₧
Member
به عنوان یه طراح یکی دیگه از کارای شما ایفای نقش مشاور تبلیغاتیه
شما باید یهشون بفهمونید که 3 راه جلوی روشونه و موفقیت شما توی این کار درجه حرفه ای بودن شما رو نشون میده
1- بیرون اومدن از زیر سایه کشوری و خود نمایی به صورت مستقل بدون اشاره به کشوری
2- موندن به صورت زیر مجموعه و استفاده از هر دو تا لوگوی شعبه و کشوری در کنار هم
3- استفاده مستقیم از لوگوی گشوری و بی خیال شدن لوگوی شعبه (به صورت یک مجموعه کشوری)
توی دنیای تبلیغات چیزی به اسم ادغام وجود نداره (مگر برای شرکت های پیش پا افتاده و بدون هیچ شم تبلیغاتی ندارند) . باید تصمیم بگیرند که چه قدر میخوان پیشرفت کنن و چه قدر میخوان از پیشرفتشون استفاده تبلیغاتی کنن . چه قدر میخوان ریسک زیر مجموعه بودن رو بپذیرند . مثال این کار ادارات دولتی که از یکی از این 3 قاعده پیروی میکنند
شما باید یهشون بفهمونید که 3 راه جلوی روشونه و موفقیت شما توی این کار درجه حرفه ای بودن شما رو نشون میده
1- بیرون اومدن از زیر سایه کشوری و خود نمایی به صورت مستقل بدون اشاره به کشوری
2- موندن به صورت زیر مجموعه و استفاده از هر دو تا لوگوی شعبه و کشوری در کنار هم
3- استفاده مستقیم از لوگوی گشوری و بی خیال شدن لوگوی شعبه (به صورت یک مجموعه کشوری)
توی دنیای تبلیغات چیزی به اسم ادغام وجود نداره (مگر برای شرکت های پیش پا افتاده و بدون هیچ شم تبلیغاتی ندارند) . باید تصمیم بگیرند که چه قدر میخوان پیشرفت کنن و چه قدر میخوان از پیشرفتشون استفاده تبلیغاتی کنن . چه قدر میخوان ریسک زیر مجموعه بودن رو بپذیرند . مثال این کار ادارات دولتی که از یکی از این 3 قاعده پیروی میکنند
کیوان تردست طراح و مشاور تبلیغات