arezoo08845

New Member
هیچگاه نمی‌توان از تجارت و انجام مبادلات با کشورهای دیگر صرف نظر کرد. علت آن هم عدم وجود کالاهای کافی در درون کشورهاست و می‌تواند به موارد زیادی بستگی داشته باشد. در برخی کشورها به دلیل کمبود نیروی کار، مواد اولیه یا نبود زیر ساخت‌های کافی و دانش فنی باید کالای موردنیاز را از دیگر کشورها وارد کنند.

کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برخی از کالاهای خود را از دیگر کشورها مانند چین و دبی وارد می‌کند. اینکه دلیل واردات از چین و دبی چه چیزی می‌تواند باشد، موضوعی است که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم. علاوه بر این اگر به‌عنوان یک تاجر به فکر واردات کالاها از چین و دبی هستید باید بدانید که پرسودترین کالا برای واردات کدام است.

دلایلی که واردات از چین را سودآور کرده است؟

اگر به برخی محصولات خود نگاه کنید شاید علامت ساخت چین در آنها را ببینید. تولیدات چین به حدی گسترش‌یافته که می‌توان گفت اغلب کالاهایی که جهان به آن نیاز دارد را تولید می‌کند. جالب است بدانید که نه‌تنها ایران بلکه بسیاری دیگر از کشورها واردات از چین را انجام می‌دهند. حتی کشورهایی چون آمریکا، کانادا، آلمان از شرکای تجاری چین هستند. دلایل زیادی وجود دارد که باعث شده این کشورها و کشور ایران اقلام خود را از چین وارد کنند.​
 

جدیدترین ارسال ها

بالا