قشننگ شده ولی hdri با نور پردازی نمیخونه یکم تنظیمات gamma و overall شو دست کاری میکردی بهتر میشد .. کنتراست تصویر پایینه میتونی با فتوشاپ post pro کنی
من خودم زیاد حرفه ای نیستم که نظر بدم .. ولی برا اولین کار خیلی خوبه خسته نباشی
سلام عارف جان ... عالی شده .
منم دوست داشتم بدونم واسه یه کار 3دی توی این سطح حدودا چقدر پول میدن ؟؟ من هیچ نظری ندارم اصلا در مورد پول تو 3d خبر ندارم.
حالا این 3d که هیچ .. یه کار معمولی interior و دکوراسیون بدرد یه معمار یا کارفرما میخوره ؟ یه رندر آشپزخونه مثلا چقدر می ارزه ؟
مرسی
سلام این سومین کار vray ام هست
کل این کارو با 3dsmax و vray ساختم با ps پست پرو کردم. از floor generator و mutli texture واسه کف استفاده کردم . کار هنوز کامل نشده بیشتر روش کار میکنم
فضای بیرون رو بعدا میسازم. از یه dome light و hdri استفاده کردم ولی بنظرم خوب نشده .. شیشه بطری ها خیلی کوچک شده...
من تازه کارم نمیتونم نظر بدم...
یه سوال : رندر چقد طول کشید ؟ یه توضیح مختصر از تنظیمات رندر میشه بگید ؟
به غیر از اون ies ها چه نوری تو صحنه وجود داره ؟؟
مرسی
مرسی که نظر دادین ... راستش من سومین کاریه که ساختم ..
برای هالوژن ها از ies استفاده کردم نتونستم زاویه تابششو کم کنم .. پست پروداکشن ام کارو خراب کرد .. از ترفند vray dirt برای ambient occolusion استفاده کردم
زاویه دید دوربینم 70 fov بود .. اگه میشه راهنمایی کنید که چه کار کنم ... برای لوستر...
این یه کار سادس .... :)
با 3Dsmax Vray ساختم..
شَــــــــــرمَــــــنــــده من خیلی حرفه ای نیستم :sad: شاید نتونم نظراتتون رو خوب جلب کنم ...
اما خیلی خوشحال میشم نـــــظــــراتــــتـــــون رو بگیــــد :oops::paint:
سلام به همه.. :green:
این کارو من با 3Ds Max و Vray ساختم .. از GI و Irridiance map Light Cache استفاده کردم.. برای لامپ ها از photometric کمک گرفتم .. امیدوارم خوشتون بیاد ... :wink:
ممنون میشم نظر بدید و انتقاد کنید
:paint:
از گارمنت استفاده کن و برای سنگین نشدن کار Density رو کم کن
اگه میخوای آزاد باشه باید کار هایی تو مدیفایر های کلود کنی... و در گارمنت , به پایین آن هیچ وصله ای نزن:)