آموزش مقدماتی سئو سایت

javadyasemi72

New Member
دونه به دونه همه ی این موارد رو بررسی میکنیم ولی یه نگاه کلی بهشون بندازیم که ببینیم با چه روندی قرار است دوره آموزش سئو مقدماتی را طی کنیم.
برای شروع کردن در کنار مطالعه مقاله ها، وبسایت های انگلیسی برند، شرکت در همایش ها مثل کندو حتما برای خودتون یک سایت آزمایشی با وردپرس بسازین و روی اون سئو رو تمرین کنین. مقاله بنوسید، با سئو داخلی سرو کله بزنید و لینک سازی داخلی رو بهبود بدین. میتونین براش توی وبلاگ های رایگان مثل بلاگفا، میهم بلاگ، ویرگول لینک سازی خارجی رو هم تست کنین. سعی کنین برای یک شروع مبتدی ولی قوی در سئو برای خودتون چند کلمه کلیدی خیلی ساده رو در نظر بگیرین. با کلماتی شروع کنین که اصلا هیچ کسی سرچ نمیکنه و خیلی راحت هستند وقتی صفحه اول گوگل ببینیدشون اعتماد به نفس می گیرین و کم کم برین سمت کیوردهای سخت و سخت تر تا سطح سئو حرفه ای که جنگ سئو رو ببینید.
فراموش نکنید این یک دوره سئو برای مبتدیان است و کم کم آموزش های سئو حرفه ای هم منتشر خواهند شد.
شما بایستی نکات مختلف را در یک وب پیج تست کنید. اجازه بدهید بیشتر به صورت مرحله ای این تمرین برای یادگیری سئو مبتدی را توضیح دهم.
1
چرا سئو مهم است؟
قسمت اول: سئو چست؟ چرا سئو مهم است؟
توی این قسمت درباره اینکه موتور جست و جو چیست و چرا مهم است صحبت می کنیم.

2
موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند؟
قسمت دوم: موتوی های جستجو چطوری کرال، ایندکس و رتبه بندی می کنند؟
اگر سایتتونو پیدا نکن دیگه چه فایده ای داره که چه سرویس یا خدمتیو دارین ارائه می کنین. توی این قسمت متوجه میشیم چطوری ربات های گوگل توی اینترنت می چرخند و سایت شما را پیدا می کنند و ایندکس می کنند.
3
کلمات کلیدی چیست؟
قسمت سوم: استخراج کلمات کلیدی
باید بدانیم هدف یوزر از سرچ کردن یک عبارت چیست و مفهوم مرتبط را هدف قرار دهیم تا با کیفیت ترین یوزرها را داشته باشیم.
4
سئو داخلی چیست؟
قسمت چهارم: سئو داخلی سایت
تو این قسمت میخواهیم بررسی کنیم که چطوری ساختارر محتوایی، رابط کاربری و همه ی المان های مهم را بچینیم تا بتونیم مفهوم صفحه را دقیق به ربات های گوگل برسانیم.
5
سئو فنی چیست؟
قسمت پنجم: سئوی فنی یا تکنیکال سئو
بررسی های مسائل فنی وبسایت ها می تواند شما را چندیدن گام برای گرفتن جایگاه های مناسب در کلمات کلیدی جلو بیندازد. داشتن شناخت کافی نسبت به HTML و CSS می تواند برای آموزش مقدماتی و اولیه سئو مفید باشد.
یکی از مهم ترین و پر چالش ترین قسمت فرایند سئو یک سایت، سئو فنی است. اگر سلامت سایت شما نمره 98 از 100 را در ابزارهای سئویی بگیرد یعنی کسب رتبه راحت تر شده است. برای هر چه بهتر شدن در بهینه سازی سایت خودتان، داشتن استراتژی های زیرساخت و معماری سایت و بررسی سرویس های سئو جواد یاسمی صفحه خدمات سئو را بررسی کنید.
زیرساخت فنی سایت اولین جایی هست که باید بهینه شود و بدون بهینه سازی کدها و اجزای تکنیکال رنک گرفتن سخت میشه.
6
لینک‌سازی چیست؟
قسمت ششم: لینک سازی و گرفتن قدرت دامنه
وقتی همه اجزا را درست چیدیم، وقت گرفتن لینک است و منشن شدن در سایت های مرتبط و خبری است.
استراتژی های لینک سازی و افزایش PA سایت و انتقال قدرت دامنه به صفحات داخلی می تواند، هزینه های لینک سازی خارجی شما کاهش دهد.
7
بررسی و تحلیل سئو
قسمت هفتم: بررسی، تحلیل و دوباره بهتر کردن شرایط برای سئو
باید بدانیم که در استرانژِی ما چه قسمت هایی دارند به خوبی کار میکنند و چه قسمت هایی از برنامه ها عملی نشده اند.
پیگیری های کیس استادی برای سئو و رقابت های سخت در کیوردهای سخت برای شما نکته های دست اولی در سئو به همراه دارد.
همیشه استفاده از یک مشاور سئو برای درست رفتن مسیر می تواند برای شما زمان را بخرد. پس برای مشاوره سئو با جواد یاسمی با شماره من تماس بگیرید یا سایت و شماره خود را در صفحه اصلی در اولین باکس وارد کنید.
8
اصطلاحات سئو چیست؟
قسمت هشتم: اصطلاحات سئو
تمام واژه ها سئو و یا اصلاحات عمومی و تخصصی سئو را در یک صفحه برای شما گرد آوری کرده ایم.
دانستن کلمات تخصصی حوزه سئو به شما سرنخ می دهد تا بدانید چه مطالبی را برای یادگیری سریع سئو نیاز دارید تا درباره آنها سرچ کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا