آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام

delete_and_deactivate_instagram_account.jpg

دیلیت اکانت اینستاگرام امروزه یکی از مهم ترین مهارت هایی است که لازم است با آن آشنایی پیدا شود. زمانی که اشخاص تصمیم می گیرند با دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم یا موقت با شبکه های مجازی مثل اینستا خداحافظی کنند، مجبور می شوند از قابلیت حذف اکانت اینستاگرام استفاده کنند. امکان دیلیت اکانت اینستاگرام به 2 صورت دائمی و موقت برای کاربران این شبکه اجتماعی ارزشمند فراهم شده است. در نتیجه این قابلیت کاربران می توانند هر زمان که تمایل داشتند مسیر دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت را دنبال کرده و به صورت موقت از دسترس دنبال کنندگان خود خارج شوند. اما در روش دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی افراد به صورت کامل از این پیامرسان خداحافظی می کنند و امکان بازگردانی اطلاعات برای آنها وجود ندارد.
نحوه استفاده از روش های دیلیت اکانت اینستاگرام
این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام به بخش جدایی ناپذیر زندگی فردی همه ما تبدیل شده است و همه کاربران به نوعی از این رسانه‌های اجتماعی برای انتشار محتوای خود استفاده می‌ کنند. بدون شک یکی از محبوب‌ ترین رسانه‌ های اجتماعی که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد، اینستاگرام است. اما خیلی از اوقات ممکن است افراد تمایل داشته باشند با دیلیت اکانت اینستاگرام خود برای همیشه از این شبکه اجتماعی خداحافظی کنند یا اینکه با غیرفعال کردن اینستاگرام به صورت موقت برای مدتی این رسانه اجتماعی را کنار بگذارند و در زمان نیاز مجددا به این شبکه برگردند.
1. دیلیت اکانت موقت اینستاگرام
اگر تصمیم به غیرفعال کردن اکانت اینستا خود دارید تا در آینده هر زمان که تمایل داشتید قادر به استفاده مجدد از آن باشید باید مراحل مربوط به دیلیت اکانت موقت اینستاگرام را طی کنید. در این صورت اکانت شما به هیچ عنوان به صورت کامل حذف نمی شود و تنها به صورت موقت دی اکتیو می شود. در این حالت اکانت اینستا شما تا زمانی که مجددا وارد آن نشده باشید، فعال نخواهد شد.

delete_instagram_account.jpg

2. دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام
گر شما تصمیم به حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود دارید و دیگر به هیچ عنوان نمی خواهید مجددا وارد اکانت خود شوید، لازم است مراحل مربوط به دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام را دنبال کنید. در این صورت اکانت شما به صورت کامل حذف شده و امکان بازیابی مجدد آن وجود ندارد. در نظر داشته باشید که حذف دائم اکانت اینستاگرام می تواند در همان لحظه رخ دهد تا اینکه در حذف اکانت اینستاگرام شما در تاریخ عنوان شده در زیر دکمه Delete my account صورت پذیرد. در بازه زمانی باقی مانده تا زمان عنوان شده، در صورت لاگین دوباره به حساب اینستاگرام، فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام متوقف می شود.

delete_instagram_account_permanently.jpg

دیلیت اکانت اینستاگرام یکی از اصلی ترین ترفندهایی است که توسط این برنامه در اختیار کاربران قرار گرفته است. چرا که فرصتی را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از روش دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت، بتوانید حساب خود را موقتاً حذف کرده و هر زمان که تمایل داشتید مجددا آن را بازگردانی کنید یا اینکه با استفاده از روش دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی و در نهایت حذف دائمی اکانت اینستاگرام به صورت کامل از این شبکه اجتماعی خداحافظی کنید.
اگر تمایل دارید نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام را به صورت گام به گام آموزش ببینید می توانید از مقاله ما دیدن نمایید:
دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی و موقت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا