Recent content by prince_Persia_7

  1. prince_Persia_7

    عدم تاثیر گذاری بگکروند در GI در vray 3

    سلام در vray 2 تا جایی که یادمه رنگ بگکروند روی GI تاثیری نمیذاشت ولی برا من توی Vray 3 تاثیر میذاره. چطور باید این اثر رو از بین ببرم؟
  2. prince_Persia_7

    با چه برنامه ای طراحی کرده؟

    خیلی سادست. دو تا سیلندر بلند عمودی موازی هم میسازی بعد یه سیلندر کوچیک افقی بینشون میزاری و با Array تا آخر تکرار میکنی تا در کل شکل نردبون بشه. بعد همه رو گروپ میکنی و با مدیفایر Twist بهش پیچ میدی. این فایل مکسش :
  3. prince_Persia_7

    با چه برنامه ای طراحی کرده؟

    من فکر نمیکنم خیلی کار پیچیده ای باشه. با خود مکس هم میشه این مدل سازی ها رو در آورد ولی با ZBrush مئل های پیچیده تری میشه درآورد. واسه متریال دادن هم بهتره برای Diffuse و یا Reflaction از مپ Falloff استفاده کنی تا لبه های کار روشن تر بشن و حالت متريال بهتر بشن. الان من اینو تو 10 دقیقه زدم.
  4. prince_Persia_7

    تنظیم پارامتر Subdivs در Camera Depth of Field در Vray 3

    سلام دوستان من در vray 2 توی تنظیمات رندر قسمت vray camera برای کاهش نویز Depth of field از پارامتر Subdivs مربوط به اون قسمت استفاده میکنم. اما توی Vray نسخه 3 انگار این پارامتر حذف شده !!! حالا چطور میتونم نویزهای ناشی از Depth of field رو کاهش بدم ؟
  5. prince_Persia_7

    fumefx مشکل نصب 3ds max 2016

    اینم خود پلاگین برای ورژن 2012 تا 2016 http://s6.picofile.com/file/8211269150/FumeFX_3_5_5_3ds_Max_2012_2016_64bit.rar.html
  6. prince_Persia_7

    fumefx مشکل نصب 3ds max 2016

    این راهنمای نصب FumeFX برای مکس 2016 هست . http://s6.picofile.com/file/8211268950/Download_and_install_FumeFx_3_5_5_for_3ds_Max_2016_and_fix_FumeFx_ini_error.mp4.html
  7. prince_Persia_7

    شبیه سازی خاک

    با Particle Flow میشه . فقط نیاز به سخت افزار قوی داره.
  8. prince_Persia_7

    انیمیشن انیمیشن سریع سیستم

    سلام دوستان این انیمیشن تبلیغاتی رو برای شرکت سریع سیستم جنوب ساختم. کار ساختش حدودا دو ماه زمان برد. خیابان های انیمیشن بر اساس خیابان های شهر بندعباس هستند که با استفاده Google Earth مچ کردم. تو بعضی از صحنه ها از انیمیشن زیبای Crew ایده گرفتم. مدل ماشین Lamborghini آماده بود. مدل Ferrari...
  9. prince_Persia_7

    مشکل با انیمیت ورتکس

    الان من همین کار رو کردم ولی مشکلی پیش نیومد. فایل رو ببین...
  10. prince_Persia_7

    افزونه 1 نشان ندادن متریال در رندر .

    دوست عزیز این تکستچری که شما دادی بیشتر به درد کثیفی متريال میخوره. پیشنهاد میکنم به Diffuse یه مپ Composite نسبت بدی و به لایه 1 یه رنگ ساده و به Mask Layers همون تکسچر رو نسبت بدی. بهتره رنگ تکسچر رو هم Invert کنی تا نگاتیو بشه و فقط قسمت های سیاه جزو کثیفی بشن. موفق باشی ...
  11. prince_Persia_7

    افزونه 1 نشان ندادن متریال در رندر .

    تکستچر رو به کدوم مپ دادی؟
  12. prince_Persia_7

    V-ray Martial Editor max 20144

    پیشفرض مکس رو روی Vray تنظیم کن.
  13. prince_Persia_7

    پاسخ به سوالات مبتدی 3D Max

    در تنظیمات Editable Spline قسمت Rendering گزینه های Enable In Rendering و Enable In Viewport رو فعال کن. با گزینه Thickness میتونی ضخامت خطوط رو تعیین کنی و با Side میزان سگمنت های مقطع رو میتونی تعیین کنی. روش دیگه استفاده از Loft در Compound Object هست که باید یک دایره رو به عنوان سطح مقطع...
  14. prince_Persia_7

    نحوه ساختن اسپریت sprit سایه دار در 3dmax

    دوست عزیز اگه از موتور رندر VRay استفاده میکنی اول یه Plane مسطح بزار زیر کاراکر و بهش متريال VrayMtlWrapper رو نسبت بده. بهتره به Base Material یه متريال ساده با Diffuse سفید خالص بدی. در تنظیمات متريال گزینه Matte Surface و Shadow رو حتما فعال کن. حتما یه منبع نور دارای سایه هم تو صحنه بزار...
  15. prince_Persia_7

    مشکل در نوز پردازی

    در تب Indirect Illumination قسمت Ambient Occlusion مقدار Subdivs رو بیشر کن ببین درست میشه؟
بالا