آموزش تگ کردن در اینستاگرام

tag-in-instagram.jpg

برچسب گذاری یک اکانت در اینتساگرام به تگ کردن یا منشن کردن معروف شده است. تگ در اینستاگرام زمانی استفاده می شود که مثلا بخواهید کسی را متوجه پست یا محتوای خود کنید. با استفاده از این ترفند ، مخاطب شما متوجه محتوای شما خواهد شد. تگ کردن در اینستاگرام سبب میشود تا شما هم بتوانید پست های مورد نظر خودتان را به مخاطبتان یادآوری کنید و هم در جذب فالوور تاثیر بسیار زیادی دارد. همانطور که می دانید هر چه بتوانید فالوورهای بیشتری داشته باشید اعتبار پیج شما بیشتر خواهد بودبه عنوان مثال اگر می خواهید یک عکس گروهی را به اشتراک بگذارید، می توانید تمام افرادی که در عکس حضور دارند را روی عکس تگ کنید. در این صورت افراد تگ شده در پست اینستاگرام متوجه این موضوع شده و دیگر کاربران نیز با ضربه زدن روی آیکون آدمک ظاهر شده روی عکس، نام افراد را مشاهده کرده و در نهایت با لمس نام اکانت به حساب کاربری شخص مورد نظر هدایت می شوند. در این صورت بدون نیاز به تایپ نام کاربری مخاطبتان می توانید از پیج مورد نظر دیدن کنید.

تگ كردن در اينستاگرام چیست؟

قابلیت منشن کردن یا تگ کردن در اینستاگرام یک روش بسیار مناسب برای اشاره کردن کاربران به یک پست یا استوری خاص و به اشتراک گذاری آن با دوستان و فالورهای خود است. در صورتی که اکانت تگ شده، عمومی باشد با لمس نام کاربری وارد پیج شخص مورد نظرمی شوید و پست های او را می بینید. واضح است که اگر اکانت شخص مورد نظر پرایویت یا شخصی باشد شما قادر به دیدن پست های او نیستید! در مورد منشن کردن در اینستاگام باید بدانید که هیچ راهی برای جلوگیری از تگ شدن اکانت شما توسط دیگران در اینستاگرام وجود ندارد و تنها می توانید پس از مشاهده آن اکانت طرف مقابل را ریپورت کنید در ادامه این مقاله قصد داریم روش تگ کردن را برای شما تشریح کنیم.

ابتدا با استفاده از علامت + وارد قسمت وارد کردن یک پست شوید.

tag-people-on-instagram.jpg

بعد از انتخاب عکس مورد نظر و پشت سر گذاشتن مرحله مربوط به ویرایش آن با تصویری همانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که در ان مرحله باید برای تگ کردن در پست اینستاگرام گزینه Tag People را انتخاب نمایید.

search-and-tag-people-on-instagram.jpg


از طریق فیلد جستجو اسم یا آیدی فرد مورد نظر را پیدا کرده و آن را انتخاب نمایید.

tag-people-on-instagram-post.jpg


در این مرحله می توانید با لمس علامت تیک موجود در بالای سمت راست صفحه تغییرات را ذخیره نمایید.
حال اگر بخواهید در کامنت یک نفر را تگ کنید نیز باید:

آیکون کامنت را در پایین پست مورد نظر لمس کنید.


tag-people-on-instagram-comments.jpg


در فیلد مربوط به نوشتن کامنت ابتدا علامت @ را قرار داده و سپس نام فرد مورد نظر خود را به انگلیسی وارد نمایید. در نهایت نیز با لمس گزینه Post فرآیند تگ کردن در کامنت اینستاگرام با موفقیت صورت می پذیرد.

tag-people-on-instagram-comment.jpg

اگر هم قصد دارید در بیو تگ کنید می توانید از طریق زیر عمل کنید:


روی دکمه Edit Profile را لمس نمایید.

tag-people-on-instagram-bio.jpg


سپس قسمت Bio را لمس نمایید.
tag-on-instagram-bio.jpg


در بخش Bio به کمک صفحه کلید خود در ابتدا کاراکتر @ را وارد کرده و سپس نام اکانت فرد مورد نظر را وارد نمایید. در نظر داشته باشید که امکان انتخاب صفحه مورد نظر از لیست اسامی پیشنهادی ظاهر شده نیز برای شما وجود دارد. در نهایت روی آیکون تیک بالای صفحه ضربه بزنید تا تغییرات اعمال گردد.


insert-user-name-in-bio.jpg

پس از تگ کردن نام اکانت مورد نظر را به صورت لینک در قسمت بیو پروفایل خود مشاهده خواهید کرد. با استفاده از این روش می توانید پیج کاری خود را در قسمت بیو اینستاگرام تگ کرد تا برای عموم نمایش داده شود.

تگ در اینستاگرام بیشتر برای معرفی دیگران در عکس و یا فیلم است. به عنوان مثال در عکس های گروهی می خواهید افراد داخل عکس را به دیگران معرفی کنید می توانید نام کاربری آنها را روی عکس تگ نمایید. این مسئله سبب میشود تا به سادگی بتوانید برای مخاطب یا مخاطبان مدنظر خود را از یک محتوا با خبر کنید.

برای مطالعه متن کامل این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:

تگ کردن در اینستاگرام
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا