آموزش دوره دفتر فنی

b-babaei

New Member
در زمینه مهندسی عمران، حضور در نقش کارشناس دفتر فنی به یکی از جذاب‌ترین شغل‌ها تبدیل شده است، زیرا مسئولیت کاری مهندسین این حوزه تنوع گوناگونی دارد. افراد با تخصص و تجربه فنی و اجرایی، وظایفی همچون تحلیل پروژه‌ها، تدوین صورت جلسات، انجام متره و برآورد، تهیه صورت وضعیت، تفسیر فهرست بهای اجرا، مشارکت در مناقصات و تهیه لایحه‌های تاخیرات را برعهده دارند.
متأسفانه در دوره تحصیلی مرتبط با مهندسی عمران، آموزش کامل دوره دفتر فنی انجام نشده و جزئیات لازم آموزش داده نمی‌شود. بنابراین، یک دوره جامع به همراه ارائه نمونه‌ها و مثال‌های عملی می‌تواند کمک بزرگی برای توسعه تخصص افراد باشد.
این تخصص به مهندسین دفتر فنی این فرصت را می‌دهد که حتی در شرایط اقتصادی دشوار، می‌توانند شغل خود را حفظ کنند و خدمات حرفه‌ای خود را در پروژه‌های جدید ارایه دهند. آموزش حرفه‌ای در این زمینه به این افراد امکان می‌دهد تا با دانش لازم، خدمات خود را با کیفیت بالا ارایه دهند و در کسب موفقیت‌های بیشتر در صنعت ساخت و ساز سهم داشته باشند.
خوشبختانه مجموعه و سایت آکادمی عمران دوره ای را تحت عنوان آموزش نخبگان دفتر فنی در اختیار شما قرار داده است. این آموزش هر آن چه را که برای ورود به بازار کار و رشد و ارتقا شغلی لازم دارید را در اختیار شما قرار داده است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا