maysam.m
Well-Known Member
به تازگي مجموعه اصول رفتاري جديدي براي آگهي دهندگان در فضاي آنلاين تبيين شده كه سفارش دهندگان آگهي در اينترنت موظف به رعايت اين اصول شده اند.
به گزارش فارس به نقل از پي سي ورلد، بر طبق اين اصول كاربران وب بايد كنترل بيشتري در مورد اطلاعات جمع آوري شده از آنها از طريق اين آگهي ها داشته باشند و خود آگهي دهندگان نيز بايد با شفافيت در اين مورد عمل كرده و اهداف و گروه مخاطبان خود از طريق اين آگهي ها را مشخص كنند.
اين آگهي ها بايد از نظر الكترونيك، فيزيكي و ظاهري نيز مناسب بوده و از مشاهده كنندگان در برابر جمع آوري ناخواسته و بدون اجازه اطلاعات محافظت كنند.
اين اصول توسط انجمن آمريكايي آژانس هاي تبليغاتي ، انجمن ملي آگهي دهندگان و انجمن بازاريابي مستقيم و چند گروه و نهاد غيرانتفاعي ديگر تبيين شده است.
جلوگيري از جمع آوري اطلاعات غيرمجاز از كاربران اينترنت و حفظ حريم شخصي آنان دليل اصلي وضع اين قوانين دانسته شده است.
به گزارش فارس به نقل از پي سي ورلد، بر طبق اين اصول كاربران وب بايد كنترل بيشتري در مورد اطلاعات جمع آوري شده از آنها از طريق اين آگهي ها داشته باشند و خود آگهي دهندگان نيز بايد با شفافيت در اين مورد عمل كرده و اهداف و گروه مخاطبان خود از طريق اين آگهي ها را مشخص كنند.
اين آگهي ها بايد از نظر الكترونيك، فيزيكي و ظاهري نيز مناسب بوده و از مشاهده كنندگان در برابر جمع آوري ناخواسته و بدون اجازه اطلاعات محافظت كنند.
اين اصول توسط انجمن آمريكايي آژانس هاي تبليغاتي ، انجمن ملي آگهي دهندگان و انجمن بازاريابي مستقيم و چند گروه و نهاد غيرانتفاعي ديگر تبيين شده است.
جلوگيري از جمع آوري اطلاعات غيرمجاز از كاربران اينترنت و حفظ حريم شخصي آنان دليل اصلي وضع اين قوانين دانسته شده است.