آشنایی با انواع مدل های کابین دوش حمام + عکس

سمین بانو

New Member
کابین دوش چیست؟
بعد از یک روز سخت کاری، یک دوش آب گرم می‌تواند آرامش بخش باشد. از طرفی حمام محیطی برای نظافت سایر اعضای خانواده است، به همین دلیل باید به بهداشت و تجهیزات آن توجه شود. شیرآلات حمام، اکسسوری‌ها و کاشی مناسب، تنها بخشی از دکوراسیون آن هستند. اگر خانه کوچکی دارید و می‌خواهید در عین حفظ زیبایی سرویس بهداشتی را از حمام جدا کنید، می‌توانید از کابین دوش‌ها استفاده کنید. اگر برایتان سوال است که کابین دوش چیست و چه کاربردی دارد، با ما همراه باشید.
همه ما درباره کمبود فضا در خانه‌های امروزی اطلاع داریم. به‌گونه‌ای که به دلیل کوچک بودن فضای خانه‌ها افراد، سعی دارند با خرید وسایل به رنگ‌ها و ابعاد خاص، علاه بر زیباسازی منزل، فضای خالی بیش‎‌تری در اختیار داشته باشند. کابین‌دوش، محصولی است که به همین دلیل تولید شده‌است. این محفظه شیشه‌ای متشکل از یک سینی برای کف و چند پنل شیشه‌ای است که اجازه عبور آب به خارج از محفظه را نمی‌دهد. هنگامی که حمام و سرویس بهداشتی در یک فضا قرار گرفته باشند، می‌توانید بجای دیوار کشیدن و نصب کاشی و سرامیک از کابین دوش استفاده کنید. در ادامه به بررسی انواع کابین دوش‌های موجود در بازار می‌پردازیم.


انواع کابین دوش حمام
  • کابین‌دوش گوشه‌ای
کابین دوش گوشه ای.jpg

اگر می‌خواهید از فضایی که در اختیار دارید، نهایت استفاده را ببرید بهتر است از کابین دوش گوشه‌ای استفاده کنید. این محصول برای حمام‌های کوچک بهترین انتخاب است و با طراحی لوکس و منحصر به‌فرد، زیبایی را برای حمامتان به ارمغان می‌آورد.
  • کابین دوش فریم لس
کابین دوش فریم لس.jpg

این کابین دوش بدون هیچ قابی در پنل‌ها ساخته می‌شود و از نظر کاربران بهترین و شیک‌ترین پنل‌دوش است. با استفاده از این محصول، نور به‌خوبی به داخل حمام انعکس پیدا کرده و آن را بزرگ‌تر نشان می‌دهد به همین دلیل گزینه خوبی برای حمام‌ها با ابعاد کوچک است.
  • کابین دوش با درب لولایی
کابین دوش با درب لولایی.jpg

درب این کابین‌دوش رو به بیرون باز می‌شود؛ در نتیجه فضای زیادی را اشغال می‌کند. اگر ابعاد حمامتان کوچک است نباید از آن‌ استفاده کنید. می‌توانید برای زیبا‌تر شدن فضای حمام از دستگیره‌هایی به رنگ چوبی، کرمی، فلزی و... برای کابین‌دوش با درب لولایی استفاده کنید.
  • کابین دوش با درب کشویی
کابین دوش با درب کشویی.jpeg

با استفاده از کابین‌دوش‌های کشویی، فضایی مدرن به حمامتان می‌بخشید. اگر ابعاد حمام منزلتان کوچک است، کابین‌دوش با درب کشویی گزینه مناسبی برای شما است. هرچقدر قطر پنل‌ها بیش‌تر باشد، از انتقال گرما بیش‎‌تر جلوگیری کرده و ایمنی بیش‌تری خواهد داشت.
  • کابین دوش وان دار
87.jpg

اگر قصد دارید، در کنار دوش‌گرفتن از امکانات جکوزی استلاده کنید، کافی است از کابین‌دوش وان‌دار استفاده کنید. این محصولات علاوه بر قطعات کابیت‌دوش معمولی از یک قطعه به‌عنوان زیر دوشی برخوردارند.
  • کابین دوش با درب دوطرفه
قیمت-کابین-دوش-درب-دوطرفه-تتراجام.jpg
محصولاتی که از درب دوطرفه برخوردارند، نیاز به فضای زیادی ندارند. پس اگر فضای حمام و سرویس بهداشتی منزلتان محدود است از کابین دوش با درب دوطرفه استفاده کنید؛ زیرا انعطاف‌پذیری بیش‌تری دارد..
  • کابین دوش D شکل
0004967_diana-shower-cabin_650.jpeg
اگر می‌خواهید زیبایی کابین‌دوش و حمام را دوچندان کنید کافی است آن را از نوع منحنی انتخاب کنید. این محصول نیز فضای کمی اشغال می‌کند و برای نصب در گوشه حمام مناسب است.




 

جدیدترین ارسال ها

بالا