سلام به همگی
من یه دختر 12 ساله دارم که خیلی به نقاشی علاقه منده. من زمانی که فهمیدم دخترم توو این هنر مهارت داره و علاقه شدیدی نشون میده، تصمیم گرفتم تووی یک آموزشگاه نقاشی خوب و معروف ثبت نامش کنم. از طرفی خونه ماهم شرق تهران هستش. هرطور بود میخواستم همین سمتا باشه کلاسش. خیلی هم مهم بود برام که معلم های خوبی داشته باشه اون آموزشگاه و تمام وقت و حوصله اش رو برای هنرجو بذاره و به یک نقاش حرفه ای تبدیلش کنه. جستوجوهای زیادی کردم تا با آموزشگاه ترنم صبا آشنا شدم که سمت سراج دلاوران هستش. واقعا جای ایده آلی هست. هم برای بچه ها هم بزرگسالا. دختر من انواع نقاشی رو اونجا یاد گرفت. این آموزشگاه آموزش نقاشی رنگ روغن، خوشنویسی با خودکار و آموزش های دیگه نقاشی رو یاد میدن. پشنهاد میکنم اگه به هنر نقاشی علاقه دارید و همچنین سمت شرق تهران زنئدگی می کنید، حتما به این آموزشگاه سر بزنید.
من یه دختر 12 ساله دارم که خیلی به نقاشی علاقه منده. من زمانی که فهمیدم دخترم توو این هنر مهارت داره و علاقه شدیدی نشون میده، تصمیم گرفتم تووی یک آموزشگاه نقاشی خوب و معروف ثبت نامش کنم. از طرفی خونه ماهم شرق تهران هستش. هرطور بود میخواستم همین سمتا باشه کلاسش. خیلی هم مهم بود برام که معلم های خوبی داشته باشه اون آموزشگاه و تمام وقت و حوصله اش رو برای هنرجو بذاره و به یک نقاش حرفه ای تبدیلش کنه. جستوجوهای زیادی کردم تا با آموزشگاه ترنم صبا آشنا شدم که سمت سراج دلاوران هستش. واقعا جای ایده آلی هست. هم برای بچه ها هم بزرگسالا. دختر من انواع نقاشی رو اونجا یاد گرفت. این آموزشگاه آموزش نقاشی رنگ روغن، خوشنویسی با خودکار و آموزش های دیگه نقاشی رو یاد میدن. پشنهاد میکنم اگه به هنر نقاشی علاقه دارید و همچنین سمت شرق تهران زنئدگی می کنید، حتما به این آموزشگاه سر بزنید.









