آشنایی با یخچال های آمریکایی و برخی از مشکلاتی که دارند

jahanagahan

New Member
یخچال ها وسیله های برقی هستند که از سال ها قبل ، برای نگهداری و ماندگاری طولانی تر مواد غذایی از آنها استفاده می شده است ، اگر یخچال خریداری شده توسط شما ، بعد از مدتی دچار خرابی در یک و یا چندین قطعه آن شود ، شاید بسیار نگران شوید ، اما باید بدانید که تعمیرگاه قائم سرویس آماده خدمت رسانی و رفع عیب های یخچال های شما در محل خودتان است . برندهای یخچال های آمریکایی تحت پوشش شرکت ما عبارتند از : جنرال الکتریک و ویستینگ هاوس می باشد . تمامی کارشناسان و متخصصان تعمیرگاه قائم سرویس ، افرادی کار آزموده و متخصص در حرفه خود هستند و شما مناسبترین و حرفه ای ترین فرد را برای تعمیر وسایل برقی از جمله یخچال در دسترس خواهید داشت . برخی از مشکلات پدید آمده برای یخچال ها عبارتند از :
o کم بودن سرمای تولید شده
o روشن نشدن چراغ داخل یخچال
o کار نکردن یخچال
o سرد شدن بیش از حد یخچال
o داشتن صداهای غیر طبیعی
o کار کردن بدون توقف یخچال
o عدم یخزدایی طبق روال قبلی دستگاه
o چکه کردن آب از درون یخچال
• روش های متداول عیب یابی برای یخچال ها
1. در ابتدا بهتر است از وضعیت کلی یخچال مطلع شوید ، پس به سراغ دو شاخه یخچال خود بروید و از وصل بودن آن اطمینان حاصل فرمایید و سعی کنید سیم یخچال شما بدون هیچ گونه پیچ خوردگی ، به پریز متصل باشد .
2. گاهی علت روشن نشدن یخچالتان می تواند خرابی سیم رابط یخچالتان باشد که دچار خرابی شده است . برای اطمینان و بررسی وضعیت دستگاه خود بهتر است دستگاه را مستقیم به پریز برق وصل کنید و اگر دستگاهتان روشن شد ، می توانید برای خرید یک رابط سالم اقدام کنید .
3. گاهی اتفاق می افتد که عدم روشن شدن یخچال شما به خود پریز اصلی مرتبط است . برای تست کردن سالم بودن پریز اصلی می توانید یک وسیله برقی دیگر که از سلامت آن اطمینان دارید را به پریز یخچال متصل کنید تا بتوانید از سلامت و یا عدم سلامت پریز ، اطمینان حاصل فرمایید .
تعمیرگاه یخچال قائم سرویس با داشتن شعب مختلف در سراسر تهران می تواند در کمترین زمان ممکن نیروهای متخصص خود را برای تعمیر یخچال شما به محل مورد نظر اعزام کند . زمان حدودی رسیدن همکاران ما به محل شما ، یک ساعت می باشد . تعمیرگاه قائم با داشتن 15 سال سابقه در زمینه تعمیر انواع یخچال ها از برندهای ذکر شده ، آماده ارائه خدمت به کلیه همشهریان عزیز تهرانی است . تمامی قطعات تعویضی از جانب همکاران ما از شرکت و برند مربوطه تهیه می شوند و به همین دلیل این قطعات یخچال ها ، هر کدام دارای 3 ماه گارانتی و تعمیر رایگان از طرف شرکت ما خواهند بود .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا