آموزش ساخت متریال میکروسکوپ الکترونی

ali_118

کاربر VIP
برای انجام این آموزش شما به 3dsmax نیاز دارید

برای شروع material editor را در 3dsmax باز کنید وبه یکی از قسمت های خالی material رفته و نام آن را به "electron_1" تغییر دهید. سپس به لیست طوماریmap بروید.ما تنظیمات جدیدی را به map های جدید اعمال میکنیم.

example_1.jpg


بدیهی است که با diffuse map شروع میکنیم.بنابرین diffuse map را انتخاب کنید سپس falloffرا انتخاب کنید و تنظیماتی را که در زیر نشان داده شده به آن اعمال کنید.

example_2.jpg


حالا به لیست طوماری map برگردید و self-illumination map را انتخاب کنید. ما این map رو میسازیم به طوری که در رندر اثر glowing/illumination داشته باشد. یک falloff map ایجاد کرده همچنین تنضیمات مناسب که در زیر نشان داده شده به آن بدهید.

example_3.jpg


حالا در مرحله آخر یک bump map ایجاد میکنیم.به لیست طوماری maps برگشته و روی انتخاب کننده ی bump map کلیک میکنیم و یک noise map انتخاب میکنیم و سپس تنظیمات نشان داده شده را به آن اعمال میکنیم.

example_4.jpg


اکنون کار ما تمام شد.این نتیجه ی نهایی من بود(رندر شده با VRay)

RENDER_1.JPG


امیدوارم که از درست کردن این tutorial لذت برده باشید.

مترجم: علی.ب
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا