آموزش کامل جوملا بصورت ویدیویی (رایگان)

Graphessional

Active Member
اطمینان ندارم که این جای صحیحی برای زدن این پست باشه و اگه نیست از مدیر این انجمن عذر می خوام. به هر حال این یک نوع خدمات رایگانه و من قصد تجاری ای از درج این پست ندارم. فقط می خواستم علاقمندان بیشتری از این امکانات بهره مند بشن.

به تازگی یک بخش مخصوص به آموزشهای تصویری جوملا به وب سایتم اضافه کردم. این دوره در بر گیرنده آموزشهای جوملا از مبتدی تا پیشرفته ست. در حال حاضر ۲۱ ویدیو تولید شده که روز بروز در حال افزایشه. این ویدیوها روی کانال ویدیویی سایت، در یوتیوب آپلود شده و با توضیحات و ایمبد در سایت موجوده. از دوستانی که علاقمند به یادگیری جوملا از طریق این شیوه آموزشی بصورت کاملا رایگان هستند دعوت می کنم به این آموزشها مراجعه کنن.

همچنین. پس از اتمام ساخت ویدیوها در نظر داریم همین کورس ها رو بصورت نوشتاری در بخش آموزشهای کتبی، به زبانهای انگلیسی و فرانسه تحریر کنیم و پس از تکمیل مراحل ترجمه، بصورت کتاب الکترونیکی در همین سایت، در سرتاسر دنیا عرضه کنیم.

لینک صفحه آموزش رایگان ویدیویی جوملا
http://arashtad.com/index.php/joomla-videos

لینک کانال ویدیویی من شامل ۲۰ زمینه آموزشی از جمله جوملا (تمامی ویدیوها پابلیک و رایگان هستند)
http://www.youtube.com/user/arashtad

با سپاس از توجهتون
امین شاهرخی
 

Graphessional

Active Member
آموزشهای ویدیویی در ۲۶ درس برای دوره مقدماتی به پایان رسیده و در حال حاضر مشغول تدوین آموزشهای نوشتاری جوملا هستیم. با پیگیری آموزشهای ویدیویی می تونید درک صحیحی از جوملا داشته باشید و براحتی وب سایتی مطابق میل خودتون طراحی کنید. تمامی دروس مختصر و مفید به نکته های کلیدی جوملا پرداخته و همگی زیر ۵ دقیقه هستن. یکی از ساده ترین روش های یادگیری وسیعترین سیستم مدیریت محتوای دنیا بصورت کاملا رایگان تقدیم به شما دوستان!
 

Graphessional

Active Member
سلام،
من حالا حالا ها مونده استاد بشم ناصر جان. در کل قابل شما رو نداره
 

جدیدترین ارسال ها

بالا