آموزش قائده ها و قوانین اصولی انیمیشن

Unknown_CG

Member
دوستان عزیز مایل هستم تجربیاتی رو که در مورد قوانین اصلی انیمیت و شخصیت کاراکتر و نحوه استفاده از Refrence رو ، واستون شرح بدهم ....

البته این بستگی به تقاضا و تمایل دوستان عزیز داره......

1. Timing
2. Ease In and Out (or Slow In and Out)
3. Arcs
4. Anticipation
5. Exaggeration
6. Squash and Stretch
7. Secondary Action
8. Follow Through and Overlapping Action
9. Straight Ahead Action and Pose-To-Pose Action
10. Staging
11. Appeal
12. Personality

بحث ما به طور کلی از این 12 قانون اصلی شروع میشه که یک انیماتور حتما باید این قوانین رو بر روی کاراکتر خودش اعمال کنه.
 
آخرین ویرایش:

animations

Active Member
به فروم خوش اومدین دوست عزیز. این موضوعی که بحثش رو باز کردین، خیلی عالیه. حتما ادامه ش بدین.

این 12 اصل از مهمترین تکنیک هایی هستند که یه انیماتور باید بدونه. اونا رو سالها پیش استودیو دیزنی مطرح کرد و هنوز هم مهمترین اصول انیمیشن اند. در حقیقت قوی بودن کار یه انیماتور رو همین 12 تا تکنیک تعیین می کنند.

ممنون می شیم اگه راجع بهشون بیشتر بگین. خیلی وقتها نمی دونیم چطور باید ازشون استفاده کنیم.
 

Unknown_CG

Member
من فكر ميكردم اصل دوازدهم solid drawing هست

اصول و قوانین زیادی هست که باید مطرح شه...! اما،مهم نحوه استفاده از اونا هستش که می خوام واستون شرح

بدم....

من حداقل 24 اصل رو در انیمیت ها سعی می کنم رعایت کنم که این بحث خیلی مفصلی هست

شما هم اگه اطلاعاتی دارید خوشحال میشم پیش قدم شید.
 

Unknown_CG

Member
برای شروع کردن باید فایل آموزشی داشته باشیم واسه هر قانون که من ان شاالله دارم همه رو به صورت Refrence در میارم .


اما این بحث در مورد کسانی هست که می خوان تبادل لینک کنن منظورم مبحث ها از متوسطه-پیشرفته شروع میشه بخاطر همین نظرتون رو خواستم .
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
امدم جواب بدم، دیدم اوووووووووووووه زمان پست واسه سه سال پیشه، خدا بیامرزه این پست رو :lol:

این دوستمون هم که گفت کو یه نگاه به پست های بالا بنداز ریفیق یا به امضا من

حق یارت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا