات رو تقریبا حامد گفت دستش درد نکنه
من فکر می کنم saturation کار زیاده اونم به دلیل استفاده از فیلتر rainhard هستش من فکر کنم exponential بهتر جواب بده! ولی میگی تست کردی حتما این بهتر بوده دیگه
در کل کاره خیلی خوبیه تبریک می گم بهت
element zdeph رو بزار منم یه تست پست پروداکشن انجام بدم.

سلام. مرسی
exponential رو تست نکردم. :green:
رندرا رو tga ذخیره کردم که راحت تر تو فوتوشاپ روش کار کنم. 32 بیت هست و اطلاعات بیشتری رو ذخیره میکنه. zdepth رو jpeg گذاشتم
 

پیوست ها

  • zdepth.jpg
    zdepth.jpg
    176.9 کیلوبایت · بازدیدها: 5

hesam_sn

کاربر VIP
خیلی زیبا شده
تبریک میگم
مثل همیشه کارت قشنگه
vray element چیه؟
مرسی
تو render setup تب آخر نوشته render element. اونجا اگر add رو بزنی یه سری گزینه ها میاد که هر کروم یه کاری میکنه. اگر vfb روشن باشه بعد از تموم شدن رندر تو لیست کشویی بالا سمت چپ گزینه هایی که اضافه کردی میاد.
شگر هم vfb خاموش باشه هر کدوم تو یه پنجره جدا باز میشه.
اینا برای کار تو فوتوشاپ مفیده. مثلا یکی فقط رفلکت صحنه رو نشون میده میتونی تو فوتوشاپ رفلکت رو کم و زیاد کنی که از دوباره رندر گرفتن راحت تره. همین عکس سیاه سفید که بالا گذاشتم zdepth هست و برای ایجاد dof ازش استفاده میشه. اینم راحتت تر از اینه که با خود دوربیم مکس بخوای dof رو ایجاد کنی.
اینا تو زمان رندر هم تاثیری ندارن
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا