آموزش گام به گام ساخت ایمیل جدید

create_email.jpg

حساب ایمیل یکی از ابزارهای ضروری محسوب می شود که بسیاری از کارها در وب بواسطه آن قابل انجام است. به عنوان مثال برای ثبت نام در بسیاری از سایت ها، استفاده از دیگر سرویس های ارائه شده توسط گوگل نظیر Google Play و خیلی از اقدامات دیگر شما نیاز به داشتن یک حساب ایمیل یا ساخت ایمیل جدید دارید. ساخت ایمیل جدید از طریق سرویس جیمیل یک قابلیت بسیار کاربردی است که توسط گوگل در اختیار کاربران در سرتاسر جهان قرار گرفته است و افراد می توانند تنها با دنبال کردن چند اقدام ساده به راحتی و در سریع ترین حالت ممکن فرآیند ساخت ایمیل را دنبال کرده و حساب خودشان را با نام دلخواهشان در گوگل داشته باشند. در این آموزش به صورت قدم به قدم مراحل درست کردن ایمیل جدید در سرویس جیمیل گوگل را به شما نشان خواهیم داد.
اصلی ترین مزایای ساخت ایمیل جدید در سرویس جیمیل عبارت است از:
  • امکان دسته بندی ایمیل های مرتبط
  • قابلیت نشانه گذاری جیمیل های دارای اهمیت
  • امکان لغو ارسال ایمیل به مدت 10 ثانیه
  • امکان برچسب گذاری ایمیل ها
پس اگر شما نیز تصمیم دارید تا مراحل ساخت ایمیل جدید در سرویس جیمیل گوگل را دنبال نمایید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
مراحل ساخت ایمیل جدید
1. در اولین گام از فرآیند ساخت ایمیل جدید در سرویس جیمیل گوگل باید به صفحه ایجاد حساب Gmail مراجعه نمایید.
2. در این مرحله صفحه ای همانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که باید برای ساخت ایمیل جدید روی گزینه ایجاد حساب کلیک نمایید.

create_email_account_guideline.jpg

3. سپس در گام بعدی و در صفحه جدیدی که باز می شود، لازم است فیلدهای موجود را با اطلاعات مناسب و صحیح پر نمایید. بعد از پر کردن فیلدهای عنوان شده در نهایت با کلیک روی دکمه Next اطلاعات وارد شده در این مرحله از ساخت ایمیل جدید را ثبت نموده و وارد مرحله بعد شوید.

create_email_account_guide.jpg

4. در نهایت نیز همانند تصویر زیر وارد صفحه مدیریت حساب ایمیل خود شده و می توانید حساب ایمیل ساخته شده خود را به راحتی مدیریت نمایید.

how_to_create_email_account.jpg

ساخت ایمیل جدید در سرویس جیمیل گوگل یکی از بهترین روش هایی است که می توانید برای درست کردن ایمیل از ان استفاده نمایید. جیمیل یک سرویس رایگان است و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی فرآیند ساخت ایمیل جدید را پشت سر بگذارید. به همین دلیل نیز در این مقاله از میزبان فا مگ تلاش ما بر این بوده است تا نحوه ساخت ایمیل جدید در سرویس جیمیل را به شما آموزش دهیم. با استفاده از این آموزش شما می توانید به راحتی و تنها با چند اقدام ساده مراحل ساخت ایمیل را دنبال کرده و اکانت جی میل خود را داشته باشید.
در صورت تمایل به مشاهده ترفندها و نکات اصلی ساخت اکانت ایمیل در سرویس جیمیل می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما نیز دیدن نمایید:
ساخت ایمیل جدید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا