یک اشکالی در انیمیت کردن کاراکترت وجود داشت اونم جایگیری استخوان اصلی بود ، که میبایست بر عکس باشه
اشکالات bone tool که الان در ذهنم هست :
1-نمیشه استخوان رو قفل کرد که حرکت نکنند .
2- استخوان ها قابل جابجایی ، تغییر سایز نیستند ( منظور از جابجایی جابجایی آبجکتش نیست خود استخوان ... نه با گرفتن alt ، منظور خود استخوان است )
3- کار کردن با لایه armature راحت نیست ، در انیمیشن های حتی معمولی و نه پیچیده گاهی لازم میشه که قسمتی از حرکت motion و قسمتی فریم به فریم انجام شود ، اینجاست که اعصاب خورد کن میشه چون شما نمیتونید مثل classic motion tween در لایه هم motion داشته باشین هم نداشته باشین ، حالا به فرض میخوایم اون فریم رو در لایه دیگری انجام بدیم ، خب حالا لایه armature رو نمیشه ازش تنها یک فریم به یک لایه خالی انتقال داد ، کل لایه کپی میشه ، فکر کن مثلا 100 فریم اضافی کپی میشه ، که حالا مثلا شما میخوای convert to frame by frame animtion بکنیش و اون یک فریمو ازش در بیاری ، یعنی هر زمان بخوای از فریم های لایه armature جدا استفاده کنی عملا باید اون لایه رو داپلیکیت کنی .( این مشکل با motion tween هم وجود داره با این فرق که توی اون میشه یک فریمو جدا کرد )
............ الان تو ذهنم نیست ولی چند مورد دیگه هم بود .
در کل نسبت به اسکلت بندی در نرم افزاری مثل anime studio فلش ضعیفه . ( به امید ورژن های بعد )
پ.ن : یک سالی هست نیامده بودم درست حسابی .