آیا Vray 2 Avd باگ داره

legendarp

Well-Known Member
سلام دوستان گلم خسته نباشید
چند وقت پیش داشتم یه دیکوراسون ساده می ساختم یهو به یه مورد جالب بر خوردم می خواستم بدونم این باگ در ویری هست یا اینکه داره دورست محاسبه می کنه ؟
چون نگاه کنید داخل دایره سبز منظورمه شیشه ی زیر رو بلور کردم و گلوسینس رو 0.93 گزاشتم شیشمه میز رو اما شیشه لیوان رو شیشه معمولی با ضریب شکست 1.5 گزاشتم
اما به طور اتفاقی وقتی رندر گرفتم حس می کنیم گلوسینس توی شکست نور از بین رفته
می خوام بدونم این باگ هست یا داره درست محاسبه میشه ؟
 

پیوست ها

  • zzzzz2.jpg
    zzzzz2.jpg
    263.7 کیلوبایت · بازدیدها: 29

legendarp

Well-Known Member
یعنی واسه محض رضای خدا هیشکی نبود بدونه این مشکل هست یا نیست ؟ تکلیف ما امشب چیه ؟ از روی روباهو زاغ بنویسم یا تصمیم کبری ؟
 

E-power

کاربر متخصص
دوست عزیز فک میکنم طبیعیه . در واقع این Refract کف هست که توی لیوان افتاده.
.
واسه امتحان IOR رو روی 1.1 بذار و ببین چی میشه.
 

legendarp

Well-Known Member
یه دقت بکن این که شیشه میز که بلوره وقتی داره از توی شیشه ی لیوان داره نشون داده میشه دیگه بلور نداره و بلورش از بین رفته من منظورم اینه
 

E-power

کاربر متخصص
بله متوجه شدم. فکر کنم همون انکسار کف باشه. با ior 1.1 اکتحان نکردی؟
 

arman_kad

Member
دوست عزیز درست نشون میده

من ایرادی به عنوان باگ ندیدم

ایرادی داره به خاطر شکست نوریه که خود شما ضریب رو بد انتخاب کردید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا