آموزش تبدیل Smf 1.1.x به phpBB 3.0.0

به نام یکتا خالق هستی::

با استفاده از بسته فشرده پیوست شده براحتی قادرید Smf 1.1.x خودتون رو به phpBB 3.0.0 یعنی آخرین نسخه phpBB تبدیل نمایید .
توجه1 : من بارها با این بسته برروی لوکال استفاده کرده ام و هیچ مشکلی مشاهده نکرده ام .
توجه 2 : قبل از شروع تبدیل از SMF خود یک بک آپ تهیه نمایید .


آموزش استفاده :

1. یک phpBB آپلود کنید و از حالت فشرده خارج نمایید و آنرا نصب نمایید ( آموزش نصب : viewtopic.php?f=16&t=5 ).

2. فایلی که ضمیمه پست شده است را در محلی که phpBB از حالت فشرده خارج شده است از حالت فشرده خارج کنید .

3. به بخش نصب phpBB که با قرار دادن /install پس از آدرس محل قرار گیری قابل رویت است بروید و سپس از منوی بالا "Convert ( تبدیل ) " را انتخاب نمایید .

4. در بخش " Board software " این عبارت را بیابید " Simple Machines Forum 1.1.x " و در قسمت " Option " مربوط به این عبارت برروی " Convert " کلیک نمایید .

5. اطلاعات این قسمت را باید با توجه به فایل Settings.php انجمن ساز SMF و با توجه به بخش ########## Database Info ########## این فایل وارد نمایید ( وارد کردن Database server port الزامی نیست ) . سپس برروی " Begin Conversion " کلیک نمایید ( پیمودن بقیه مراحل تقریبا بصورت اوتوماتیک است و فقط نیاز به کلیک بر روی چند تکمه دارد و همچنین دقایقی زمان می طلبد ).

6.پس از تبدیل شدن جستجوگر سایت برای مباحثی که در smf ارسال شده است کار نمی کند . برای حل این مشکل به بخش مدیریت phpBB بروید و سپس از منوی بالا به بخش " Maintenance " یا همان نگهداری و تعمیر بروید و از منوی کنار به بخش " Search index " یا شاخص جستجو بروید و در پایین جدول هر دو قسمت Fulltext mysql و Fulltext native (active) بر روی " Create index " کلیک نمایید .

تبریک می گوییم . Smf شما با موفقیت به phpBB تبدیل شد .
موفق باشید .

منبع::مجید از سایت phpbb ایران
 

پیوست ها

  • SMF_phpBB3_convertor_B4.zip
    26.9 کیلوبایت · بازدیدها: 20

BetaMaster

Member
بسيار عالي و ممنون

اين نمونه همون ماژولي بود كه در تاپيك زير به شما عرض كرده بودم براي كانورت هرنوع بورد به phpBB لازم است

http://forum.majidonline.com/showthread.php?p=621062#post621062


بايد عرض كنم اين كانورتور در سيايت اصلي phpBB يعني phpbb.com بيش از 30 صفحه بحث دارد كه امير جان زحمت كشيدند شسته و رفته گذاشتنش براي استفاده دوستان (اميدوارم تشكر از زحمت ايشان فراموش نشه)

 

جدیدترین ارسال ها

بالا