بی بی کد آشپزخانه

hamedzzaa

Active Member
سلام دوستان، این کار رو برای کسی زده بودم گفتم اینجام شیر کنم تا از نظرات سازنده شما هم استفاده کنم .
نورش یه مقدار اشکال داره ولی خوب...
:)

3d max 2013+vray+photoshop

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg


 

madmaster_3d

Well-Known Member
یک سوالی؟
تو کارهای داخلی معماری؟ وقتی می خواید مثلا همین آشپزخونه یا یک اتاق رو رندر بگیرید اتاق 4تا دیوار داره؟ یا اینکه اینجایی که دوربین هست دیوار نداره؟
چون من دیدم بعضی جاها دیوار داره. بعضی جاها نداره
این یک سوال کلی از شما و دیگر دوستان هستش
 

hamedzzaa

Active Member
میتونه همه جاش دیوار داشته باشه ولی معمولا سمتی که به بقیه فضای داخلی متصل میشه باز گذاشته میشه تا دوربین بتونه راحتتر یک دید کلی از صحنه رو داشته باشه و موقه مدلیگ هم کنترل روی کار بیشتره.البته این نظر من بود دوستان وارد ترن
 

madmaster_3d

Well-Known Member
مرسی. بعضی از تکسچرها و متریال ها مثل در کابینت و اون گاز. منظورم اون فلز که ماهی تابه رو روش میزاری و ... جالب نیستن.
کار خوبی هستش. از hdri استفاده نکردی؟ .
 

Sasan.Fa

Member
من تازه کارم نمیتونم نظر بدم...
یه سوال : رندر چقد طول کشید ؟ یه توضیح مختصر از تنظیمات رندر میشه بگید ؟
به غیر از اون ies ها چه نوری تو صحنه وجود داره ؟؟
مرسی
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
واقعا تبریک میگم خیلی خوب شده ... !
به نظر من تاپ گالری !
 

hamedzzaa

Active Member
به غیر از نور های ies سه تا نور vray lghti هم گزاشتم .تایم هر رندر هم بین 3تا 4.30 ساعت بود (سیستمم زیاد بالا نیست)

ممنون از نظزتون
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
مرسی. بعضی از تکسچرها و متریال ها مثل در کابینت و اون گاز. منظورم اون فلز که ماهی تابه رو روش میزاری و ... جالب نیستن.
کار خوبی هستش. از hdri استفاده نکردی؟ .

مستر کشتی مارو با این HDRI ! :green:
هر کی رو میبینی میگی برو با HDRI بزن !

با HDRI کار کردن یک ضعف محسوب میشه که فرد رو از کار با نور های واقعی و نورپردازی دور نگه میداره ، لطفا این عادت بد رو رواج نده ، خواهش میکنم ازت ... داری صدمه میزنی به هنر رندرینگ توی ایران ! :rose:
HDRI بد نیست ، و خیلی هم حرفه ای هست اما به شرطی که فرد اصول رو قبلیش در سطح مقبولی یاد داشته باشه ....
 

madmaster_3d

Well-Known Member
با HDRI کار کردن یک ضعف محسوب میشه که فرد رو از کار با نور های واقعی و نورپردازی دور نگه میداره ، لطفا این عادت بد رو رواج نده ، خواهش میکنم ازت ... داری صدمه میزنی به هنر رندرینگ توی ایران ! :rose:
HDRI بد نیست ، و خیلی هم حرفه ای هست اما به شرطی که فرد اصول رو قبلیش در سطح مقبولی یاد داشته باشه
لینکین پارک جان. اگر اینطوری حساب کنی مدل نکردن دوستان و استفاده از مدل آماده هم داره ضربه میزنه. من قبول دارم معماری رو باید سریع تحویل داد و فلان فلان. ولی دوستان تو وقت ازادشون می تونن خودشون مدل کنن.
hdri هم معجزه نمی کنه. و در مورد نورپردازی هم وقتی همه چیز آماده هستش. گاهی متریال ها هم آماده هستش. خوب این هم آماده باشه دیگه.
باشه من نظر نمیدم که به رندرینگ ایران ضربه نخوره :)
 

hamedzzaa

Active Member
به نظر من یک معمار یا 3دی کار لازم نیست بشینه قوری و فنجون مدل کنه ،باید وقتشرو صرف چینش فضا و مدلینک فضا های موثر طرح کنه ،object ها جنبه تزیینی و واقع گرایانه کردن دارن .نور پرداری با hdir هم میتونه جای خودش مکمل نور پدازی خوبی باشه.مهم زیبایی و نظم کاره که همه اینها وسیله ای اند برای رسیدن به اون:)
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. برای گرفتن ویو مناسب حتما لازم نیست قد انسان رو شبیه سازی کنید.یه مقداری عکاسی کنین منظورم دستتون میاد
کار خوب شده.اما زاویه ها اصلا خوب نیست. خیلی اگزجره شده.لنز ها مناسب نیست. رنگ بندی جالب نشده. اجرایی که نیست الحمدالله واگرنه خانم خونه با اون سرامیک سیاه زندگی شوهرشو سیاه میکنه.
یه سری اصول رو باید بدونین بعد دست به طراحی بزنین.طراحی استفاده از تکسچر و آرچ مدل صرف نیست.باید دیدتون رو وسیع کنین.وقتی دست به طراحی می بریدحداقل سر زدن به آرشیوهایی مثل آرچ دیلی اصلا کار سختی نیست
موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا