Recent content by (reza)

  1. (reza)

    راه حل ساخت آرایه دوبعدی در swishmax

    چند وقتی بود که میخواستم برایه بازی که دارم میسازم یه آرایه دو بعدی داشته باشم اما هر چقد راهنمای نرم فزار و اینترنت رو گشتم چیزی به دست نیاوردم (شاید اشتباه جستجو کردم) برا همین خودم دس به کار شدم و با ترکیب دو ارایه یک بعدی یه آرایه دوبعدی ساختم امیدوارم بتونه برای شما هم مفید باشه ( البته...
  2. (reza)

    افزونه 1 سوال : کدام کاربر در حال اجرای فلش گیم هست ؟

    میتونید راهنمایی کنید به طور مثال برای یک وبسایت یک بازی طراحی کردیم ، از چه راهی میشه فهمید که کدوم کاربرِ آنلاینه ، اون سایت (هر سایتی ) ، در حال اجرای فلش ما هست ؟ قصد اینه که با استفاده از نام کاربر، امتیازش رو بشه ثبت کرد .
  3. (reza)

    ایجاد انجمن AutoPlay Media Studio

    یادش بخیر یه زمانی پیش اقا حامد شاگرد بودیم تا یه دفعه زدن انجمن رو ترکوندن . دو سال پیش این برنامه رو با AMS ساختم : با دیتابیس sqlite3 . http://axgig.com/images/99598349468638346206.png http://axgig.com/images/86943303586148703634.png http://axgig.com/images/41276283229052378876.png...
  4. (reza)

    آموزش:فرمول كاربردي بردارها در ساخت گيم

    ‌Zuma Swishmax اينم يك نمونه بازي تكميل نشده ديگه ك ميتونيد با استفاده از كد بردارها ي پست قبل بسازيدش شبيه Zuma ك با Swishmax ساختم
  5. (reza)

    آموزش:فرمول كاربردي بردارها در ساخت گيم

    سلام به همه در اينجا قصد دارم نحوه كاربرد بردار در فلش رو قرار بدم و يك مثال كاربردي ميخوايم يك هواپيما بسازيم كه به سمت مكان نمايه ماوس حركت كنه بعد از طراحي هواپيماتون تو فلش اسمش رو "airplane" قرار بديد ، كد زير رو تو اون پروژه قرار بديد var Mult:Number = 2*Math.PI; var speed:Number = 5...
  6. (reza)

    آموزش گام به گام نرم‌افزار Autoplay Media Studio

    سلام دوست عزیز خواستم یه انجمن مهم رو در این زمینه معرفی کنم autoplay.ir این انجمن تقریبا 4 سالی میشه که کار خودش رو شروع کرده و انواع مقالات آموزشی در رابطه با این نرم افزار رو داره اتفاقا فرم خیلی خوبی هست و پست های خیلی منظمی داره و دوستان زحمت کش این سایت خیلی زود سوالات کاربران رو پاسخ...
  7. (reza)

    کتاب آموزش سوییش مکس و اکشن اسکریپت 2

    کتاب تمام دستورات swishmax با توضیح فارسی به صورت مختصر http://s1.picofile.com/file/7791113117/SM_ActionScript2.zip.html
  8. (reza)

    آموزش SWiSH از ابتدا تا بینهایت

    Date ()getTimezoneOffset ترکیب: DateObj.getTimezoneOffset() مثال: onFrame (1) { theDate = new Date(); trace(theDate.getTimezoneOffset()); } مختصر: نمایش تفاوت زمان محلی و زمان جهانی. ()getUTCDate ترکیب: DateObj.getUTCDate() مثال: onFrame (1) { theDate = new Date()...
  9. (reza)

    آموزش SWiSH از ابتدا تا بینهایت

    Date این دستور به شما اجزاره میدهد تا به خواص تاریخ و ساعت دسترسی پیدا کنید. با استفاده از new Date شما میتوانید به تاریخ محلی و جهانی دسترسی پیدا کنید یا یک تاریخ منحصر بفرد برای خود ایجاد کنید. localTime زمان محلی بر اساس زمان سیستمی است که فلش پلیر در آن اجرا میشود. متدهای مختلف آبجکت date...
  10. (reza)

    آموزش SWiSH از ابتدا تا بینهایت

    color And Button enabled tabEnabled tabIndex useHandCursor trackAsMenu --------------------------- enabled ترکیب: buttonName.enabled مثال: onFrame (10) { button1.enabled = false; // disables the specified button at Frame 10 } onFrame (20) { button1.enabled = true; //...
  11. (reza)

    آموزش SWiSH از ابتدا تا بینهایت

    آبجکت Button ابتدا رویدادهای این آبجکت رابررسی میکنیم: dragOut dragOver (keyPress(key press release releaseOutside rollOut rollOver ------------------------------------------- دستورات press و release قبلا توضیح داده شده اند. ------------------------------------------- dragOut مثال: دکمه ای به...
  12. (reza)

    آموزش SWiSH از ابتدا تا بینهایت

    متد های Array ()Array sorting دوروش برای مرتب سازی آرایه ها وجود دارد : ()Array.sort() , Array.sortOn ()Array.sort ترکیب: arrayName.sort(compareFunction:Object[optional], options:Number [optional]); نشانوندها: compareFunction: یک پارامتر اختیاری است که . این دستور اجازه میدهد که فانکشنی غیر...
  13. (reza)

    آموزش SWiSH از ابتدا تا بینهایت

    متد های Array ()Array.push ترکیب: arrayName.push(value1, value2, ...)نشانوندها: value:یک یا چند مقدار برای افزودن به آخر آرایه. مثال: onSelfEvent (load) { products = new Array("SWiSHlite", "SWiSH Max 2.0"); // array length is '2' trace("1st Length = " add...
  14. (reza)

    آموزش SWiSH از ابتدا تا بینهایت

    متد های Array ()Array.join ترکیب: arrayName.join({sep}); نشانوندها: sep :همان separator (جداکننده ) کاراکتری دلخواه که عناصر آرایه برگشت داده شده را از هم جدا میکند. بدون این آرگومان عناصر با کاما از یکدیگر جدا میشوند. مثال1: onSelfEvent (load) { days = new...
  15. (reza)

    آموزش SWiSH از ابتدا تا بینهایت

    اشیا تعریف شده اشیا تعریف شده در سویش مکس عبارت اند از : Array عناصر جداگانه که در یک آرایه ذکر شده اند. Button یک دکمه است .قابل افزودن رویداد ها و فانکشن هست . Color شیء رنگ Date اجازه دسترسی به زمان محلی و جهانی را میسر میسازد. Math توابع ریاضی Movie Clip یک movie clip Scripting Object...
بالا