آماده شدن فرمول مقدماتی محاسبه تعداد کاربران

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


ICTna.ir - فرمول مقدماتی جدید محاسبه تعداد کاربران اینترنتی کشور با توجه به شرایط جدید آماده شده است.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) مهندس سعید مهدیون، مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات ایران، در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:این فرمول به کمک یکی از دانشگاه های کشور به صورت علمی محاسبه و استخراج شده است.
وی افزود: فرمول جدید محاسبه تعداد کاربران اینترنت علاوه بر Dialup و با توجه به روش های جدید دسترسی نظیر GPRS، wimax و ADSL مشخص شده است.
سعید مهدیون با بیان این مطلب که سال گذشته قراردادی با برخی دانشگاه ها مبنی بر تعریف فرمول جدید برای این منظور منعقد شده بود گفت: در حال حاضر در فاز سوم اجرای این پروژه قرار داریم و تا کنون فرمول مقدماتی محاسبه تعداد کاربران اینترنتی کشور نیز استخراج شده است.
وی خاطر نشان کرد: این فرمول مقدماتی در یک هم اندیشی با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه های مختلف و مرتبط، مورد بررسی قرار می گیرد و پارامترهای متفاوت در آن مد نظر قرار خواهد گرفت.
مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات ایران با اشاره به عوامل در نظر گرفته شده در تعریف فرمول جدید تصریح کرد: بر اساس این فرمول، رایانه های در دست مردم، روش های مختلف دسترسی و ISPها از جمله عوامل تأثیر گذار در محاسبه تعداد کاربران محسوب خواهند شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیاز ترافیکی کاربران نسبت به گذشته تغییر بسیاری داشته است.
سعید مهدیون اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانبندی شده، فرمول جدید تا پایان ماه آینده استخراج و نهایی خواهد شد که در صورت تأیید مراجع ذی صلاح، ملاک عمل در محاسبه تعداد کاربران اینترنتی کشور قرار خواهد گرفت.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا