سلام.
ممکنه محصولی ساخته باشید و نگران کپی شدنش باشید.
از طرفی نمیخواین مصرف کننده بخاطر قفل نرم افزاری که روی دیسک گذاشتید، استفاده از محصول براش سخت و پیچیده بشه.
من با استفاده از نرم افزارهای Autorun ساز و تلفیق اون با نرم افزارهای قفلگذاری، میتونم قفل های متنوع و کاربر پسندی ایجاد بکنم...
سلام.
ایده ای به ذهنم رسید که از دوستان خواهش میکنم همراهی کنند تا از نتیجه اش همه استفاده کنیم.
من یک فایل 3dsmax ایجاد کردم که البته از نمونه های آماده خودِ مکس هست و من فقط متریالهارو به mentalray تغییر دادم تا موتور iray بشناسه و رندر بگیره. از دوستانی که مکس 2011 و بالاتر روی سیستمشون...
والا متوجه نشدم منظورتون از عکس چپو راست چیه !؟
اگر حدسم درست باشه ، منظورتون اینه که مدلسازی صورت خودم رو خوب انجام دادم، ولی کار Avatar رو خوب نساختم، درسته؟؟
خب وقتی شما از روی Referenc دارید کار میکنید ، خیلی کار راحت تره ! ولی وقتی دارید روی یک کار ذهنی کار میکنید، باید سعو خطا کنید...
My Avatar - Eye Test
https://vimeo.com/93877179
https://vimeo.com/93877179
ویدیو رو با کمترین کیفیت رندر گرفتم، با این حال رندرش حدوداً 12 ساعت طول کشید.
اینم رندر تک فریم با کیفیت High
آخه ساعت 2 نصفه شب بود ، چشمام آلبالو گیلاس میچید !!
حالا بازم روش کار میکنم. خدارو شکر texture رو تا قبل از Render نهایی میشه تغییر داد. فقط خدا کنه unwrap ـش مشکلی نداشته باشه.
نمیدونم چرا چشماش لوچ شده ؟؟؟؟؟؟ :cry:
(راستی حول حولکی درسته یا هول هولکی؟! )
اول مدل صورت خودمو ساختم ، بعدش سعی کردم شبیه کاراکترهای فیلم آواتار تغییرش بدم.
مدل صورتم رو توی 3dsMax زدم :
ولی تصمیم دارم توی مایا Rig و Animate کنم :
تکسچرشو خیلی حول حولکی زدم...
بچه های ریگ کار اگر پایه هستن میتونم مدل رو بدم بهتون زحمتش رو بکشید ، در عوض یه آواتار براتون طراحی...
دوست عزیزم شما خودت جواب خودت رو دادی !
وقتی اشیاء سُر میخورن ، یعنی ترکینگ خوب انجام نشده.
ترکینگ خودکار معمولاً این مشکلات رو داره. شانسیه!
اگر میخواید با دقت ترکینگ کنید ، باید با نرم افزارهای پیشرفته مثل pftrack کار کنید که به کاربر اجازه میده بین مراحل ترکینگ ، دستکاریهایی انجام بده و...