فعلا به صورت تست دارم تنظیم می کنم انشاالله در آینده رندر نهایی را قرار میدم
فایل شبیه سازی 35 گیگ و زمان رندر وشبیه سازی تقریبا 8 ساعت
ویدیو به صورت زیپ آپلود شده
کار داینامیک با سیستم های خانگی با آزمون و خطا پیش میره و باید وارد کار بشید و تجربه کنید تا دستون بیاد
به دلیل حجم بالای ریزولوشن ، این مقدار پدید اومده
ظاهرا شما اطلاعی در زمینه داینامیک ندارید و یا بنده نمونه کار قابل توجهی از شما ندیدم ( تعجب شما از اینجا ناشی میشه )
تست رندرهای ریزولوشن 50 با 230 شاید فرقی نداشته باشند اما فایل نهایی به لحاظ حجمی خیلی تفاوت دارند
تست های بعدی در راهند
عزیز من همونیم که الان داشتیم تو Mostafa3D حرف میزنم ، بعد من از داینامیک اطلاعی ندارم ؟
یا پاسخ بدید یا طعنه نزنید ...
همونطور که شما میگید مایا Voxel نداره اما کلا بر پایه Voxel ... معلوم میشه چه کسی اطلاعی نداره ...
قرارم شد براتون با یک شبیه سازی ثابت کنم که 35 گیگ امکان نداره بشه .
سابقه شما نشون میده اقیانوسی از یک میلیمتر دانش هستی و اطلاع چندانی از مسائل فنی نداری . تا تونستی تئوری و مقاله خوندی . بهتره تجربه کنی و نظراتتو در سطح خودت بیان کنی
شما که هنوز کار داینامیک چندانی کار نکردی بهتره ابتدا تجربه کنی ، با سختی های کار آشنا بشی ، محدودیت ها را درک کنی بعد در مورد کار و زحمت دیگران نظرات حق به جانب بدی
قرار شد با 35 مگ درست کنی طبق صحبت بالا !
شما از کاراتون کاملا مشخصیه که تازه شروع کردید ، حالا نیازی به این همه جبهه گیری نیست .
خطای شما در پارامتر ها باعث ایجاد این حجم شده ...
سابقه ادم رو تو 1 ساعت نمیشه در اوارد پس بیشتر تحقیق کنید .
من توی چندین پروژه vfx شرکت داشتم که نمیشه کار هاشو شیر کرد اما یک سری از شبیه سازی های جدید رو به زودی شیر میکنم بعد مطمئن هستم که کسی که از حرفش پشیمون شده شما هستید نه من ...
شبیه سازی مثل مایه شده ...
همونطور که میدونید در شبیه سازی CG این گونه مواد Fluid ها ، جنس Temperate و Liquid که دو ماده کاملا متفاوت در دنیای واقعی هستند خیلی بهم نزدیک هستند .
باید پارامتر هارو دقیق تر تنظیم کنید ، در حال حاضر مانند مایه lava شده .