آموزش سقف تیرچه بلوک ساختمان

اگر به دوران دانشگاه خود فکر کنید، قطعا موافقید که به مسائل اجرایی و کاربردی خیلی کم پرداختند و آنچه که آموزش داده شد برای حضور در بازار کار رقابتی این روزها کافی نیست! می‌دانید که یادگیری روش‌ها و فنون مختلف اجرایی نیازمند زمان زیاد و کسب تجربه است.
حال اگر این تجربه یک جا به شما منتقل شود، چه قدر می‌تواند به رشد و ارتقا شما کمک کند؟ تا به حال به این مسئله فکر کرده‌اید؟
به دلیل نبود یک آموزش درست و کامل در حوزه اجرا، بسیاری از مهندسین مجبور بودند صرفا برای کسب تجربه، سال‌ها با حقوق کم کار کنند، به امید این که روزی صاحب تجربه و دانش فنی این حوزه شوند. آیا راهی برای کم کردن این زمان و سرعت بخشیدن به موتور پیشرفت یک مهندس عمران وجود ندارد؟
قطعا راهی هست!
از این رو، آکادمی عمران تصمیم گرفت تا آموزشی کامل برای اجرای اسکلت‌های بتنی را مانند گذشته با بازدید از پروژه‌های مختلف و جمع آوری اطلاعات تخصصی و کامل از مراجع و منابع گوناگون، به بهترین نحو در اختیار مهندسین قرار داده و گپ میان دانشگاه و بازار کار را از بین ببرد. می‌توانید بخش اجرای سقف تیرچه و بلوک آن را در این آموزش دریافت کنید.
در آموزش حرفه‌ای اجرای سقف تیرچه و بلوک، سعی شده است تا تمام بخش‌ها و ریزه کاری‌های مربوط به اجرای سقف تیرچه بلوک به طور کامل همراه با بازدید از پروژه‌های مختلف بررسی گردد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا