آیا با نورپردازی نمای ساختمان آشنایی دارید؟

face98

New Member
یکی از مهم ترین بخش هایی که در طراحی نماهای رومی بایستی مورد توجه قرار بگیرد نورپردازی نما می باشد. نورپردازی نقش اساسی در زیبایی و جذابیت نمای رومی دارد. نورپردازی نمای ساختمان طبق نظر طراح و کارفرما انجام می شود. در نورپردازی بایستی از لامپ ها و وسایل با کیفیت استفاده کنیم تا بعد از اجرا و گذشت زمان دچار مشکل نشویم. همچنین در اجرا باید از افراد خبره و کاربلد بهره برد تا امکان خرابی و خسارت به حداقل برسد.
نورپردازی داخلی
در طراحی داخلی، نورپردازی اصل بسیار مهمی است. نورپردازی، سبب بهتر دیده شدن کار خواهد شد و زیبایی طراحی را دو چندان می کند. دانش نورپردازی ساختمان، ترکیبی از معماری داخلی و مهندسی برق است . که با طراحی سیستمهای روشنایی، شامل نورهای طبیعی و نور لامپ یا هر دو سروکار دارد. استفاده از نورهای مخفی، در طراحی داخلی آپارتمانها امروزه بسیار رایج است. نورپردازی داخلی ساختمان یکی از مهمترین نکاتی است. که در طراحی داخلی منازل و خانه های مسکونی باید به آن دقت نمود.در یک خانه، تمام فضاها مهم هستند.
پنل سقفی 60 در 60
یکی از مهمترین محصولات تولیدی توسط گروه نورپردازی ما، تولید انواع پنل 60 در 60 است. این پنل ها در انواع و طرح های متفاوت تولید و عرضه می گردد.بدلیل تولید مستقیم و عرضه بی واسطه ، قیمت پنل های 60 در 60 روکار و دیگر پنل های 60 در 60 ،تولیدی توسط ما بسیار مناسب تر و ارزان تر از سایر فروشگاه هاست.
پنل ها بزرگ LED و یا SMD با سایز 60*60 جهت روشنایی اصلی در فضاهای اداری و تجاری و سالن های بزرگ کاربردی است. در این مدل محصولات روشنایی چیدمان منبع نوری در کف می باشد به همین خاطر به این پنل ها (Back Light) می گویند. جنس بدنه استفاده شده در تولید این محصولات پروفیل آلومینیم می باشد. این چراغ بهینه ترین پیشنهاد برای استفاده در سالن های بزرگ با نوری بسیاز خوب و سالم است. این پنل ها برای نورپردازی هتل ها ، نورپردازی بیمارستان و….. کاربرد دارد.
نورپردازی نمای بیرونی ساختمان
نورپردازی نما شامل نورپردازی نما و همچنین نورپردازی محوطه میباشد.تعداد ساختمان هایی که نمای نورپردازی شده دارند روز به روز در حال افزایش است، نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای جهان این مد نورپردازی نمای ساختمان طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است. این موضوع هم بین مردم مقبولیت یافته و دوست دارند نمای شهرشان با ساختمان های بلند و نورپردازی شده زیبا و روشن تر از همیشه بنظر برسد. اما به دلیل تغییراتی که در دنیای معماری، اجتماعی و تکنولوژی در حال رخ دادن است، استفاده از نماهای نورپردازی شده با چالش های جدیدی روبرو شده است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا