پرچم‌ها چه ابعاد و اندازه‌ای دارند؟

هر پرچم با ابعاد و اندازه‌ای مشخص و استاندارد دسته بندی می‌شود. نام گذاری پرچم‌ها بی تاثیر از ابعاد پرچم و اندازه پرچم نیست. بعنوان مثال پرچم رومیزی به دلیل قرار گیری برروی میز کارکنان یا کارمندان کوچکترین پرچم در بین انواع پرچم‌ها می‌باشد. نوع پرچم و چاپ پرچم بر روی قیمت پرچم نیز تاثیرگذار می‌باشد. قیمت پرچم متاثر از متراژ پارچه پرچم و ابعاد پرچم است. خرید پرچم ارزان قیمت و چاپ پرچم با کیفیت بالا فقط با خرید مستقیم پرچم از تولید کننده امکانپذیر می‌باشد. ایران پرچم با استفاده از مدرن‌ترین خط تولید پرچم یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولید پرچم در کشور می‌باشد.برای دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس حاصل نمائید.
سفارش پرچم ایران پرچم

ابعاد استاندارد پرچم تشریفات یا پرچم ایستاده​

از مهمترین و از اصلی‌ترین پرچم‌ها پرچم تشریفات است.پرچم تشریفات به دلیل جذب مخاطب بالا و قرار گیری در اتاق مدیران، سالن‌های انتظار، ورودی‌ها موفقیت چشمگیری در تبلیغات دارد. ابعاد پرچم تشریفات 90×150 سانتی متر بوده که در زمان نصب بر روی میله پرچم تا ارتفاع 2 متر و 10 سانتی متر قابلیت تغییر ارتفاع دارد. پایه پرچم تشریفات محل قرار‌گیری پرچم بوده که در دید عالی پرچم تاثیر فراوانی دارد. این ابعاد بدون احتساب ریشه پرچم و فقط ابعاد پارچه پرچم می‌باشد. اگر در زمان خرید پرچم به قیمت بسیار ارزان برخوردید دلیل آن تولید پرچم با ابعاد کوچکتر و پارچه بی‌کیفیت است.پرچم تشریفات ساتن دارای انواع بسیار مختلفی است که در ادامه به آن می پردازیم.
ابعاد پرچم تشریفات

ابعاداستاندارد پرچم رومیزی تبلیغاتی

پرچم رومیزی به عنوان پرچم مکمل در کنار و هم ردیف پرچم تشریفات است. ابعاد پرچم رومیزی 20×30 سانتی متر بوده و بر روی میز کارکنان و مدیران قرار می‌گیرد.این نوع پرچم به دلیل داشتن ابعاد عالی همواره مورد استقبال خریداران پرچم رومیزی است. مزیت دیگر پرچم رومیزی تنوع بالا در مدل‌های پرچم رومیزی بوده که در انتخاب بهترین نوع پرچم کمک کننده است. همچنین در زمان خرید پرچم میتوان پرچم رومیزی را بصورت ریشه دار و یا پرچم رومیزی لیزری خریداری کرد.
پرچم رومیزی

ابعاد پرچم رومیزی ال و پرچم رومیزی تی

محبوب‌ترین پرچم‌ در خانواده پرچم رومیزی، پرچم رومیزی ال و پرچم رومیزی تی می‌باشد. پرچم رومیزی تی و پرچم رومیزی ال ابعاد 10×26 سانتی متر دارند. این دو نوع پرچم رومیزی ظاهری مدرن و متفاوت داشته و بصورت بدون ریشه و با استفاده از برش لیزری تولید میگردد. هر دو نوع پرچم دارای ابعاد یکسان بوده و تفاوت آنها در نوع پایه پرچم رومیزی می باشد. تنها روشی که برای تولید پرچم رومیزی ال و تی استفاده میشود چاپ پرچم دیجیتال ا ست.

