آیا محدودیت سنی برای کاشت مو وجود دارد ؟

negaraaa

New Member
بهترین سن برای کاشت مو به چند عامل مختلف بستگی دارد. نخست باید الگوی از دست دادن مو مشخص شده باشد و چرخه ریزش مو نیز کامل شود. همچنین باید فولیکول کافی در سر برای پیوند زدن موجود باشد. در واقع سن مناسب برای کاشت مو بر اساس جنسیت و علت طاسی متفاوت است.

برای خانم‌ها و همچنین آقایانی که به دلیل جراحت و صدمه دیدن پوست سر، موهای خود را از دست داده‌اند، چندان سن ملاک نیست. یعنی اگر شخصی در اثر حادثه‌ای به پوست سرش آسیب رسیده ولی خودش مشکل ریزش مو نداشته است، می‌تواند در هر سنی عمل کاشت مو را انجام دهد. در خانم‌ها هم یک بازه زمانی گسترده از دوره جوانی تا پیری، برای انجام کاشت مو فراهم است. بهترین سن برای کاشت مو بیشتر برای آقایانی مهم خواهد بود که از ریزش موی آلوپسی آندوژنی یا ریزش مو با الگوی مردانه مواجه هستند. این مشکل دلیل ژنتیکی دارد. معمولا بهتر است کاشت مو بعد از سنین ۲۵ تا ۳۰ سالگی انجام شود. البته این سن تنها یک عدد است. در واقع اگر الگوی ریزش موی مردانه کامل و مشخص شده باشد، می‌توان عمل کاشت را انجام داد. یعنی ریزش موی فرد متوقف شود و مطمئن باشیم دیگر این ریزش ادامه نخواهد داشت. در ادامه به چگونگی نقش الگوی ریزش مو در مشخص کردن بهترین سن کاشت مو در آقایان می‌پردازیم.
کلینیک کاشت مو دکتر نجف بیگی
 

sibsorati

New Member
کاشت مو می تواند باعث بالا رفتن اعتماد به نفس فرد شود. هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. کلینیک مونالیزا یکی از بهترین کلینیک‌ها در تهران است. برای اطلاع از قیمت کاشت مو لطفا به مقاله قیمت کاشت مو در سال1402 مراجعه کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا