علاوه بر افزایش سرعت بال زدن نکته ی دیگه اینه که وقتی پروانه بالاشو میبنده (دو بال به هم نزدیک میشن) میاد پایین و زمانی که بالها باز میشن (از هم دور میشن) که به سرعت هم این اتفاق میفته، انرژی ایجاد میکنه که اونهارو به سمت بالا می پرونه و از افتادنشون جلوگیری میکنه...پروانه مدام داره می افته و با...
با توجه به زمانی که گذاشتی توی 12 ساعت کارت خیلی خیلی خوب شده...دل و جراتت رو تحسین میکنم...انتخاب همچین پلانهای اکشنی با این مدت (23 ثانیه!) شجاعت میخواد...همین پلانهاست که آدم توشون هزاران مطلب یاد میگیره....
از نقاط قوتش میشه به حرکات صورت کاراکتر اشاره کرد که خیلی کار شده و خوب...
bubo3d دوست عزیز
روتوسکوپ کردن با استفاده از فیلم به عنوان reference خیلی فرق میکنه (تعریف روتوسکوپ رو ارجاع میدم به چیزی که دوست عزیزمون arminAnim گفت-کشیدن یا درآوردن فریم به فریم حرکات با استفاده از فیلم زیر دست)
ولی اینکه میگی اگه فیلمو کنار دست هم بزاری همون روتو کردنه > اشتباهه
انیماتورهای...
سلام
در ابتدا بهتره حرف دوستمونو اصلاح کنم و بگم که مایا مال کمپانی Alias بود و مکس مال autodesk که بعدا autodesk مایا رو گرفت...
در جواب دوستمون درباره تفاوت مایا و مکس
من هردوشونو برای مدلسازی، ریگ و انیمیت کار کردم و میگم که مکس توی مدلسازی خیلی سریعتره ولی برای ریگ و انیمیت 100% مایا حرف...
همین سوال برای حرفه ای شدن اشتباهه..."چطوری حرفه ای شم؟؟؟" خوب توی چه زمینه ای میخوای حرفه ای شی...
+ سعی کن آچارفرانسه نباشی . هزاران زمینه کاری هست که بهتره یکیشو تخصصی یاد بگیری
Modeling - Texturing - Rigging - Scripting - Animating - Visual Effects - Shading - Lighting - Rendering - (تازه...
آفرین خیلی خیلی بهتر شد...
فقط یه نکته ی دیگه بگم شاید خیلی ایراد الکی باشه ولی عالی میشه اگه انجامش بدی
همون تکسچر چوب رو ادیت کن یا یه تکسچر چوب دیگه بذاری طوری که حالت tile خودشو اینطوری نشون نده (به اصطلاح عکست لوپ یا tiled باشه - اینطوری تیکه تیکه نباشه و یکدست باشه)
miladwolf خیلی خوبه فقط دو تا نکته به نظرم اومد
یه نکته این که خطوط سایه ی روی درخت سمت راست به نظر خیلی شارپ هستن...انگار که یه منبع نور خیلی نزدیک بهش هست که توی عکس به نظر چنین چیزی نباید باشه...
نکته دیگه ای که میخوام بگم از لحاظ بصریه که بیشتر ادیت تصویره تا رندر.. اینکه ماه رو یکمی حالت...
اگه میخوای مدل سازی بدن انسان رو خیلی خوب یاد بگیری علاوه بر دیدن tutorial (که فقط یک مرحله اس) خیلی تمرین کن و بیشتر از همه طراحی بدن و حالت های انسان چون مهمترین چیز توی مدل بدن رئال آناتومی هستش
موقع tutorial دیدن هم خیلی به topology کار دقت کن که خط edge ها و فرم polygon ها به چه صورته...
کارت خوبه فقط دو نکته رو میگم در نظر داشته باش شاید بهترش کنه:
فکر میکنم دسته های عینک کمی حالت مکعبی رو هنوز دارند و یا شاید خیلی کم نازک شدند (از نمای بالا)...
نکته دیگه اینکه فکر میکنم background خوبی رو برای پرزنت کردن انتخاب نکردی...اگه جای checkers یه تکسچر چوب (مثلا روی میزه) یا یه چیز...
شاید کار با poly کمی براتون وقت گیر باشه ولی ست کردن سیمتریها کار یک دقیقه اس و باقی کار هرچقدر هم که وقت گیر باشه درست در میاد و کلا دست تو ادیت کردن مدل پلی خیلی بازه...
در صورتی که شاید همین درست کردن سطح بالایی اندازه یه بار مدل سازی دوباره اون با پلی طول بکشه...
حالا در هر صورت شما اگه مدل...
آبجکتت چه رنگی میشه و نمی خونه؟؟
شاید خیلی ساده گرفتم ولی اگه توی رندر درست می خونه، شما تو تری دی مکس برو توی تب Display (همون که عکس مانیتوره که توش یه مکعبه) بعد ببین جلوی گزینه Shaded چه گزینه ای فعاله. باید روی Material Color باشه....
شما اول از همه باید برید توی منوی window> settings/preferences> preferences
حالا در پنجره preferences ، گزینه settings رو از منوی سمت چپ انتخاب کنید
سمت راست در قسمت working units ، روبروی گزینه linear واحد اندازه گیری مورد نظرتون رو انتخاب کنید.
حالا واحد اندازه گیریتون عوض شده و هر جا هر عددی...
1- خیر. سیستم شما مناسبه
2- پر از باگه...ولی هاتفیکسش هست -> http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=168115
3- بله
4- بله. هر ورژن یه سری ویژگیهای جدید داره که بیشتر توی tool settings ها پیدا میشه... یه ویژگی جدیدش که دیدم، قابلیتهای جدید توی edit mesh> extrude
5- بله داره
6(7)- اونش به...
شما باید برین به مسیر زیر:
window > Setting/Prefrences > Prefrences
وقتی پنجره ی prefrences باز شد از منوی چپ گزینه ی selection رو انتخاب کنید
سمت راست ، قسمت polygon selection ،
select faces with
center رو بزنید