آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو

tipchin

New Member
نحوه آرایش موها تاثیر زیادی روی زیبایی چهره افراد دارد؛ اما مهم ترین چیزی که برای انتخاب نوع مدل مو باید در نظر بگیرید این است که کاملاً با فرم چهره شما، تناسب داشته باشد. ممکن است یک مدل مو بسیار زیبا به نظر برسد اما فقط به یک فرم خاص چهره بیاید. به همین دلیل مراجعه به آرایشگاه معتبر برای انتخاب بهترین مدل مو جهت کوتاهی، اهمیت زیادی دارد.

یک آرایشگر حرفه ای می تواند به شما در این زمینه کمک زیادی کند و شما را در انتخاب مدل موی مناسب‌تان، راهنمایی کند. کوتاه کردن مو به طور کلی ترفندهای خاص خود را دارد و تنها آرایشگران حرفه ‌ای قادر به انجام آن هستند. در ادامه قصد داریم یک آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو، معرفی کنیم.



اقداماتی که قبل از کوتاهی مو باید انجام داد

انتخاب آرایشگر حرفه ای


زمانی که قصد کوتاهی موها را داشته باشید؛ دسترسی به یک آرایشگر حرفه ای نباید برایتان کار چندان سختی باشد. چرا که با وجود اپلیکیشن ها و وب سایت های اینترنتی، دیگر پیدا کردن هر چیزی سخت به نظر نمی رسد. البته که در هر منطقه و محله ای آرایشگاه های مختلفی وجود دارد اما اگر به دنبال یک سالن آرایشگاه لوکس به همراه آرایشگران حرفه ‌ای هستید، باید کمی بررسی های خود را بیشتر کنید.

انتخاب آرایشگر حرفه ای این اطمینان را به شما می دهد که موهایتان در نهایت دقیقا شبیه به همان مدل موی دلخواه‎تان شود. اگر آرایشگر خوبی انتخاب کرده باشید؛ قطعاً متناسب با فرم چهره ای که دارید، بهترین و مناسب ترین مدل مو را به شما پیشنهاد می ‌کند.

پیشنهاد ما آرایشگاه آنلاین مردانه تیپ چین می باشد.

انتخاب آرایشگاه لوکس

انتخاب آرایشگاه از آن جهت اهمیت دارد که مستقیما با سلامتی شما در ارتباط است. بنابراین باید به مکانی مراجعه کنید که از نظر تمیزی و بهداشت در رتبه قابل قبولی قرار داشته باشد. این موضوع مخصوصا امروزه که ویروس های مختلفی وجود دارد و ممکن است شما را بیمار کند، بسیار مهم است‌.

اما جدای از تمیزی؛ لوکس بودن آرایشگاه هم مهم است. ممکن است شما یک دیدار یا قرار ملاقات مهم کاری با شخصی داشته باشید. بنابراین اهمیت دارد که به آرایشگاهی برای کوتاهی موها بروید که امکانات و تجهیزات به روزی داشته باشد. به هر آرایشگاهی که مراجعه می کنید ویزات ای؛ست شما را بیمار کن؛ می بایست خیالتان از بابت متریال و مواد مصرفی و همچنین نظافت قیچی، موزر و... راحت باشد.



انتخاب مدل مو متناسب با فرم صورت

همانطور که گفتم، برای اینکه بهترین نتیجه را از کوتاهی موها بگیرید، باید مدل مو را متناسب با فرم صورت انتخاب کنید. یک آرایشگر شبیه هنرمند عمل می‌ کند و هنر اصلی او در این است که فرم های مختلف چهره را تشخیص داده و سپس برای هر فرد موها را متناسب با فرم چهره ای که دارد، کوتاه کند. در ادامه مدل های مناسب برای فرم صورت های مختلف را ذکر می کنیم:

فرم صورت گرد

اگر صورت گردی دارید؛ آرایشگر باید به نحوی موها را کوتاه کند که صورت شما باریک تر به نظر برسد. بنابراین مدل مویی که برای شما مناسب است؛ می بایست در قسمت بالایی صورت ارتفاع بیشتری داشته باشد. یک مدل موی پشت کوتاه مثل مدل پیکسی می تواند گزینه خوبی برای صورت های گرد باشد.

در واقع باید مدل هایی انتخاب شود که گردی صورت مشتری را کمتر کند. بنابراین اگر موهای خود را موج دار کنید و یا موهای خود را به سبک آشفته که جدیدا مد روز هم شده است درست کنید، می توانید به این هدف برسید.

فوم صورت قلبی شکل

صورت های قلبی به این شکل هستند که عرض صورت در قسمت بالایی و پیشانی از قسمت پایینی و چانه، بیشتر است. اگر این فرم صورت را دارید؛ باید موهایتان در قسمت پیشانی کمتر و در قسمت شانه بیشتر نمایان باشد.

بهترین مدل مو برای صورت های قلبی مدلی است که موها در آن تا کنار فک، کوتاه شود. برای اینکه پیشانی کوتاه تر به نظر برسد، بهتر است موها در قسمت پیشانی کم پشت تر باشد و اگر موها طوری کوتاه شود که اطراف گونه ها پرپشت تر باشد، موهایتان پرتر به نظر می رسد.

فرم صورت بیضی شکل

تقریبا اکثریت افراد فرم صورت بیضی شکل دارند. خوشبختانه هر مدل مویی را می توان بر روی این فرم صورت، اجرا کرد. هم می توانید با چتری کوتاه کردن مو صورت را کوتاه تر نشان دهید و هم می توانید موها را به شکلی کوتاه کنید که استخوان ترقوه برجسته تر به نظر برسد.

حتی افرادی که طرفدار موهای فر هستند هم می ‌توانند برای فرم صورت بیضی شکل، از این مدل مو استفاده کنند. چتری های صاف و موجدار و همچنین مدل موی کوتاه زاویه دار هم برای افراد با صورت بیضی شکل، مناسب است. تقریبا برای این فرم چهره هر مدل مویی، زیبا می باشد.

فرم صورت مربع یا مستطیل

در صورت های مربع خطوط فک و پیشانی مشخص تر هستند. بنابراین برای این افراد مدل هایی در نظر گرفته می شود که صورت آنها را گردتر نشان دهد. بهتر است موهای این افراد به صورت یکدست کوتاه نشود. یک مدل موی چتری می تواند برای صورت های مربعی مناسب و برازنده باشد. همچنین برای صورت های مستطیل شکل هم بهتر است موها به یک طرف حالت داده شود چرا که با این کار پیشانی کوتاه تر به نظر می رسد.



چرا باید موها را کوتاه کنیم؟

اگرچه خیلی افراد طرفدار سبک موهای بلند هستند؛ اما کوتاه کردن مو مزیت ‌هایی هم دارد. شما با موهای کوتاه می توانید جذابیت بیشتری به چهره خود دهید، مخصوصاً اگر مرتباً مدل موی انتخابی خود را تغییر می دهید.

علاوه بر این، موهای کوتاه نگهداری ساده تری داشته و مخصوصا اگر بیرون از منزل فعالیت داشته باشید، دغدغه کمتری نسبت به این موضوع، خواهید داشت. موهای کوتاه برس کشیدن راحت‌ تری دارند. اصلاً گره نمی خورند و بنابراین ریزش موها هم کمتر می باشد.

اگر موهای کوتاهی دارید؛ لازم نیست مدت زمان طولانی برای دوش گرفتن صرف کنید. معمولا خانم ها با موهای بلند این مشکل را داشته و به زمان نسبتا طولانی تری برای شستن موها، نیاز دارند.

دیگر مزایای کوتاه کردن مو شامل افزایش رشد مو و جلوگیری از ایجاد موخوره و آسیب های دیگر به مو می شود. در هر صورت اگر موهای دلبندتان را دوست دارید؛ بهتر است نسبت به نظافت و کوتاهی آن، اهتمام ورزید. چرا که در غیر این صورت؛ شاهد آسیب به مو و نازک شدن موها، خواهید بود.

امیدواریم از این مطلب در جهت انتخاب مدل موی مناسب خود استفاده لازم را برده باشید. همانطور که در متن این مقاله ذکر کردیم؛ کوتاهی موها باعث زنده شدن سلول های مو شده و سرعت رشد موها را افزایش می دهد. بنابراین بهتر است کوتاهی مو را در برنامه های دوره ای خود، داشته باشید.

همانطور که گفتیم؛ انتخاب آرایشگر حرفه ای و آرایشگاه به روز و البته تمیز؛ برای کوتاه کردن موها، اهمیت دارد. آرایشگاه تیپ چین با داشتن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه کوتاهی موها می تواند متناسب با فرم چهره ای که دارید، بهترین مدل کوتاهی را به شما پیشنهاد دهد.

علاوه بر کوتاهی مو، در آرایشگاه تیپ چین سایر خدمات ماساژ در منزل، رنگ کردن مو و خدمات حیوانات خانگی هم صورت می گیرد. برای رزرو نوبت می توانید از طریق وب سایت و اپلیکیشن آن، اقدام کنید. همچنین شما به راحتی می توانید نوبت رزرو شده خود را کنسل کنید. پس هیچ نگرانی از این بابت، نداشته باشید.

 

جدیدترین ارسال ها

بالا