آیا شرکت شما میتواند از یک ارزیابی تجارت شخص ثالث برای معماران بهره مند شود؟

achilan222

New Member
به عنوان یک معمار مشغول و یک صاحب کار، راحته که روی کارهای روزانه به قدری متمرکز شد که اهمیت کارهای بزرگ و مهم تر فراموش بشه.

چگونه تجارت من مثل یک سیستم عمل میکند؟

لینک های ضعیفی که من نمیبینم چه هستند؟

نقطه قوت های استثنایی تیم من کدام اند که باید درمورد اونها مطمئن باشیم؟

اما اگر حتی وقت و چشم انداز مناسبی هم برای کسب و کارتون داشته باشید،یک تعصب ذاتی در دید و پرسپکتیو فردی شما وجود داره. این قضیه هیچ اشکالی نداره چون رد و بدل کردن اطلاعات از طریق یک فیلتر یکسان باعث ایجاد یک محصول و نتیجه ی یکسان هم میشه.

ایجاد یک پرسپکتیو یا دید باز و جدید برای کارایی تجارت شما بسیار ارزشمنده اگر پروسه ی کار موثر و مغز شما برای دریافت نتیجه آماده باشه.

این ها اشاراتی هستند که نشان از آمادگی شما برای حضور در یک حسابرسی تجارت شخص ثالث دارند :

1. ایده های ورودی جدید کاهش یافته باشند.

شاید شما از کسب و کار تکراری خودتون لذت ببرد (و ما امیدواریم که ببرید) اما آیا فرصت های جدید از سر قیف فروش شما جاری شدند؟ این یک نشانه است برای اینکه شاید برنامه ریزی بازاریابی شما نیاز به تغییرات جدیدی داشته باشه .

2. ترک کارکنان از شرکت افزایش یافته باشد.

ممکنه مشکلاتی در بین مقام ها ایجاد بشه. که این مشکلات میتونه از فرهنگ کهنه یا تعریف نشده ی شرکت یا بدتر ، از وجود اعضایی بی استفاده (مضر) در تیم نشات بگیره.

3. سودبخشی راکد یا در حال سقوط باشد.

البته که سودبخشی به دلایل زیادی میتونه تغییر کنه یا تغییر خواهد کرد.اما اگر شما متوجه شدید که مکررا سخت کار میکنید و نتیجه ای به دست نمیارین ، این نشان میده که باید تغییرات موثری اعمال بشه.

4. تغییر تو راهه.

اگر دارید خودتون رو برای بازنشستگی موسس شرکت آماده میکنید یا نسل جدیدی رو برای مدیریت معرفی میکنید، برنامه ریزی برای ایجاد تغییر در مدیریت حتی شرکت های بسیار استوار رو هم ناپایدار میکنه. راهنمایی هایی حرفه ای در این مرحله از رشد میتونه بسیار مفید باشه.

راه های زیادی برای رسیدن به یک تجارت حسابرسی شخص ثالث وجود داره از نصیحت رایگان گرفته تا شرکت های مشاوره حرفه ای. به عنوان صاحبان شرکت های کوچک، کار حرفه ای ممکنه کمی شخصی به نظر بیاد وقتی به دنبال بازخورد صادقانه ای باشید، اما از خودتان بپرسید : چجوری میتونم بدون بازخورد صادقانه پیشرفت کنم ؟

از لحاظ رایگان بودن ، اینها تکنیک هایی هستند که میتونید برای بدست آوردن بازخوردهایی که میخواید استفاده کنید :

بپرسید !

بسیاری از صاحبان شرکت ها از این روش غیر علمی(و رایگان) برای جمع آوری نظرات خارجی استفاده میکنن که میتونه مفید باشه اما به تلاش و نصیحت و امید نیاز داره.این انتخاب شامل نظر سنجی آنلاین( مثل survey monkey) گروه های کانونی کوچک، یا گفتگو های یک در یکه. این هم یک سری ملاحظات اگر میخواهید از این مسیر بروید :

گفتگو رو سازمان بندی کنید.

همراه با یک لیست خوب طبقه بندی شده از سوالات بیایید و و آماده باشید که دیالوگ هاتون رو راحت بگید تا اون بازخورد مشخصی که میخواید رو دریافت کنید. انتقادات مفید در زمینه ی طراحی مدرسه رو یادتونه ؟ اونها دقیق و باملاحظه بودن.

مخاطبان رو در نظر بگیرید.

شما که نمیخواید توی چالش هایی عملیاتی با یه گروه ویژه از مشتریان گیر بیوفتید یا یه بررسی احتمالی برای کل لیست پستیتون بفرستید. به این فکر کنید که چگونه بازخوردی که نیاز دارید با جمعیتی که از اونها سوال میپرسید، هماهنگ میشن و تا چه حد نیاز دارید که جواب ها خاص باشن.

اگر سوالی پرسیدید ، گوش کنید.

خیلی وسوسه انگیزه در موقعیتی حالت دفاعی داشته باشید که خودتون رو برای انتقاد آماده میکنید. در برابر اصرار بر شمارش نظراتی که در آنها گفته شده ، چرا به این روش داری انجامش میدی، مقاومت کنید.

بگویید : متشکرم .

اگر کسی پیشنهاد میکنه که وقتش رو بذاره تا کمکتون کنه، یک کادوی کوچک یا یادداشت متشکرم بفرستید و بذارید بدونن که شما قدردانید.جایزه اضافه شد : یکی از نظراتشون رو ارجاع بدید و بگید که قصد دارید چگونه زیر نظرشون رفتار کنید.

بی طرف باشید.

هیچوقت قدرت اولین احساس رو دست کم نگیرید.به کار گرفتن یک شخص ثالث بیطرف یک راه فوق العاده برای فهم اینه که صحبت هاتون چجوری درک میشه. به هر حال، این اولین تجربه ایه که یک مشتری آینده نگر یا کارمند جدید از شرکت شما خواهد داشت.آیا همه ی کانال های بازاریابیتون روی ارزش برندتون تاثیر میذاره ؟

از مقالات انتقادی بیطرف وبسایت ها استفاده کنید. این سایت مفید article from GeekFlare انتخاب های متنوعی رو پیش پاتون میذاره.

یک کارشناس فضای اجتماعی رو برای یک حسابرسی مستقل استخدام کن. Hopeworks Design و Firebelly Marketing هر دو این خدمات رو ارائه میدن.

روی بررسی و آزمایش دقیق سرمایه گذاری کنید.

بعضی از مشاوران حرفه ای تجارت در سوله ی شرکت معماری تخصص یافتن و میتونن بازخورد "اولین احساس بیطرف" رو با تلفیق معیار های استاندارد صنعتی و توصیه هایی اجرایی برای توسعه و پیشرفت ایجاد کنن. وقتی محققان تجارت در حال ارزیابی هستند ، اطمینان حاصل کنید که :

انها تا چه حد شرکتی معماری به اندازه ی شرکت من رو درک میکنن؟

البته ، بعضی از راهنماهای تجاری یک جانبه جواب میدن اما شرکت های معماری با 4-20 کارمند تماما نگرانی های متفاوتی با شرکت هایی با بیش از 30 کارمند دارند.

آیا اونها به کل شرکت به عنوان یک سیستم نگاه میکنند؟

یک شرکت با کارایی خوب بازاریابی ، توسعه تجارت ، HP ، عملیات ها و فرهنگ رو در یک ردیف قرار میده.سرویس های موثر مشاوره هم همین کارو میکنن. قبل از اینکه روی یک متخصص مورد نظر سرمایه گذاری کنید، یک ارزیابی کلی از تجارت در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که دقیقا چه چالش هایی مرتبط و کدام در اولویت هستند.

چگونه مراحل بعدی حل و فصل میشوند؟

یک ارزیابی تجارت توسعه یافته ، توصیه های عملی اولویت یافته ای ارائه میکنه.اطمینان حاصل کنید که مشاورتان در چه درجه ای میتواند در عملی کردن این توصیه ها به شما کمک کند و متخصصان خارجی اضافی در چه درجه ای برای مخارج اضافی نیاز هستند .

با اینکه خواستار این هستید که برای کارایی شرکت معماری خود بازخورد بگیرید اما سعی نکنید غرق مواردی بشید که فورا بدست بیارید. از این اطلاعات با ارزش استفاده کنید تا یک برنامه ی توسعه کوتاه اما ماندگار داشته باشید.از بقیه اعضای شرکت درخواست کنید تا از اهداف پشتیبانی کنند. مهم تر از همه، تمرین رو بایک ذهن باز شروع کنید. بازخورد احتمالا شامل تمام شیوه هایی که شرکت شما در آنها استثنایی به نظر میان هم هست.

امیلی هال معاون ارشد بازاریابی در گروه Charrette Venture است، یک شرکت سرمایه گذاری منحصر به فرد که بر روی موضوع رشد شرکت های معماری کوچک به بزرگ تمرکز دارد. او دارای تجربه ی 16 ساله از بازاریابی معماری در این شرکت است و بر کشف شخصیت قابل اعتماد یک شرکت و استفاده از آن در جهت رسیدن به استراتژی تمرکز دارد. امیلی به مدت بیش از 6 سال به عنوان معاون ارشد و مدیر بازاریابی و توسعه تجارت جدید در استودیو معماری-طراحی Union & Community و به مدت 9 سال در Durkee, Brown, معماران Viveiros & Werenfels که هر دو شرکت های معماری در ایالت ردآیلند که هم اکنون رشد قابل ملاحظه ای داشته، خدمت کرده است. او کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت بازرگانی از دانشگاه ردآیلند و کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از مدرسه طراحی ردآیلند و لیسانس هنر از دانشگاه کلرادو دارد.

گروه Charrette Venture در حال حاظر یک پیشنهاد با تخفیف برای ارزیابی کسب و کار در مارس 2019 برنامه ریزی کرده است. یک آزمایش و ارزیابی دقیق از وضعیت سلامت مالی، اجرایی و بازاریابی شرکت خود انجام دهید. به شما نشان میدهد چگونه و کجا بهتر بودید و نقاط عملی توسعه را برای شما معرفی میکند.امروز با یک تماس سریع با CVG بیشتر یاد بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا