hnikdel
امتیاز واکنش
16

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • در ضمن من خودم طراح وب هستم
    کار اصلی من طراحی با برنامه جوملا است و در این زمینه نیز میتوانم کمک کنم
    سلام من الان در مکانی نیستم که بتونم با شما از طریق یاهو مسنجر صبت کنم
    اگر امکان دارد اطلاعاتی به من در باره کار و سایت و شیوه پرداخت به من بدهید
    برنامه جو، پرتـــــالی است که در آن سفارش دهندگان، پروژه و یا درخواست خود را ارسال کرده و کدنویسان (شامل برنامه نویسان، طراحان، نویسندگان و متخصصان) پیشنهاد خود را در مورد انجام آن پروژه ارسال می کنند. سفارش دهنده، بهترین پیشنهاد را انتخاب کرده و پروژه را به کدنویس مربوطه واگذار می کند. پس از تکمیل پروژه، سفارش دهنده مبلغ توافق شده را از طریق سیستم امانت گذاری و یا بصورت مستقیم به کدنویس پرداخت کرده و هر دو طرف نظر خود را در مورد یکدیگر و کیفیت خدمات به پرتال ارسال می نمایند.
    فعلا تا یک ماه با روزی 2 مطلب کار بکن! بهت که گفتم شرایطم رو. از یه طرف پول نویسنده ها. از یه طرف پول هاست و دامی. از یه طرف پول اینترنت!. چی واسه خودم می مونه. اصلا خودم هیچی , این همه پول از کجا بیارم. سایت هم که اوایل اوج گرفتنشه و هنوز درامدی ازش در نیاوردم!
    عزیز!!
    بابا چی روزی 5 مطلب!؟!؟

    همون روزی دو مطلب کافیه کافیه. ما هنوز یه نویسنده ی دیگه هم داریم که با خودم می شه 2 تا و با شما هم می شه 3 تا. تازه دوتا نویسنده هم دارم که تو بخش انجمن کار می کنن. اون وقتا باید کلی پول خرج نویسنده ها کنم!! تازه پول هاست و دامین هم که هست. جدا از اون اینتزنت پر سرعت. اینجوری اگر بخوایم حساب کنیم می شه ماهی 200 هزارتومان باید خرج کنم! اون وقت خودم چی!؟
    فکر جیب ما هم بکن!
    خیلی خوب قبول. تا دقایقی دیگر ایمیلی بهتون ارسال می شه. امروزم داریم یه هاست دانلود تهیه می کنیم. بعد که هاست دانلود تهیه شد و فایل ها انتقال داده شد و اف تی پی شما هم ساخته شد باهاتون تماس گرفته خواهد شد.

    یا علی.
    ولی قیمت پیشنهادیتون خیلیه!

    من خودم به تمام نویسندهام به ازای هر 10 پست که ترجمه ی اختصاصی می کنن وخیلی هم کارشون رو هم بلدن و تمام مسائل سئو هم رعایت می کنن 2000 تومان می دم.

    می تونی وارد سایت شی ویکی از پست های نویسنده هام رو ببینی . مثلا مطالب kazem.

    www.kulakdownload.com
  • بارگذاری,
  • بارگذاری,
  • بارگذاری,
بالا