آترین - اولین سایت ساز و فروشگاه ساز سه بعدی در دنیا

وضعیت
موضوع بسته شده است.

zxcv900

Member
--deleted--
در رابطه با توصیحات پروژه هم من انشا.. از ماه آینده یک برنامه کامل برای آموزش این قضیه دارم
 
آخرین ویرایش:

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
واقعا!؟!!
http://www.google.com/#sclient=psy&hl=en&source=hp&q=public+static+const+version:String+%3D+%227.7.0%22%3B++&aq=&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=be7252541adb8bb&biw=1366&bih=617

در ضمن توضیحات اطلاعاتی که بنده دادم مخفی نیستند ، بنده هم در آینده نحوه دریافت این اطلاعات را از فایل های فلش بدون به قول شما دیکامپایل آموزش خواهم داد.

شما می تویند دیکامپایل کنید پروژه خودتون رو !؟ اگه شما بتونید دیکامپایل کنید ما هم می تونیم!!!!

موفق و پیروز باشید
 

zxcv900

Member
دوست عزیز این اطلاعاتی که شما دادید مخفی نیست ولی اما آیا راهی برای بدست آوردن دیتیل کلاسهایی که در یک فایل فلش استفاده شده به غیر از دی کامپایل وجود داره؟؟!! من که فکر نمیکنم
شما کلاس tootip بنده را با مشخصات کاملش توضیح دادید !!!
--deleted--
 
آخرین ویرایش:

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
بنده حذف کردم ، ولی فکر نمی کنم اطلاعاتی داده بودم که مشکلی ایجاد کنه توی تاپیک 100 گفته شده است که پروژه با آلترنیوا هست!؟!؟!
 

zxcv900

Member
ممنون
بله قبلا گفته شده که پروژه با آلتر نوشته شده
راستی کار دیکامپایلت هم خداوکیلی حرف نداشت . من خوشم اومد شخصا چون من روی این سیستم از لحاظ امنیتی خیلی کار کرده بودم.
خوشحال میشم ضعف های امنیتیشو به من نشان بدید
 

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
من همان طور که گفتم توسط اکشن و یه سری تکنیک های خاص این اطلاعات رو به دست اوردم ؛ فکر نمی کنم اینجا جای باز کردن این مباحث باشه. شما هم فکر می کنم خوشتان نمی آید....

در آینده نرم افزاری نیز در این زمینه منتشر خواهم کرد ، 70 درصد تکمیل شده است.

موفق و پیروز باشید
 

zxcv900

Member
اوکی خیلی جالب بود
نه مشکلی نداره فقط لطف کنید این تکنیک رو بر روی یک فایل دیکر نه پروژه آترین برای تست نشون بدید :wink:
منتظر معرفی کردن این تکنیک هستم
 
آخرین ویرایش:

kodex2

کاربر فعال
پ:-?:neutral::sad: لطفا این بحث بچه گونه رو تمام کنین. درصورتی که بحث بخواد بیشتر از الان باز بشه و ادامه پیدا کنه دلخوری پیش میاد.
فقط یه چیزی رو بهتون کلی میگم.

این پروژه نه چیز بزرگیه و نه خواص و نه چیزیه که واسه اولین باز انجام شده باشه. پس لطفا در صورت هرگونه ادعا و موضع گیری یکم فکر کنید.
بهروز عزیز هم راست میگه. نیازی به دیکامپایل برای مشاهده خیلی از بخش های کد نیست. و راه حل زیاد داره.

لطفا دیگه ادامه ندید.
 

zxcv900

Member
پ:-?:neutral::sad: لطفا این بحث بچه گونه رو تمام کنین. درصورتی که بحث بخواد بیشتر از الان باز بشه و ادامه پیدا کنه دلخوری پیش میاد.
فقط یه چیزی رو بهتون کلی میگم.

این پروژه نه چیز بزرگیه و نه خواص و نه چیزیه که واسه اولین باز انجام شده باشه. پس لطفا در صورت هرگونه ادعا و موضع گیری یکم فکر کنید.
بهروز عزیز هم راست میگه. نیازی به دیکامپایل برای مشاهده خیلی از بخش های کد نیست. و راه حل زیاد داره.

لطفا دیگه ادامه ندید.

شما چی داری میگی این وسط عزیز من ؟
اصلا متوجهی بحث چیه ؟
این حرفی که زدی چه ربطی داشت به موضوع ما؟
بهروز جان یک قسمت از کد رو گذاشته بود که من ازش درخواست کردم که چون این پروژه یک پروژه تجاریه اون رو برداره و ایشون هم محبت کرد و برداشت . اما این که کجای بحث ما بچه گونه هست و این حرف شما چه ربطی داره به موضوع ؟؟؟؟!!!!!!
در ضمن شما که اینقدر در "بحث اولین بار" بودن یا نبودن این کار حساس هستید لطف بفرمایید حداقل یک مورد فروشگاه ساز سه بعدی به من نشون بدید تا من عنوان اولین را رو بردارم
اگر موضع گیری دارید نمونه و دلیل بیاورید نه اینکه صرفا برای اینکه یک حرفی زده باشید بی مقدمه در مبحث وارد شوید...
متاسفانه ما ایرانیانیها به جای اینکه پشت هم باشیم و عامل پیشرفت همدیگر رو مهیا کنیم همیشه تا میبینیم یک نفر یک کار بزرگی انجام داده سعی میکنیم به هر نحوی که شده بکوبونیمش و یک جورایی با حاشیه سازی مبحث اصلی رو به انحراف بکشونیم....

