آجرنسوز سفید چه کاربردهایی دارد؟

nirvana6565

New Member
آجر سفید در طراحی داخلی

در اکثر موارد روندی تزئیناتی وجود دارد که قلب صاحبان خانه را به سختی جلب می کند و سپس به سرعت محو می شود و ظاهری فرسوده و قدیمی را از خود به جای می گذارد. با آجر سفید، مطمئناً چنین اتفاقی نمی افتد. اگر این کار را درست انجام دهید، یک دیوار آجری سفید به راحتی می تواند یکی از بهترین روشهای دکور خانه شما را به شما هدیه کند، که هم از نظر دوام و هم از لحاظ سبک، کاملا آزمایش خود را پس داده است.
از کاربردهای آجر که یک پایه اصلی در معماری و طراحی است، به ایجاد امکانی برای ساخت فضای داخلی یکتا و کاربردپذیری آن اشاره میکنیم. آجرها با اکثر سبک های محبوب دکوراسیون از صنعتی گرفته تا بووهو و اسکاندیناوی به خوبی کار می کند. این بدان معنا نیست که آجر هیچ فردیت و شخصیتی ندارد و بیشتر از یک عنصر خودکفا از دکوراسیون به عنوان پس زمینه عمل می کند. در واقع، بسته به نحوه کار در اطراف آن می تواند هر دو کار را انجام دهد. از دیوارهای آجری سفید به عنوان ابزاری برای ایجاد کنتراست استفاده می شود. وقتی رنگ زمینه سفید باشد، تن های غنی مانند خاکستری و قهوه ای عمق واقعی ایجاد می کنند.


آجر نما سفید از نظر انتخاب طراحی مبلمان، پالت رنگ و لوازم جانبی تقریباً انتخاب نامحدودی به شما می دهد. در واقع هیچ اثری وجود ندارد که نتوانید هنگام ایجاد دکوراسیون رویایی خود در پس زمینه دیوار آجری سفید به دست آورید. بسته به اینکه شما از چه سبک دکوراسیون استفاده می کنید، خانه شما می تواند احساسات دنج یا سرد و زاهدانه داشته باشد. آجر سفید می تواند گرما و جذابیت یک نمای رستیک را به خانه اضافه کند یا سختی آپارتمان های فوق مدرن و مینیمالیست را برجسته کند. این رنگ آجر می تواند باعث ایجاد احساس روشنایی و هوای نشمین شود، یا با ایجاد کنتراست شدید، قدرت رنگ های تیره را تقویت کند.
بحث مهم دیگر به نفع آجر سفید این واقعیت است که، در مقایسه با سایر رنگها و مدلهای دیگر آجر، می توان از آن در فضای داخلی کوچکتر استفاده کرد. بدون اینکه احساس غم و تنگی در آنها ایجاد شود. آجر سفید حتی در اتاق های باریک و کم نور نیز تاثیر خوبی دارد. در نهایت باید گفت انتخاب آجر تزیینی سفید یا نوع نسوز آن هرگز ایده ی اشتباهی نیست و این کد رنگ یک رنگ جهانی است که با هر تم تزئینی که دوست دارید تطابق کامل دارد.

سبک بوهومین و آجر سفید

Floor-lamp-from-Urban-Outfitters.jpg
آجر سفید و بوهو مانند شیرینی و شربت افرا هستند. این دو در کنار هم یک آرایش بی نظیر را تشکیل می دهند. آجر سفید که با ترکیبی متضاد از مبلمان نرم و لوازم جانبی پر جنب و جوش همراه شده است، به بوم کاملی تبدیل می شود که به فانتزی سبک بوهومین شما بافت می بخشد. اگر دکور کم رنگ را ترجیح می دهید ، اما هنوز هم به دنبال داشتن ظاهری با روحیه آزاد هستید، سراغ یک پالت خنثی بروید که با چوب طبیعی، گیاهان و لوازم جانبی رنگ طلایی ساخته شده است. فقط سلیقه خودتان را دنبال کنید!
دیوار آویزهای مکرومه بافی، ملیله کاری های قدیمی، سوغاتی سفر به مراکش، قفسه های کتاب چوبی و گیاهان سبز همه به نمای آجری سفید با سبک خانه ی بوهو خوش آمدید!


سبک صنعتی و آجر سفید

8-industrial-style-and-white-brick-walls-1.jpg
آجری که در نمای یک دکور صنعتی استفاده شده است، در قلب این نما بسیار پر سر و صداست و جذابیت شدید مواد اولیه ساختمانی را نشان میدهد. به همان اندازه که آجر قرمز احتمالاً از این نظر بسیار کاربرد دارد، دیوارهای آجری سفید نیز دارای جایگاه شایسته خود در چیدمان هایی به سبک دکوراسیون صنعتی هستند. آنها مطابقت کاملی با اجزای معمولی سبک صنعتی دارند. سطوح فولادی، شیشه، چوب های فرسوده، بتن و وسایل روشنایی قدیمی در این سبک استفاده میشوند. همچنین آجرهای سفید رنگ، زمینه مناسبی برای دکوراسیون دیوار به سبک هنری شهری، نورهای نئون، دیوار نویسی یا تایپوگرافی پررنگ، ایجاد می کنند.
وقتی چوب، فلز و آجر در یک فضای صنعتی با هم ترکیب شوند، با وجود دیوارهای سفید رنگ، فلز و چوب بیشتر برجسته می شوند و چیزی غیر قابل انکار در نتیجه بوجود می آید.




آجر سفید در سبک اسکاندیناوی
Rustic-eclectic-kitchen-with-a-white-brick-wall.jpg


استفاده از آجر، با جلوه ای ساده و عاشقانه و مبلمان چوبی روستایی، راهی عالی برای ترسیم نشانه هایی از موضوع حومه و زندگی در مجاورت طبیعت است. در این سبک، جایی که آجر سفید به بهترین شکل به نظر می رسد، قطعاً آشپزخانه است.
آجرهای سفید نسوز، آجرهای نقاشی شده به رنگ سفید، آجرهای مصنوعی به رنگ سفید و کاغذ دیواری آجر سفید، امکانات تجلیل از افسانه های دیوار آجری سفید بی پایان است! امروز ما همه ی آنها را با نشان دادن ظاهر متفاوت و مختلفی که یک دیوار آجری سفید شیک می تواند ایجاد کند، به نمایش می گذاریم. از سبک بوهو گرفته تا اسکاندیناوی، گزینه های جلوه کردن این رنگ منحصر به فرد زیاد است. یک اتاق با یک دیوار آجری سفید می تواند تقابل بین تاریکی و روشنی را تقویت کند.


دیوار آجری سفید پس زمینه ایده آل برای تزئینات پاستلی و گیاهان تازه است. جای تعجب نیست که این ظاهر یک انتخاب محبوب برای آشپزخانه های رستیک است!
در حالی که بسیاری از افراد رنگ آمیزی دیوارهای آجری خود را به رنگ سفید انتخاب می کنند، کسانی هستند که ترجیح می دهند آجرهای سفید سفارش دهند و آنها را نصب کنند. بعضی از مردم آجرهای واقعی را انتخاب می کنند در حالی که دیگران برای جلوگیری از هزینه های نصب دیوار آجر، کاغذ دیواری با طرح آجر را انتخاب می کنند. اما هیچ کدام مانند آجر واقعی عمل نمیکند!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا