دوست عزیز این عدد معنیش اینه که دیافراگم تا این حد قابلیت باز شدن داره نه اینکه روی این عدد ثابت باشه . هر چی این عدد کوچکتر باشه میزان باز شدن دریچه ی دیافراگم بیشتره و البته قیمت لنز هم بالاتر میره!
مهمترین ویژگیهایی که الان به ذهنم میرسه که باید اضافه بشه بهش به غیر از وارد کردن فایلهای سه بعدی
پشتیبانی از زبان Python هست والبته ساده سازی نوشتن expression ، فرضا اگه کلمه ی N رو تایپ می کنیم همه ی دستوراتی که با N شروع میشه رو واسه ما لیست
کنه و یه tooltip هم برای چگونگی عمل کردن اون...
اصلا حرکت دوربین نداره،فقط از دو زاویه رندر شده که بعدا Slow کردم از اونجا باهم ادغام شده ،به نظر حرکت دوربین بهش دادم!
مشکل از متریال نیست یه کم نویز داره که باید sampling رو بالاتر می بردم که تو سرعت رندر خیلی تاثیر میزاشت که همینجوریشم سرعت کندش پدرم رو درآورد که دیگه انجامش ندادم!
ممنون...
این کار رو هم طبق معمول با Houdini انجام دادم.
حدود یه روز شبیه سازی و رندرش طول کشید اونم با رزولوشن 640 در 480 و 86 فریم که تو After Effects یه مقدار Slow کردم
تو کار دوم ترکینگ همونی هست که تو کار اول استفاده کردم ولی بعد اینکه کار رو اصلاح کردم دیدم که چنین مشکلی ایجاد شده که وقت اصلاح کردن دوباره شو نداشتم.
دوربین مستقیم داره به سمت بالا حرکت میکنه بنابراین اگه میخواستم نشون بدم که کاملا هدف قاصدت هست به نظرم باید قاصدت خطی انیمیت میشد که کاملا...
یه مقدار کار رو اصلاح کردم - قاصدک رو کمی بزرگتر و پر پشت تر کردم تا بهتر دیده بشه و تو After Effects بهش glow دادم. داینامیک رو هم برای پُرزها یا همون موها فعال کردم و البته انیمیت کار رو هم کلا تغییر دادم