خیلی سادست. دو تا سیلندر بلند عمودی موازی هم میسازی بعد یه سیلندر کوچیک افقی بینشون میزاری و با Array تا آخر تکرار میکنی تا در کل شکل نردبون بشه.
بعد همه رو گروپ میکنی و با مدیفایر Twist بهش پیچ میدی.
این فایل مکسش :
من فکر نمیکنم خیلی کار پیچیده ای باشه. با خود مکس هم میشه این مدل سازی ها رو در آورد ولی با ZBrush مئل های پیچیده تری میشه درآورد.
واسه متریال دادن هم بهتره برای Diffuse و یا Reflaction از مپ Falloff استفاده کنی تا لبه های کار روشن تر بشن و حالت متريال بهتر بشن.
الان من اینو تو 10 دقیقه زدم.
سلام دوستان من در vray 2 توی تنظیمات رندر قسمت vray camera برای کاهش نویز Depth of field از پارامتر Subdivs مربوط به اون قسمت استفاده میکنم. اما توی Vray نسخه 3 انگار این پارامتر حذف شده !!! حالا چطور میتونم نویزهای ناشی از Depth of field رو کاهش بدم ؟
این راهنمای نصب FumeFX برای مکس 2016 هست .
http://s6.picofile.com/file/8211268950/Download_and_install_FumeFx_3_5_5_for_3ds_Max_2016_and_fix_FumeFx_ini_error.mp4.html
سلام دوستان
این انیمیشن تبلیغاتی رو برای شرکت سریع سیستم جنوب ساختم.
کار ساختش حدودا دو ماه زمان برد. خیابان های انیمیشن بر اساس خیابان های شهر بندعباس هستند که با استفاده Google Earth مچ کردم.
تو بعضی از صحنه ها از انیمیشن زیبای Crew ایده گرفتم.
مدل ماشین Lamborghini آماده بود. مدل Ferrari...
دوست عزیز این تکستچری که شما دادی بیشتر به درد کثیفی متريال میخوره.
پیشنهاد میکنم به Diffuse یه مپ Composite نسبت بدی و به لایه 1 یه رنگ ساده و به Mask Layers همون تکسچر رو نسبت بدی.
بهتره رنگ تکسچر رو هم Invert کنی تا نگاتیو بشه و فقط قسمت های سیاه جزو کثیفی بشن.
موفق باشی ...
در تنظیمات Editable Spline قسمت Rendering گزینه های Enable In Rendering و Enable In Viewport رو فعال کن.
با گزینه Thickness میتونی ضخامت خطوط رو تعیین کنی و با Side میزان سگمنت های مقطع رو میتونی تعیین کنی.
روش دیگه استفاده از Loft در Compound Object هست که باید یک دایره رو به عنوان سطح مقطع...
دوست عزیز اگه از موتور رندر VRay استفاده میکنی اول یه Plane مسطح بزار زیر کاراکر و بهش متريال VrayMtlWrapper رو نسبت بده.
بهتره به Base Material یه متريال ساده با Diffuse سفید خالص بدی.
در تنظیمات متريال گزینه Matte Surface و Shadow رو حتما فعال کن.
حتما یه منبع نور دارای سایه هم تو صحنه بزار...