آشنایی با سئو محلی یا Local Seo

webkhoone

New Member
آشنایی با سئو محلی یا Local Seo : یکی از مهم ترین تکنیک های بهینه سازی یا سئو به حساب می آید و همان طور که از نام آن مشخص است طراحی سایت شما برای یک منطقه جغرافیایی خاص سئو می شود . در این مقاله قصد داریم شما کاربران عزیز و همیشه همراه وب سایت " وب خونه " را با مفهوم سئو local و ویژگی های آن آشنا نماییم لذا با ما تا اتمام این مبحث همراه باشید .
سئو محلی چیست ؟
به طور کلی برای کاربران فضای مجازی مشاهده خدمات مورد نیازشان در نزدیک ترین مکان به موقیعت جغرافیایی که در آن قرار دارند بسیار جذاب خواهد بود ؛ بر همین اساس ربات های موتور های جستجو گر موقعیت مکانی ثبت شده در طراحی وب سایت تان با موقعیت مکانی کاربر جستجو گر مقایسه می کنند و نزدیک ترین وب سایت به موقعیت مکانی کاربر را برای وی نمایش می دهد . ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که موتور جستجو چگونه می تواند موقعیت مکانی شما را شناسایی کند ؛ در پاسخ باید بگوییم موتور های جستجوگر از طریق IP شما ، موقعیت تان را به دست می آورند .
چرا به سئو محلی نیاز دارید ؟
با انجام سئو محلی یا local seo ، طراحی وب سایت تان در بالاترین جایگاه نتایج موتور های جستجوگر محلی شما واقع خواهد شد . اگر صاحب کسب و کاری محلی هستید و می خواهید مشتریان بیشتری داشته باشید می بایست ترافیک جغرافیایی منطقه کسب و کارتان را به خودتان اختصاص دهید .
تاثیر درج آدرس در بهینه سازی سایت :
درج آدرس ، تاثیر قبل توجهی در بهینه سازی محلی وب سایت تان خواهد داشت . در واقع باید در نخستین گام آدرس تان را در google map به ثبت برسانید . این نکته را به یاد داشته باشید ، نامی که در گوگل مپ برای سایت تان ثبت می نمایید بهتر است دارای کلمه کلیدی طراحی سایت تان باشد . کاربرانی که از امکانات و خدمات شما رضایت کافی داشته باشند می توانند از طریق گزینه ای که در گوگل مپ موجود است به طراحی سایت تان امتیاز دهند . این امتیاز ها برای سئو سایت تان به شدت مفید می باشند و موجب افزایش اعتبارتان در گوگل می شوند .
------------------------------------------------------------------------
منبع : طراحی سایت در کرج
 

جدیدترین ارسال ها

بالا