آموزش نصب و فعالسازی اینترنت دانلود منیجر

install-and-actve-download-manager.png

از آنجاییکه تماشای آنلاین و چندباره ویدئو نیاز به استفاده از اینترنت فراوان دارد و البته اینترنت هم کمی گران است! بهترین کار دانلود است. چرا که تماشای انلاین فیلم ها و کلیپ ها به صورت چندباره حجم قابل توجهی از بسته های اینرتنتی را از بین می برد. به همین دلیل باید از نرم افزارهایی استفاده کرد که امکان دانلود پرسرعت را فراهم می کند البته خود مرورگرها هم می توانند عملیات دانلود فایل ها را انجام دهند. اما سرعت آنها در مقابل نم افزارهای مختلف بسیار کم است. از این رو نرم افزار اینترنت دانلود منیجر با تقسیم یک فایل به چند بخش کوچک و دانلود موازی آنها سرعت بسیار قابل قبولی در دانلود زا فایل های تصویری و ... دارد. همواره بعد از نصب اینترنت دانلود منیجر اعلانی مبنی بر تقلبی بودن شماره سریال دریافت می شود. جهت رفع ارور دانلود منیجر می بایست در خصوص فعالسازی idm اقدام نمایید که در این آموزش به صورت کامل نحوه نصب و فعالسازی دانلود منیجر را تشریح نموده ایم. زمان فعالسازی idm حتما از غیرفعال بودن آنتی ویروس و عدم اجرای دانلود منیجر در بک گراند اطمینان حاصل کنید.

دانلود نرم افزار دانلود منیجر

برنامه های زیادی برای دانلود ویدئو یا نرم افزار وجود دارد اما اینترنت دانلود منیجر یکی از بهترین و پرکاربردترین آنها محسوب می شود. Internet Download Manager که به اختصار IDM هم شناخته می شود نرم افزاری بسیار محبوب و کاربردی برای دانلود انواع فایل است. جالب است بدانید نرم افزار اینترنت دانلود منیجر با انواع مرورگرها سازگاری دارد و امکان دانلود از پلتفرم های مختلفی را فراهم نموده است. با قابلیت مان بندی این نرم افزار به راحتی می توان در دانلود فابیل ها و ویدئوها یک مدیریت خوبی را تجربه کرد. شما می توانید idm را با تمامی مرورگرهای خود همگام سازی کنید. بدین منظور ابتدا مراحل همگام سازی idm با مرورگر که در آموزش ذکر شده را دنیال نمایید سپس از طریق لینک های ارائه شده افزودنی مرتبط با مرورگر خود را نصب و فعال نمایید. نصب دانلود منیجر و راه اندازی آن یکی از اقدامات مهم و ضروری برای وبگردی و فعالان اینترنتی است. چرا که در حالت عادی سرعت دانلود از طریق مرورگر بسیار معمول و روبه پایین است. با دانولد دانلود منیجر روی کامپیوتر و نصب و فعالسازی idm می توانید انواع فایل های مورد نظر را با سرعتی بسیار بالاتر دانلود نمایید.

پس از دانلود نرم افزار و استخراج آن از فایل زیپ، فایل نصبی را انتخاب رو روی آن دابل کلیک کنید تا صفحه ابتدایی همانند شکل زیر نمایان شود.


download-internet-download-manager.jpg

قوانین و مقررات این نرم افزار را تایید کنید.

downlod-manager-installation-process.jpg

در گام بعدی از مراحل نصب دانلود منیجر روی ویندوز می توانید با انتخاب دکمه Browse محل نصب نرم افزار ار تعیین نمایید. همچنین با انتخاب گزینه Create an icon for Idm on desktop یک شورتکات از نرم افزار روی دسکتاپ شما ایجاد خواهد شد. در نهایت با انتخاب دکمه Next به مرحله بعدی بروید.

how-installing-download-manager.jpg

برای نصب روی ویندوز دوباره Next رابزنید.

intranet-download-manager-install.jpg

در نهایت پس از اتمام فرایند نصب Internet Download Manager روی کامپیوتر با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد که می توانید روی دکمه Finsh جهت بسته شدن کادر کلیک کنید.

download-free-internet-download-manager.jpg

اما پس از این مراحل نیاز دارید که نرم افزار را فعال کنید. در ابتدا پیامی مبنی بر منقضی شدن تا 30 روز برای شما نمایان می شود.

internet-download-manager-toturial-768x496.jpg

در فایل زیپ، باید فایل Patch را که با پسوند .exe است را انتخاب و اجرا کنید. در پنجره جدید باید گزینه Patch را بزنید.

internet-download-manager-activation.jpg

نمایش پیغام PATCH DONE نشان دهنده این موضوع است که مراحل فعالسازی idm با موفقیت صورت گرفته است.

active-idm.jpg

با انجام این ترفند این نرم افزار بدون انقضا قابل استفاده است. نسخه های تریال یا رایگانی از نرم افزارهای محبوبی همچون دانلود منیجر ارائه شده که می توان آنها را روی سیستم خوب نصب کنید. بدین منطور دانلود دانلود منیجر تنها کافیست به وبسایت رسمی دانلود منیجر مراجعه نموده و روی دکمه TRY IDM 30DAYS FREE TRIAL کلیک کنید. بدون شک سادگی و کاربردی بودن موجب محبوبیت بسیار زیاد نرم افزار دانلود منیجر شده باشد.

برای یادگیری دیگر روش ها و ترفندها برای استفاده از این نرم افزار کاربردی از طریق لینک زیر از سایت ما دیدن کنید:

آموزش کار با دانلود منیجر ویندوز
 

جدیدترین ارسال ها

بالا