ابعاد استاندارد پرچم اهتزاز​

پرچم اهتزاز در ابعاد و اندازه بسیار متنوع و گسترده تولید و در محیط‌های خارجی نصب میشود.میله پرچم تعیین کننده ابعاد و اندازه پرچم اهتزاز بوده به طوری که پرچم با میله پرچم رابطه برابر دارند.ابعاد استاندارد برای پرچم اهتزاز شامل 90×150 و 70×100 و 100×200 و... سانی متر می‌باشد.پرچم باید با توجه به فاصله میله پرچم از زمین و نسبت میله پرچم با پرچم اهتزاز انتخاب گردد.
ابعاد پرچم اهتزاز

ابعاد استاندارد پرچم ساحلی​

امروزه محبوب ترین و متفاوت ترین پرچم، پرچم ساحلی میباشد. استفاده از پرچم ساحلی در محیط‌های خارجی امکان تولید تبلیغاتی موثر را فراهم کرده است.ابعاد و اندازه پرچم ساحلی 60×270 سانتی متر است. تنوع بالا در پایه پرچم ساحلی این محصول را به یک محصول متفاوت و جذاب تبدیل کرده است.یکی از دلایل کیفیت بالای چاپ پرچم ساحلی استفاده از چاپ پرچم دیجیتال می‌باشد. مدل و طرح‌های پرچم ساحلی شامل، پرچم ساحلی بادبانی، پرچم ساحلی قطره‌ای، پرچم ساحلی مستعطیلی، پرچم ساحلی شمشیری است.
ابعاد پرچم ساحلی

ابعاد پرچم ایران

پرچم ایران یکی از مهم ترین نمادهای تشریفاتی در محیط‌های اداری می‌باشد. تنوع بالا در طرح و مدل برای سفارش پرچم ایران سبب شده که این محصول در محیط‌های مختلفی استفاده گردد. از طرح‌های پرچم ایران میتوان به پرچم تشریفات، پرچم رومیزی، پرچم اهتزاز، پرچم ساحلی اشاره کرد.

ابعاد پرچم مناسبتی و پرچم مذهبی

پرچم مناسبتی و پرچم مذهبی در طرح و مدل پلاکارد یا اهتزاز یا ریسه تولید می‌گردد. پرچم‌ مذهبی بصورت آویز، جاچوب یا برای دکل‌ها یا سازه‌‎ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنوع بسیار بالا در ابعاد پرچم مناسبتی و پرچم مذهبی دلیل استقبال فراوان از این محصول است. چاپ پرچم مورد استفاده در پرچم مذهبی یا مناسبتی معمولاً چاپ سیلک بوده ولی از چاپ دیجیتال هم استفاده می گردد.
پرچم مذهبی

چرا پرچم تشریفات دیجی کالا نخریم؟

دلیل اصلی این موضوع به رعایت نکات بسیاری در تولید پرچم بازمی گردد. در زمان خرید پرچم شما باید نمونه رنگ، نمونه پارچه، نمونه چاپ پرچم را مشاهده و سپس ملاحظه کنید. این روندی است که در ایران پرچم صورت گرفته و برای خرید پرچم تشریفات دیجی کالا امکان پذیر نمی باشد. اطلاع دقیق شما از روند تولید پرچم و نوع مواد اولیه و تنوع بسیار بالا در انواع مواد اولیه به خرید محصولی عالی کمک خواهد کرد.

تولید پرچم و چاپ پرچم فوری

ما در ایران پرچم تولید پرچم و چاپ پرچم فوری را به عنوان یکی از خدمات ویژه خود معرفی می‌کنیم. ایران پرچم با استفاده از دستگاه‌های مدرن چاپ پرچم فوری را در کوتاهترین زمان و ارزان ترین قیمت انجام می‌دهد. چاپ پرچم تشریفات، چاپ پرچم رومیزی، چاپ پرچم اهتزاز و چاپ پرچم ساحلی با قیمت مناسب را خدمت مشتریان گرامی معرفی می‌نمائیم. اگر به دنبال مشاهده ویدیوهای آموزشی هستین به آپارات ایران پرچم مراجعه کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا