آموزش آنواع پلاگین های 3Ds Max

dr.hashemi

کاربر فعال
سلام به همگی دوستان و خسته نباشید . . .
همونطوری که میدونید تو این فروم پره آموزش و اطلاعات به درد بخوره . . .
ولی میخواستم تو این تاپیک آموزشایی فقط مربوط به پلاگین های مکس باشه . . .
خودم شروع کردمو دارم تا جایی که میتونم هر پلاگین به درد بخوری که هست رو آموزشش رو میسازم تا همه بتونن ازش استفاده کنن . . .
از همه دوستان هم خواهشمندم اگه میتونن دست به کار شن و آموزشای مفیدی بسازن تا همه ازش استفاده کنن . .
فقط نکته ای که وجود داره تا حد ممکن از گذاشتن لینک آموزش خودداری شه چون نمیخوام بی دلیل تاپیک شلوغ شه و مطالب اصلی به راحتی در دسترس باشن . . .
اگرم پیشنهاد یا انتقادی دارید یا سوالی در هر موردی بود در تاپیک زیر بگید ممنون میشم همون یه تشکر خالیتونم مارا بس است . . .
هدف از گذاشتن تاپیک جدا فقط در دسترس بودن مطالبه چون در غیر اینصورت باید یه ساعت بگردی تا یه آموزش پیدا کنی . . .
:rose:
لینک تاپیک نظرات:

http://forum.majidonline.com/threads/206402-%D8%AA%D8%A7%D9%BE%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D9%86


آموزش فارست بخش1


آموزش فارست بخش 2و3


آموزش پلاگین Book Scatter


آموزش پلاگین Floor Generator


آموزش پلاگین SnowFlow
 

پیوست ها

  • 1.jpg
    1.jpg
    39.5 کیلوبایت · بازدیدها: 920
  • 2.jpg
    2.jpg
    31.8 کیلوبایت · بازدیدها: 907
  • 3.jpg
    3.jpg
    43.3 کیلوبایت · بازدیدها: 856
  • F G.jpg
    F G.jpg
    15.4 کیلوبایت · بازدیدها: 837
  • z.jpg
    z.jpg
    131.3 کیلوبایت · بازدیدها: 39
آخرین ویرایش:

h.mohebi

New Member
با احترام
سپاس به خاطر قرار دادن آموزشها.

قسمت 2 و 3 آموزش فارست لینک آن خرابه و دانلود نمیشه
ممنون پیگیری کنید
 

pingfo

New Member
icon1.png


با سلام خدمت dr hashemi عزیز // یک سوال مهم : دو ابجکت متفاوت ترسیم نموده ایم از چه فرمانی استفاده کنیم یا چگونه عمل کنیم تا تعداد رئوس یکی از ابجکتها با ابجکت دیگر برابر شود تا شرط فرمان< morph> مورف را بپذیرند //به طور مثال یک کره و یک باکس ترسیم نموده ام حال میخواهم در یک انیمیشن با استفاده از دستور create>geometry>compond >morph کره را به باکس morph (تغییر شکل) بدهم با توجه به اینکه شرط فرمان <morph>برای تبدیل یک ابجکت به ابجکت دیگر داشتن تعداد رئو س یکسان در هر دو ابجکت میباشد قبل از انجام عمل morph چگونه میتوانم کاری کنم که هر دو تعداد رئوس یکسانی داشته باشند تا اینکه شرط morph را بپذیرند خوشحال میشم از راهنمایی شما
 
آخرین ویرایش:

pingfo

New Member
با سلام خدمت dr hashemi عزیز // یک سوال مهم : دو ابجکت متفاوت ترسیم نموده ایم از چه فرمانی استفاده کنیم یا چگونه عمل کنیم تا تعداد رئوس یکی از ابجکتها با ابجکت دیگر برابر شود تا شرط فرمان< morph> مورف را بپذیرند //به طور مثال یک کره و یک باکس ترسیم نموده ام حال میخواهم در یک انیمیشن با استفاده از دستور create>geometry>compond >morph کره را به باکس morph (تغییر شکل) بدهم با توجه به اینکه شرط فرمان <morph>برای تبدیل یک ابجکت به ابجکت دیگر داشتن تعداد رئو س یکسان در هر دو ابجکت میباشد قبل از انجام عمل morph چگونه میتوانم کاری کنم که هر دو تعداد رئوس یکسانی داشته باشند تا اینکه شرط morph را بپذیرند خوشحال میشم از راهنمایی شما
 

جدیدترین ارسال ها

بالا