قابل توجه همه دوستان

به دلیل مشغله کاری و درسی نتونستم تا امروز توضیح جامع و کاملی درباره این پروژه ارائه بدم و متاسفانه شک و شبه و حاشیه های زیادی درباره این پروژه به وجود آمده , به همین دلیل توضیح کامل پروژه آترین رو در تاریخ 1390/4/5 به صورت کامل و واضح در همین تاپیک قرار خواهم داد تا انشا.. هر گونه شک و شبه ای در این باره تموم بشه
ممنون از همه دوستان گلم که تا این تاریخ صبر میکنند
یا علی

 
آخرین ویرایش:

++Hadi++

Active Member
دوستان عزیز
همه با هم دوست هستیم .
و بهتره آینه مشکلات و اشکالات هم به شیوه دوستانه و درستش باشیم . در مورد فضا سازی 3 بعدی بازی و ... مثل war craft و crysis و ... خوب برنامه ایی رو برای نقشه سازی و ... گذاشتند ولی با مباحثه ای که با محمد عزیز داشتم ، ایشون فرمودند که در زمینه فروشگاه 3 بعدی ، همچین کاری وجود نداشته . دوستانی که ادعایی به غیر از این دارند ، با دادن لینک می تونند حرفهای خودشونو اثبات کنند . ضمن اینکه ما قصد نداریم اینجا یه همچین مسایلی رو ثابت کنیم . قدرت اصلی این پروژه توی برنامه cms هست که به ادعای آقا محمد ، با opengl برای فضا سازی راحت توسط افراد مبتدی و بدون سابقه استفاده از 3dmax هست .(افرادی بدون داشتن سابقه 3 دی سازی با انجین های 3 بعدی )
لذا بهتره ما از کارهای بومی که طبعا بر روی اون زحمت زیادی هم کشیده شده ، دفاع و پشتیبانی کنیم تا روز به روز شاهد کارهای بزرگتر از ایرانی ها باشیم . تا باشه که در آینده گروههای رقیب هم و رقابت سازنده بوجود بیاد تا به جای اینکه سعی کنیم کارهای همدیگر رو بکوبیم ، سعی کنیم کارهای بهتر از رقبا ارائه بدیم .
کار دوست عزیزمون قابل تقدیر هست و همینکه یکی از هموطنانمون در کشور ایران موفق می شه با استفاده از یه سری ابزار دیگه ، یه همچین کاری رو پیاده سازی کنه ، قطعا قابل ستایش هست .
باز تشکر از دوستانی که به این مبحث توجه کردند .
انشاءال... شاهد کارهای بزرگتر و بهتر از اینها هم از این دوست عزیزمون و از دوستان عزیز دیگه باشیم .
ضمنا بهتره جوری این قضایا رو پیش ببریم تا دوستان دیگه ای هم که نمونه کار خوب دارند ، بتونند کارشونو اینجا ارائه بدند ، نه اینکه از سرکوبها ، بترسند . همتونو دوست دارم ... موفق باشید ...
 

mehdadoo

Member
چند نکته

امروز در بازدید چند ثانیه ایم در نمایشگاه، در جواب به سوالم که آیا از آلترناتیوا تری دی استفاده کردید، گفتید ترکیبی از html5 و فلش کار کردید. منظورت اینه که از html5 Canvas3D و WebGL و three.js هم استفاده کردید؟

البته در این دوره این جور کارها از اولین ها در دنیا هستند، ولی نه دقیقا اولین، بهر حال کار خوبیه.

می دونید ما در آلترناتیوا ساپورت تیم، نمونه با همین امکانات رو به سفارش آقای دوید جونز کار کردیم، مدلسازی با آقای ایگونه چکوف بود. که این به سالها پیش و به نسخه 5.5 برمیگرده، که البته ما از نسخه به روز تری استفاده کردیم.این فروشگاه آثار هنری هم اکنون در حال سرویس هست.

همینطور من شخصا برای دوست جدیدم از هند، آقای سوراب چادها نمونه کامل تری با کنترل پنل نوشته شده در ادابی فلکس کار کردم. سوراب از قضا برنامه نویس منشی شاهرخ خان در هند هم هست، یه نکته جالب!

در صحبتی که همین حالا با انتون ولکف داشتم، از ایده کپی برداری صندلی ها در دموی فروشگا آترین از نمونه ساخته شده توسط آلترناتیوا برای فروشگاه واین و ودکا اصلا استقبال نکرد. همین طور نوشته Atrin3D engine در دموی شما معنی حرفه ای نداره. البته اگر از آلترناتیوا تری دی در نمونه فلش استفاده کرید، استفاده از لوگو آلترناتیوا کاملا اختیاریست.


در ضمن دوستان، شاید جاش اینجا نیست، اما،
اگر کسی مایل به برگزاری Alternativa3D 8 Workshop در تهران بود، حتما از حمایت های خوب تیم برخوردار خواهیم شد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا