آیا ایمپلنت دیجیتال نسبت به سایر جراحی‌های کاشت دندان درد کمتری دارد؟

sara_kvz

Member
از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های ایمپلنت دندان به صورت دیجیتال، درد کمتر آن نسبت به دیگر جراحی‌های کاشت دندان است. تاکید اصلی در این روش، حداقل میزان برش لثه است. هر چه لثه کمتر برش داده شود، مسلما بیمار درد کمتری را حس خواهد کرد. علاوه بر این، برش کمتر لثه باعث بهبود هر چه سریع‌تر آن می‌شود.

ایمپلنت دیجیتال در مقایسه با دیگر جراحی‌های کاشت دندان درد و خونریزی کمتری داشته و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد زیرا تصاویر پرینتر سه بعدی قبل از انجام عمل جراحی برای بررسی وضعیت استخوان و موقعیت اعصاب استفاده می شود و این در حالی است که در روش سنتی، دندانپزشک باید طول محل درمان را تا رسیدن به استخوان ببرد.

به این ترتیب اگر برای پرکردن جای خالی دندان‌های خود به دنبال یک روش سریع، طبیعی، بدون درد و خونریزی هستید ایمپلنت دیجیتال را به شما توصیه می‌کنیم. در این روش شما درد کمتری نسبت به سایر جراحی‌های کاشت دندان تجربه خواهید کرد.

در نتیجه این عمل، زمان بهبودی به شدت کاهش پیدا می کند و ریسک خونریزی، عفونت ایمپلنت و تورم لثه نیز به حداقل می رسد. برای مطالعه بیشتر مقاله آیا کاشت ایمپلنت همراه با درد است؟ را توصیه می کنیم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا