Recent content by parsiprint

  1. P

    فوتوشاپ و چاپ افست

    قسمت اول در صورتی‌که قصد چاپ مجله، روزنامه، چاپ روی بسته‌بندی‌های محصول و مواردی از این دست را از طریق چاپ افست دارید، طبیعتاً نگرانی‌های شما نسبت به چاپ روی یک پرینتر جوهرافشان، باید بیشتر باشد. برخلاف چاپ روی یک پرینتر جوهرافشان، که در آن‌جا تصاویرتان در طی فرایند چاپ، از RGB به CMYK تبدیل...
  2. P

    پیکربندی فضای کار در Photoshop CS6 برای گرافیست‌های حرفه‌ای

    منبع: سایت پارسی پرینت هر توضيحى در مورد نرم ‏افزار Adobe Photoshop، بدون اشاره به ناحيه معروف اما كم‏تر شناخته شده Preferences، كامل نخواهد بود. ناحیه Preferences در فوتوشاپ چندين هدف را دنبال مى‏كند. اين بخش با هدف شخصى‏ سازى برنامه، متناسب با نوع کاربری شما طراحی شده و همچنين به شما كمك...
  3. P

    آشنایی با ابعاد گوناگون کاغذهای بین‌المللی

    در این مقابه قصد داریم شما را با ابعاد استاندارد کاغذ‌های بین‌المللی در سه گروه معروف به سری A، سری B و سری C آشنا نماییم. منبع: سایت پارسی پرینت توجه: برای مشاهده تصاویر در ابعادی بزرگ‌تر و خواناتر، می‌توانید این مقاله را در خود سایت پارسی پرینت (قسمت مقالات آموزشی) مطالعه فرمایید...
  4. P

    کارت‌های ویزیت؛ گذشته، حال و آینده

    کارت ویزیت، جمع و جورترین ابزار در حوزه بازاریابی تجاری، محسوب می‌شود. کارت ویزیت، به راحتی در کیف پول، کیف مدارک، جیبِ کت، کشوی میز و هرجای دیگری جا می‌شود؛ اما تعداد کمی از مردم می‌دانند که کارت‌های ویزیت امروزی، چگونه ظهور یافتند. کارت ویزیت، چندین خاستگاه متفاوت دارد که به تدریج و به مرور...
  5. P

    فهم زبان رنگ

    رنگ که در تجارت از آن به عنوان "فروشنده خاموش" یاد می‌شود، می‌بایست بلافاصله چشم مخاطب را به خود جذب نموده و پیام لازم در مورد آن تجارت را به مشتریان بالقوه برساند؛ به آن برند تجاری، هویتی معنادار داده و از همه مهمتر، منجر به فروش کالا و یا خدمات گردد. از میان اشکال غیرشفاهی ارتباط، رنگ...
بالا