آیا نیکون دوربینی با سنسور 50 مگاپیکسلی ساخت سونی معرفی می‌کند؟

[h=2]
[/h]
3d8ae9f36de99b023c17736e439971ed_XL.jpg
Petapixel.com





طبق شایعات عجیب و جذابی که به تازگی مطرح شده‌اند، پس از کانن حالا نیکون هم در حال کار بر روی یک مدل دوربین جدید سایز متوسط است که ظاهرا به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی مجهز خواهد شد.




براساس شایعات مطرح شده، دوربین جدید نیکون مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی CMOS MF ساخت سونی است. دوربین عکاسی جدید نیکون که در شاخه سایز متوسط‌ها جای می‌گیرد به احتمال فراوان امسال در رویداد Photonika معرفی خواهد شد.
به گزارش پتاپیکسل، یک منبع آگاه از وجود چنین مدلی خبر داده و شاید این دوربین جدید نیکون دلیلی بر ثبت پتنتی برای لنز سایز متوسط 100mm با f/2.5 در سپتامبر گذشته باشد.
از آنجا که کانن قصد دارد به زودی جایگزین دوربین فول‌فریم 7D را رونمایی کند و نفوذ خود را در بازار دوربین‌های سایز متوسط افزایش دهد، طبیعی به نظر می‌رسد که نیکون نیز بخواهد برای مقابله با رقیب هم‌‌وطن خود دست به کار بزرگی بزند.
انتظار می‌‌رود علاوه بر نیکون، برخی دیگر از تولیدکنندگان دوربین‌های عکاسی، نسبت به استفاده از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی اقدام کنند. به هر حال در این شکی نیست که در نمایشگاه Photonika امسال شاهد نسل جدید دوربین‌های عکاسی خواهیم بود.




 

جدیدترین ارسال ها

بالا