آموزش و نکات مهم موتور رندر v ray

spr_3d

Member
به نام یگانه معمار هستیداینجا سعی بر بر این هستش که مباحث مربوط به رندر وی ری و نکات مهم آن گفته بشهلذا از همه دوستان خواهش میشه فقط نکات وسوالات مربوط به رندر وی ری را اینجا مطرح فر مایند
 

spr_3d

Member
برای انتخاب جهش اصلی از میان 4 گزینه موجود irradiance map و Brute force بیشترین کارایی را دارا می باشنداما مزایا و معایب هر کدام چیست ؟ کدام را انتخاب کنیم ؟ تفاوت این دو باهم Bf دارای تنظیمات کمتر میباشد اما IR نسبتا زیادندBf تنظیمات را در خود ذخیره و طبیعتا حافظه کمتری را اشغال می کند اما بدترین عیب Bf زمان طولانی رندرش برای خلق کیفیت مطلوب هستبهتر است ازBf بیشتر برای خارجی شودIR هرچند تنظیمات زیادتری دارد اما کار با ان با توجه به زمان و کیفیت راحتتر می باشد از LIGHT CACHE به عنوان جهش اصلی استفاده نکنین
 

جدیدترین ارسال ها

بالا